Czytaj także: Jelenia Góra Świdnica

WIADOMOŚCI |  SPORT |  FOTOREPORTAŻE |  OGŁOSZENIA |  Będzie się działo |  Rykowisko |  REKLAMA 
Niedziela, 22 października 2017 Godz.: 19:20:30 Imieniny: Korduli, Filipa, Halki, Salomei Czytających: 3761 Niezalogowany

Wiadomości, Kraj

PiS z najwyższym poparciem od lat

Środa, 9 sierpnia 2017, 14:55, ostatnia aktualizacja: 2017-08-14 14:07
red
Miej świadomość
Spisek żarówkowy (2)

Świat Niedziela, 03:27
15 października 2017

 
Najnowsze ogłoszenia
Piękna Toyota Yaris 1,0
Narożnik + fotel skórzany żółty
Wieszak na ubranie
Drewno opałowe świerk
Stroiki na groby
Opel Astra II benz + LPG
Drewno opałowe rozpałkowe 80zł
Drewno opał rozpałka-oflisy
Zatrudnię kierowcę
Sprzedam reno kangoo
Zatrudnę kierowcę
Stół kwadratowy i krzesła
Dogłębne czyszczenie dywanów
Kupie stare monety 695702259
Kupie antyki 694972047
Kupie stare antyczne rzeczy
Kupie obraz W.Hofmana
Kupie stare antyczne rzeczy
Kupie różne starocie myśliwskie
Kupie obrazy, ikony, widokówki

Dodaj ogłoszenie
 
Kalendarz wydarzeń
Kategorie wydarzeń
Teatry8
Biblioteka pod Atlantami1
Koncerty13
Inne36
 
Fot. OKO.press

Sondaż OKO.press pokazuje, że ostatnie zamieszanie z ustawami w sprawie reformy sądownictwa i wielotysięcznymi protestami w wielu miastach w Polsce, nie spowodowały spadku zaufania wśród wyborców do tej Prawa i Sprawiedliwości, a wręcz przeciwnie.

Sondaż OKO.press pokazuje 40 procentowe poparcie dla PiS-, które jest największe od 2015 roku. Platforma Obywatelska uzyskała w tym samym sondażu 21 procent, a Nowoczesna zaledwie 6 procent. Do Sejmu dostałby się jeszcze tylko Kukiz ’15 ze poparciem 11 procent, a więc zbliżonym do innych sondażu. PSL (4,7 proc.), SLD (4,2 proc.), Wolność (2,6 proc.) i Razem 2,4 procent znalazłyby się poza Sejmem.

R E K L A M A
Dodatki: Zapisz | Drukuj | Wyślij | Zapamiętaj
Następna wiadomość Wieści czysto polityczne 
 Poprzednia wiadomość Strona główna 
 
Waszym zdaniem
Do komentujących
Przypominamy, że komentarze, które nie dotyczą treści artykułów, obrażają innych uczestników forum, pomawiają bohaterów tekstów, są wulgarne, propagują treści rasistowskie, nawołują do łamania prawa oraz zawierają rażące błędy ortograficzne, nie będą akceptowane. Regulamin forum czytaj tu.
  09-08-2017 15:28 | idler73 |  
Powtórzę słowa Jarosława, które wziął był i powtarzał z uporem przez "osiem długich lat" - sondażom nie można wierzyć. W 2007 roku, też miał dobre notowania i jakoś nie wyszło. Po za tym, zależy kiedy, gdzie i na jakiej grupie było badanie, zakładając, że normalni ludzie są na wakacjach w Chorwacji, a w parkach na ławkach zostali beneficjanci 500+, do tego badanie było na Podkarpaciu, to dziwię się, że nie było 100%. Zobaczymy jesienią, kiedy zacznie się awantura o repolonizację mediów. Na razie @polewa może się poślinić z radości. P.S. Nie trafia mnie szlag, za to trafia pisiaków, bo mnie nie trafia ;)

  09-08-2017 15:32 | ~ks Sowa | *.hfc.comcastbusiness.net (50.203.*.*)
Dokladnie nie mozna wierzyc sadazom. TO portal redaktorow Gazety Wyborczej, wiec mozna uznac ze PIS ma ponad 40, PO 15, a na drugime miejscu juz jest Kukiz. Brawo panowie, stajecie sie druga sila w kraju, jedyna merytoryczna opozycja. A antyPolskie partie skoncza jak SLD. Co do normalnych ludzi w CHorwacji, to jest tam Rysiu petru ze swoja nowa partnerka... madera sie znudzila.

  09-08-2017 18:18 | ~pan i treser idlera73 | *.gprs.plus.pl (31.0.*.*)
Brawo idlerku szczekaj na pisiorków jak na TRESOWANEGO kundelka przystało. Tresura odnosi skutek, szczekasz na komendę a więc piesku dalej,DAJ GŁOS!😊

  09-08-2017 20:38 | ~olo | *-07.vectranet.pl (37.8.*.*)
ludzie ratujcie się . Nie będzie bezrobocia , nie będzie można kraść , głupie 500+ kolejki w markierach wzrost wynagrodzeń itp itd ratujcie co się da

  09-08-2017 22:21 | ~Jarek | *.dialog.net.pl (62.87.*.*)
Wszystcy bendziecie kwakać

  09-08-2017 22:36 | ~Donald | *.hfc.comcastbusiness.net (50.203.*.*)
Zgadzam siem

  10-08-2017 03:29 | ~Witold |  (73.55.*.*)
Na zamowienie (PiS) wszystkie sondaze sa g... warte.Jeszcze chwila I bedzie jak za komuny 99%

  10-08-2017 09:08 | ~ks Sowa | *.hfc.comcastbusiness.net (50.203.*.*)
ten sondaz jest akurat zrobiony na zamowienie redaktorow z Gazety Wyborczej, bo to oni zalozyli oko.press, fabrykuja tam fake newsy przeciw rzadowi.

  10-08-2017 10:17 | ~Polewa z polewy | *.t-mobile.pl (188.146.*.*)
Jak juz mon kupi 1200 szt "rakiet ulotkowych" - poparcie siegnie 75%...

  10-08-2017 10:19 | ~Polewa z polewy | *.t-mobile.pl (188.146.*.*)
Polewa - teraz przeobraziles sie w donalda?? Kretyn

  10-08-2017 10:48 | ~pisiorek | *.dialog.net.pl (78.8.*.*)
Przywrócimy i Socjalizm

  10-08-2017 11:05 | ~Ja | *.lan.ekonet.info (91.203.*.*)
Protestują w zdecydowanej większości te same osoby (czy to czarny marsz, czy sądy, demokracja itp) - nie mają oni większego poparcia w społeczeństwie (co widać po wyborach i sondażach - nawet tych "ich"). Wielotysięczne tłumy - hmmm - w niektórych miastach ich tylu się nazbierało co na meczu A-klasy ;-) - raczej o poważnym ich traktowaniu być mowy nie może. Demokracja = Wybory - a te dały mandat do rządzenia obecnej władzy, powinniśmy wolę narodu uszanować.

  10-08-2017 11:09 | ~ks Sowa | *.hfc.comcastbusiness.net (50.203.*.*)
Cytujac klasyka lemingi, przestancie sie spinac... i uprawiajcie wiecej seksu, latwiej bedzie sie wam zyc. Bez nienawisci do PISu, poczujecie wiatr we wlosach. hehehehe.

  10-08-2017 14:05 | ~Do Witolda | *-gprs396200.centertel.pl (37.47.*.*)
Sondaż nie był na zlecenie PiS tylko ich przeciwników. Stąd zaskoczenie. Biorąc pod uwagę protestujących w tych różnych marsza itp. wcałe się nie dziwię.

  10-08-2017 15:39 | ~wojtek 51 |  (37.190.*.*)
A do Mnie nie dzwonili.Nie mam telefonu stacjonarnego.

  10-08-2017 15:57 | ~hmmm23 | *.snt.net.pl (37.157.*.*)
wydaje mnie się patrząc na znajomych ale tez na rodzinę tą młoda czy starsza, PIS przerżnie wybory z hukiem........... to taki mój sondaż i naprawdę nie stronniczy bo uważam ze parę rzeczy zrobili dobrze

  10-08-2017 16:04 | ~hmmm23 | *.snt.net.pl (37.157.*.*)
wydaje mnie się patrząc na znajomych ale tez na rodzinę tą młoda czy starsza, PIS przerżnie wybory z hukiem........... to taki mój sondaż i naprawdę nie stronniczy bo uważam ze parę rzeczy zrobili dobrze

  10-08-2017 17:48 | ~ks Sowa | *.hfc.comcastbusiness.net (50.203.*.*)
jak tam obiecana klima w autobusach? ROmek zrobil wam ceny jak we wroclawiu i Warszawie, obiecal klime i co? Klimy nie ma... niech sie kisza lemingii... cytujac Sikorskiego i Rostowskiego lemingom dwa razy obiecac to raz dotrzymac, wiec podwyzka biletow na klime byla dopiero raz, wiec nie mozecie co liczyc... moze przy nastepnej. Przejechalem sie dzis za darmo 1 przystanek i wysiadlem. Nie zaplacilem, bo prazydent Roman obiecal ze w cenie biletu jest klima, nie ma klimy w autobusie, wiec owar niezgodny z umowa. Wiec nie place. A jak ratuszowe trolle wylegly na forum i mowily, ze podwyzki nie po to by zasypac dziery w kasie miasta pieniedzmi lemingow, tylko by lemingom lepiej sie w autobusach podrozowalo. Buahahaha... Macie granice kiedy powiecie dosc klasmtw? Juz wam nie wierze!!

  11-08-2017 08:29 | ~ciekawe | *.lan.ekonet.info (91.203.*.*)
PiS robi rzeczy dobre jak i te z którymi się nie zgadzam - hmmm23 - piszesz, że Pis przegra wybory - proszę napisz mi z kim? - bo jakoś nie widzę konkurencji. Wystarczy, że nie wpuszczą uchodźców, utrzymają 500+ i to wielu wyborcom wystarczy.

  11-08-2017 09:47 | ~do ciekawe | *.snt.net.pl (37.157.*.*)
z opozycja, nie wiem moze to bedzie PO z noweczesna a moze Kukiz, a ko ze SLD

  11-08-2017 09:50 | ~ks Sowa | *.hfc.comcastbusiness.net (50.203.*.*)
ciekawe: nie ma partii idealnej dla wszystkich, bo wszyscy sie roznimy.

  11-08-2017 12:17 | ~do do ciekawe | *.lan.ekonet.info (91.203.*.*)
Uważasz, że po 8 latach rządzenia i pozostawienia po sobie tylu afer PO jest alternatywą? (łął) Nowoczesna jak sie dogada z PO to tylko na czas wyborów a potem kłótnia o stołki i rozłam ;-) SLD - nie żartuj ich sukcesem będzie jak wejdą do sejmu. Kukiz - raczej nie na taką skalę aby wygrać wybory - max 20%.

  14-08-2017 18:31 | ~ks Sowa | *.hfc.comcastbusiness.net (50.203.*.*)
Ale cyrk w TVN cyrk, formatowaanie do potegi N-tej. Otoz zwroccie uwage jak szczujnia relacjonuje podobne wydarzenia. Zamach islamisty w Europie: Incydent w Brukseli, zamachowiec przejechal kilka osob. Nie mozemy tego pod zadnym pozorem laczyc z Islamem, bo to niesprawiedliwe i tak sie nie godzi. a teraz aktualna sytuacja w USA, prawicowiec wjechal w tlum lewakow. TVN relacjonuje tak: MASAKRA(juz nie incydent)! Jak moglo do tego dojsc!! Czy wplyw na zamachowaca miala konserwatywna polityka prezydenta Trumpa? Buahahahahahaa. Tu incydent, tam masakra, w zaleznosci od tego kto. I incydenty nie mozna laczyc z islamem, bo sie nie godzi, zas masakre nalezy laczyc z konserwatywna polityka Trumpa. PS. TVN ma tego samego wlasciciela co CNN, ktore jest na wojnie z Trumpem. Cala Szczujnia Cala Dobe.

  18-08-2017 13:24 | ~ks Sowa | *.hfc.comcastbusiness.net (50.203.*.*)
najwiecej polewy z lemingow i komuszkow mam, gdy udowadniam im ze sie nic a nic nie roznia od Kaczynskiego, a nawet sa gorsi, wtedy ten ich jad jest tylko potwierdzeniem mych slow.

  18-08-2017 15:59 | ~ks Sowa | *.hfc.comcastbusiness.net (50.203.*.*)
Nowy sondaz.... PIS ma wiecej niz PO i Nowoczesna razem. PIS ma dwa razy wiecej niz PO.

  18-08-2017 17:09 | ~xxx | *-04.vectranet.pl (31.11.*.*)
PIS jest najgorszy jak ozusci obiecali 500+ na kazde dziecko i co robia wszystko tylko pod swój elektorat - patologii i nierobów - wy wielbiciele gadacie na ROmana a co wasi w wałbrzychu rerezentują -co robia na koksowni i na strefie wykoncza zaraz ostatni zakład w tym miescie popatrzcie kto z walbrzycha reprezentuje ich i doradza - te osoby to zera pisane drukiem!!! bez wyksztalcenia doswiadczenia a doradca dworczyka z kuznic to ''inteligent'' i gdybym nie znal ludzi tych ze szkoly to bym nie pisal - jest mi przykro bo cala moja rodzina glosowala na nich myslac ze bedzie nam sie lepiej zylo

  18-08-2017 18:39 | ~ks Sowa | *.hfc.comcastbusiness.net (50.203.*.*)
Glupsi od Torbusa? Ewangielu? Gorsi od Chlebusia, Ludwiczuka, Kruczka, ktorego to niezalezny i apolityczny sad uniewinnil w sprawie nielegalnego obsadzania stolkow w spolkach miejskich kolesiami, pod pretekstem, ze Kruczek mogl nie znac przepisow? Niech no sad powie, kiedy nieznajomosc przepisow zwalnia do kary? Jak nie znam przepisow drogowych, to kary nie dostane ? Cyrk. A Roman wzial sobie na przybocznego najinteligenntiejszego Torbusa. Zasiada sobie z nim na stolu w Wodociagach. PS. Ile rOman ma etatow? Starczy mu 24h na ogarniecie wszystkich prac i tetetow za ktore kase bierze? TO sa krecony lody niedojdo. Najlepszy menadzer to przynosi najwieksze zyski, a nie najwieksze dlugi... niedojdo. Pewnie lewak, bo oni zawsze rownaja do minimum zamiast do maksimum.

  20-08-2017 04:32 | ~Dudek |  (73.55.*.*)
Ten ks Sowa to typowa tkanina do mycia PiSuarow .Szmata i tyle

  20-08-2017 14:18 | ~ks Sowa | *-114-82.net (167.114.*.*)
Ale program w TVN mam, a ty ruro?

  20-08-2017 17:41 | ~=+ | *.adsl.tpnet.pl (83.30.*.*)
na popularnosc PiS pracują teroryśći

  21-08-2017 08:35 | ~ks Sowa | *-114-82.net (167.114.*.*)
Na popularnosc PIS pracuja UBecja, SBecja, Totalniacy z PO i N, kodziarstwo, oszolomstwo i targowica, ktora chce nam tu terrorystow wpuscic.

  21-08-2017 16:04 | ~xxx | *-04.vectranet.pl (31.11.*.*)
do ks Sowa - odnośnie tych menadzerów co powinni zyski przynosić - my mamy na koksowni najlepszego z nadania PIS same dlugi robi.. ROman w rok tyle nie zrobił co ten ''nastolatek''

  21-08-2017 17:05 | ~ks Sowa | *-114-82.net (167.114.*.*)
Oh jeju... to jeszcze spytam o szczegoly. Jaki jest stan koksowni i jaki byl przed nadejsciem menadzera. Podaj kwoty matol... i zrodla twoich informacji. Udowodnij ze wiesz co bredzisz.

  22-08-2017 19:18 | ~xxx | *-04.vectranet.pl (31.11.*.*)
do ks sowa chyba sam jestes matol , wiem bo pracuje a o szczegoly to zapytaj zielinskiego ablo zalewska

  28-08-2017 19:44 | ~xxx | *-04.vectranet.pl (31.11.*.*)
juz wszyscy ucichli jak zucono te 2 nazwiska - kazdy sie ich boi? co wam poobiecywali racownicy koksowni odwdziecza sie w wyborach w wałbrzychu za nominacje takiego speca

  30-09-2017 23:49 | ~Jareczek |  (73.55.*.*)
Czy PiS zapomnial o MOBRUK? Smierdzaca sprawa I pewnie Borja sie ruszyc ukladow kolesi

Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta w portalu Wałbrzyszek - zarejestruj się!
 
Będzie się działo! - Walbrzyszek poleca
Najczęściej czytane komentowane
10 30
10 30
 
Najnowsze wiadomości
Wójt i zastępca wójta Starych Bogaczowic wydali oświadczenie [FOTO] Wójt i zastępca wójta Starych Bogaczowic wydali oświadczenie   (18)

REGION, Stare Bogaczowice Poniedziałek, 14:13
16 października 2017

Dzisiaj w sali konferencyjnej Urzędy Gminy Stare Bogaczowice odbyła się konferencja prasowa, podczas...
Ireneusz Zyska odnosi się do wypowiedzi posła Pawła Grabowskiego z Kukiz/15 Ireneusz Zyska odnosi się do wypowiedzi posła Pawła Grabowskiego z Kukiz/15  (15)

Wałbrzych Wtorek, 17:57
3 października 2017

Oto oświadczenie, jakie otrzymaliśmy od posła Ireneusza Zyski.
PiS bije na głowę przeciwników politycznych PiS bije na głowę przeciwników politycznych  (113)

Kraj Poniedziałek, 14:00
25 września 2017

Niedawno pojawiły się kolejne wyniki sondaży preferencji politycznych Polaków. We wszystkich...
RKW Wałbrzych pyta o aktywność posłów RKW Wałbrzych pyta o aktywność posłów  (11)

Wałbrzych/REGION Niedziela, 18:24
17 września 2017

Stowarzyszenia RKW WAŁBRZYCH kieruje pytania do posłów i senatorów okręgu wyborczego nr 2.
Musimy rozwijać się szybciej Musimy rozwijać się szybciej  (27)

Wałbrzych/REGION Sobota, 13:03
2 września 2017

Prezydent Roman Szełemej od dłuższego czasu mówi o tym, że południe Dolnego Śląska, w tym i...
Sprawa budowy obwodnicy Wałbrzycha nabiera tempa Sprawa budowy obwodnicy Wałbrzycha nabiera tempa  (31)

Wałbrzych Sobota, 11:09
19 sierpnia 2017

Sprawa zachodniej obwodnicy Wałbrzycha nabiera przyspieszenia.
PiS z najwyższym poparciem od lat PiS z najwyższym poparciem od lat  (36)

Kraj Środa, 15:04
9 sierpnia 2017

Sondaż OKO.press pokazuje, że ostatnie zamieszanie z ustawami w sprawie reformy sądownictwa i...
Manifestacja poparcia dla reformy wymiaru sprawiedliwości [FOTO] Manifestacja poparcia dla reformy wymiaru sprawiedliwości   (62)

Wałbrzych Czwartek, 20:40
3 sierpnia 2017

Dzisiaj w Wałbrzychu odbyła się manifestacja osób popierających reformy wymiaru sprawiedliwości.
Kolejny protest w sprawie ustawy dotyczącej zmian w sądownictwie [FOTO] Kolejny protest w sprawie ustawy dotyczącej zmian w sądownictwie   (124)

Wałbrzych Piątek, 00:28
21 lipca 2017

Przed wałbrzyskim Sądem Rejonowym wczoraj o godzinie 21.00 po raz kolejny spotkali się przeciwnicy zmian...
W obronie demokracji [FOTO] W obronie demokracji   (59)

Wałbrzych Poniedziałek, 09:03
17 lipca 2017

Spontaniczny protest zgromadził kilkadziesiąt osób, łącząc przedstawicieli różnych partii,...
Wałbrzyszanie wysłuchali Donalda Trumpa [FOTO] Wałbrzyszanie wysłuchali Donalda Trumpa   (48)

Wałbrzych Sobota, 10:24
8 lipca 2017

6 lipca na zaproszenie Wiceministra Obrony Narodowej Michała Dworczyka do Warszawy przyjechało ponad 200...
Spotkanie otwarte wałbrzyskiego oddziału Stowarzyszenia Inicjatywa Polska [FOTO] Spotkanie otwarte wałbrzyskiego oddziału Stowarzyszenia Inicjatywa Polska   (9)

Wałbrzych Wtorek, 20:50
27 czerwca 2017

Wczoraj w Pałacu Tielscha na Starym Zdroju odbyło się otwarte spotkanie liderów wałbrzyskiego...
Zobacz więcej artykułów
 
Redakcja
Masz problem? A może wiesz coś ciekawego i chcesz się z nami ta wiedzą podzielić? Zadzwoń do nas!
TEL. + 48 510 237 818

We wtorek dyżuruje
Redaktor naczelny
Paweł Wyszowski
Od 9.30 do 15.30

 
Wiadomości |  Sport |  Fotoreportaże |  Ogłoszenia |  Imprezy |  Rykowisko |  Partnerzy |  Regulaminy 
© 2002-2017 Walbrzyszek jest znakiem należącym do Highlander's Group.
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Napisz do nas | Redakcja | Jelenia Góra | Świdnica | Wałbrzych | hydraulik | Logo