Poniedziałek, 25 maja
Imieniny: Grzegorza, Magdaleny
Czytających: 2791
Zalogowanych: 2
Niezalogowany
Rejestracja | Zaloguj

III liga piłakrska: Górnik zagra z Miedzią w innym terminie

Wiadomości: Wałbrzych
Sobota, 1 października 2016, 15:22
Aktualizacja: 15:23
Autor: PAW
Wałbrzyski Górnik nie zagra jutro z rezerwami Miedzi Legnica.

Nasz klub wystąpił z prośbą o przełożenie tego meczu i zarówno Miedź Legnica jak i Opolski ZPN wyraziły na to zgodę i spotkanie odbędzie się kiedy indziej. Powodem przełożenia meczu jest trudna sytuacja kadrowa wałbrzyszan wynikająca z kontuzji i chorób wielu piłkarzy.

Czytaj również

Komentarze (22) Dodaj komentarz

~Przesmiewca 1-10-2016 18:16
Może Górnik że względu na kontuzje i sraczki będzie grał jeden sezon w przeciągu 3 lub 4 lat. A gdzie rezerwowi??? A gdzie tzw druga drużyna by piłkarzy zastapic??? Na młodzież kasie się bierze i seniorzy ja przejadają,a zaplecza nie ma bo po ch.j. qwa dawno powinni to rozpieprzyc a tych pseudodzialaczy co jeszcze Zagłębie sprzedali rozliczyć i w pasiaki
~hehe 1-10-2016 18:20
Przelożona porażka...
~tyki 1-10-2016 19:18
W Wałbrzychu tylko Górnik. Wracać do zdrowia. Pozdro.
~były gracz 1-10-2016 20:26
Obsrani po pachy
~Autor 2-10-2016 5:01
Były gracz to Ty jesteś ale w ping-ponga kieszonkowego bo teraz to już możesz o tym pomarzyć.... hehe
~KSG 2-10-2016 8:38
W pierwszej kolejności trzeba rozliczyć Zaparta.
~hehe 2-10-2016 13:56
Życzę powrotu do zdrowia Górnicy, czekamy na kolejne zwycięstwo. Duma Wałbrzycha Nasz Górnik.
~były gracz 2-10-2016 17:25
Zaś tymczasem Wielkie Rezerwy Śląska opuściły ostatnie miejsce w tabeli, które zajął .... no zgadnijcie, kto?
~byly sracz 2-10-2016 17:49
ale fajnie. fap fap fap fap fap fap fap fap.
~Pan D. 2-10-2016 18:13
Sraczka - oficjalne info...
~hehe 2-10-2016 20:18
Porazka tylko odroczona w czasie... Nic na to nie poradzicie. Tak juz wam doskwiera prawda ze trzeba sie podszywac. Gornik klub bez ambicji, kibicow i stadionu...
~deratyzator 3-10-2016 9:12
Podobno był jakiś kandydat na prezesa, przyszedł, popatrzył, ogarnął papiery i rzekł: w tym klubie jest jeszcze kupa do zrobienia. I poszedł do kibla.
~ 3-10-2016 9:33
Kulturalny chlop z tego prezesa, wie jak sie zachowac nalezy w swiecie ludzi. W przeciwienstwie do szczurow, ktore sraja pod siebie, czy to w lozku, czy w jadalni, czy wannie. A do kibla leca tylko, jak cos zwachaja, lub jak zawola byly sracz na kawe.
~chciałem zostać prezesem 3-10-2016 10:09
Chciałem zostać prezesem górnika ale litości..... Za mniej niż 20000 pln to nikt normalny z łóżka nie wstaje
~ 3-10-2016 10:38
oj tam oj tam. Prezesi z PO zarzekali sie na spotkaniach z kibicami, ze prezesuja charytatywnie. A nawet i dokladaja do biznesu.
~deratyzator 3-10-2016 10:56
Podobno Leśnodorski jak go z Legii wywalą ma przyjść na Ratuszową. Klubokawiarnia ma się nazywać Centralna Wioskowa Klubokawiarnia Sportowa Legia Wałbrzych i od razu wystąpią w trzeciej kolejce Ligi Miszczów z Realem. Mecz oczywiście nadal bez widzów, ale stojąc za płotem na rowerach coś tam można już zobaczyć. Tym sposobem Wałbrzych wreszcie wywalczył gre w pucharach. Myślę, że Michalak natychmiast przerwie czwarte już zakończenie kariery i ponownie wystąpi na murawie, a Mara z wolnego trafi w samo okno ... w hotelu AquaZdrój.
~ 3-10-2016 12:00
No prosze prosze. Z tego wychodzi, ze masa ludzi interesuje sie Gornikiem. Nawet szczury, choc te usilnie twierdza, ze Wielkim Gornikiem nikt sie nie interesuje. Ale to tylko szczury.
~piłkarze 3-10-2016 16:46
Mamy sraczkę na myśl o naszych kibicach
~hehe 3-10-2016 20:52
Tak - wszyscy sie interesuja jednym tematem. KIEDY WKONCU UPADNIE KLUBOKAWIARNIA???
~Bystrzak 3-10-2016 22:39
I tej informacji szukasz w kazdym temacie o Wilekim Górniku? Szczurze Bystrzaku, o prosze kolejny raz SB, cos w tym musi byc (dla przypomnienia Szczur Biegunka), podpowiem ci cos i ulatwie zycie. Temat takiego artykulu bedzie brzmial: Gornik sie wycofuje lub likwidacja Górnika. Oszczedzi ci to czasu i codziennych rozczarowan. Bystrzak wchodzi w jeden temat codziennie kilkanascie razy i za kazdym razem mysli, ze tym razem wyczyta informacje o wycofaniu Gornika.
~były gracz 4-10-2016 9:13
Ale sami przyznacie, że jeśli przed meczem z rezerwami Miedzi kopacze dostają galopującej sraczki, to coś musi być na rzeczy. W psychice żelowców czai się strach. Oni jeszcze nie zdają sobie sprawy, że wkrótce będą mieli pełne portki. A wiecie dlaczego? Dlatego, że ich słaba psychika już wysłała im maila do nadciągającej kupy, że spotkanie jest w spodniach.
~Przesmiewca 4-10-2016 13:22
Tu można zobaczyć i porównać kto był Wielki w Wałbrzychu i kto Wielkim pozostanie juz na zawsze. Niestety nie Górnik. http://www.hppn.pl/liga/kluby/84,Zaglebie-Walbrzych http://www.hppn.pl/liga/kluby/78,Gornik-Walbrzych

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2020 Highlander's Group