Czytaj także: Jelenia Góra Świdnica

WIADOMOŚCI |  SPORT |  FOTOREPORTAŻE |  OGŁOSZENIA |  Będzie się działo |  Rykowisko |  REKLAMA 
Czwartek, 19 lipca 2018 Godz.: 01:42:34 Imieniny: Marcina, Wincentego, Wodzisława Czytających: 8775 , Zalogowanych: 1 . Niezalogowany

Wiadomości, Wałbrzych

Puste autobusy

Poniedziałek, 13 listopada 2017, 15:11, ostatnia aktualizacja: 2017-11-14 09:04
Piotr Skomorokiewicz
Miej świadomość
 
Najnowsze ogłoszenia
Rower górski Merida Matts Deor
Rower górski Gary Fischer Full
Sushi master Jelenia Góra
Pellet
Jagody sprzedam
Pawilon handlowy sprzedam
Kawalerka w Karpaczu
Spa
Huawei Mate 10 lite 4 GB R/64
Zatrudnię pracownika budowlane
Lokal na sklep ok 70m2
Audi A4 B6 Avant 2002r
Потрібні співробітники
!Samodzielni księgowi_kadrowi!
Mam do sprzedania
Oddam narożnik
Bilety, wejściówki i karnety
Wiaty, altany, tarasy, balustrady
Dam pracę
Ford Fiesta MK6 1,4 tdci

Dodaj ogłoszenie
 
Kalendarz wydarzeń
Kategorie wydarzeń
Teatry7
Biblioteka pod Atlantami4
Koncerty9
Inne41
 
Fot. archiwum

Niewielkim zainteresowaniem wśród wałbrzyszan cieszą się uruchomione w październiku nocne kursy autobusów miejskich.

Pierwszy miesiąc, a zarazem jeden z trzech miesięcy próby, miał pokazać czy w Wałbrzychu potrzebne są nocne wyjazdy autobusów. Od 1 października, czyli od wprowadzenia wspomnianych kursów zainteresowanie jest bardzo małe. Na nocną podróż ostatnim kursem komunikacji miejskiej w pierwszym miesiącu zdecydowało się 400 osób.

R E K L A M A
- Mieliśmy sygnały od mieszkańców, że brakuje takich kursów, ale przez pierwszy miesiąc to zainteresowanie było bardzo małe. Ostatnim kursem podróżowało średnio czterech pasażerów. Wcześniejszym kursem, o godz. 22:30 7-8 osób. Zgodnie z zapowiedziami te autobusy będą kursować do końca roku, a później będziemy musieli podjąć decyzję czy rezygnujemy z tego rozwiązania czy nie - mówi zastępca dyrektora Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta, Bogusław Rogiński.

Wspomniane kursy odbywają się linią „A” i zostały dostosowane m.in. do ostatnich pociągów, które przyjeżdżają do Wałbrzycha z Wrocławia i do tych, które do Wrocławia odjeżdżają. Na pytanie czy podobne rozwiązania będą próbowane w przyszłości na innych liniach Bogusław Rogiński odpowiada:
- Trudno mi teraz powiedzieć. Linia, na której teraz obsługiwane są te kursy jest to najdłuższa linia, która łączy największe osiedla, a zainteresowanie jak dotąd jest niewielkie.
Dodatki: Zapisz | Drukuj | Wyślij | Zapamiętaj
Następna wiadomość Aktualności 
 Poprzednia wiadomość Strona główna 
 
Waszym zdaniem
Do komentujących
Przypominamy, że komentarze, które nie dotyczą treści artykułów, obrażają innych uczestników forum, pomawiają bohaterów tekstów, są wulgarne, propagują treści rasistowskie, nawołują do łamania prawa oraz zawierają rażące błędy ortograficzne, nie będą akceptowane. Regulamin forum czytaj tu.
  13-11-2017 15:24 | ~ | *.gprs.plus.pl (77.114.*.*)
No co za szok, W zadupiastym mieście jakim jest Wałbrzych, życie zamiera po godz. 20:00. Kto miałby jeździć tymi nocnymi skoro w nocy nic się nie dzieje?? Intelektualnie upośledzeni urzędnicy myśleli że pociągami ludzie będą w nocy przyjeżdżać do Wałbrzycha? Kto? Turyści?:D buhahahaha

  13-11-2017 16:39 | idler73 |  
Może by tak dostosować odjazdy 15 z Mezimesti, autobus odjeżdża 10 min, przed przyjazdem pociągu z Pragi, a podobno miał umożliwić Wałbrzyszanom, zwiedzanie trgo pięknego miasta.

  13-11-2017 16:59 | ~olo | *-07.vectranet.pl (37.8.*.*)
o teraz napiszę o autobusach Kazdy głupi wie iz Wałbrzych to nie Wrocław ani Warszawa ten kto porusza z konieczności po tym mieście w nocy to korzysta z TAXI na 20 zl już ludzi stać Nikt nie będzie czekał ileś tam minut . I teraz piszcie sobie głupie lemingi co chcecie

  13-11-2017 17:29 | ~To juz koniec PO | *azteca-comunicaciones.com (191.102.*.*)
A przepraszam ile osob mialo by jezdzic nocnymi autobusami w miescie, gdzie zycie towarzyskie wymiera o 20? Czy urzednicy maja na wzglecie to, ze jezeli zlikwiduja nocne autobusy, dodajac do tego brak klimy to powinni rowniez zlikwidowac podwyzke biletow? Bowiem podwyzka biletow miala byc na klime... heheh i na 2 nocne kursy autobusow? Skoro tak, to podwyzka jest nie potrzebna i wracamy do starej ceny biletow czy tak? Jak widac urzednicy PO sa oderwani od rzeczywistosci...

  13-11-2017 18:19 | ~andy | *.adsl.tpnet.pl (83.26.*.*)
A na strefę i ze strefy po 23 jak kończy się pracę nie dojedzie się autobusem. Tam gdzie byliby pasażerowie kursów nie zrobili

  13-11-2017 19:06 | ~ | *.kabel-badenwuerttemberg.de (78.43.*.*)
układ linii komunikacyjnych w Wałbrzychu od dobrych 20 lat jest beznadziejny. Nie przybyło żadnych nowych linii i tras. Zlikwidowano natomiast kilka dobrych linii. Linia 6,7,13,14,17 nie istnieje. A były potrzebne. Linia 10 niegdys 4 autobusy na tej linii, obecnie jeden i to mały. Linia 4 to obecnie linia widmo. Należało by porządnie zmodernizować układ linii i tras, aby na strefe o 22.30,23.00,23.30,0.00 kursowały tez autobusy.

  13-11-2017 23:33 | ~Inez | *.dynamic.chello.pl (84.10.*.*)
Słuszna uwaga idler73 i ~. Bezmyślne i niedostosowane do potrzeb mieszkańców działania ZDiKUM (na różnych polach) należy w końcu ukrócić. Nie sztuka wydawać cudzą kasę na "odwal się" - sztuka zarządzać mądrze!

  13-11-2017 23:33 | ~To juz koniec PO | *-02.vectranet.pl (178.235.*.*)
Poza tym, czy cos moze byc bardziej puste niz moja bania???

  14-11-2017 08:52 | ~Wiesiek | *.t-mobile.pl (188.146.*.*)
Ktoś policzył ludzi a sprawdzil ile z niech zaplacilo za przejazd chyba nie bo już dzisiaj zlikwidowali by te nocne kursy

  14-11-2017 09:06 | ~Wsciekly wyborca PO | *azteca-comunicaciones.com (191.102.*.*)
Mam juz dosc, drenowania naszej kasy... Romek... Jakim cudem skompromitowany Kruczkowski reprezentuje miasto w PEC? Jakim cudem sie pytam ten skorumpowany gosc reprezentuje miasto w spolce? Przeciez specjalnie go pogonilismy, Tusk wstawil cie za niego, bo mial cos za uszach, a ty go od prawie 10 lat karmisz naszymi pieniedzmi w PECu? Klamcy i oszusci! Powoli zaczynam rozumiec poparcie PISu... Zaczadzila nas na 20 lat PO w tym miescie totalnie.. Czas odspawac od koryta...

  14-11-2017 09:09 | ~Wkurzony wyborca PO | *azteca-comunicaciones.com (191.102.*.*)
Ilu urzednikow powinno miec miasto 100tys? 1 urzednik na tysiac mieszkancow. A dlaczego u nas jest 1 urzednik na 100 mieszkancow? Jakim cudem? Czy jakis czlonek rodziny PO pracuje na strefie? Zna ktos takiego? Znacie przypadek zeby brat, zona, siostra, kogos z PO pracowal/a na strefie, na linii produkcyjnej zeby byla jasnosc, nie pisze o biurze firmy na strefie... tylko jak zwykly czlowiek... Czy ktos zna taka osobe? Nie? Dziwne... to co PO ma lepsze geny, sa bardziej inteigenntni od nas szaraczkow, ze zajmuja wszystkie najlepsze stolki w miescie? WSZYSTKIE!!! Jak to mozliwe?

  14-11-2017 09:11 | ~Wkurzony wyborca PO | *azteca-comunicaciones.com (191.102.*.*)
A jak widze, ze do walki z hejterstwem PISowskim wysyla sie ludzi o mentalnosci zlzodzieja to mi rece opadaja. NIGDY JUZ NA PO NIE ZAGLOSUJE!!

  14-11-2017 09:24 | ~Wkurzony wyborca PO | *azteca-comunicaciones.com (191.102.*.*)
A slyszeliscie nowe tasmy? Jak Komisja Millera badala i tworzyla raport z katastrofy? Siadali... w mediach cos uslyszeli, nie zbadali, bez dowodow i gadaja... musi powiedziec ze byl tam Blasik, nie mozemy miec watpliwosci, trzeba wpisac i juz... I tak w prosty sposob opluto kariere gen Blasika. Napluto jego zonie w twarz. Nic dla nich znaczyl honor gen Blasika. Skoro w tej sprawie manipulowali raportem, nie robili badan, to jak wyglada reszta? A sluchaliscie z jaka pewnoscia sie wypowiadali, ze nikt nie bedzie drazyl tematu, bo ludzie PIS nienawidza i wszystkie w rekach PO media tez? Szok... Zona generala walczyla w mediach jak mogla o honor meza... a komisja millera miala to w dupie. Widac jak fachowe i dokladne badania robili ci EXPERCI PO. A pluja na wszystkich wokol... ze sie nie znaja

  14-11-2017 10:42 | ~Jerzu | *213138128051.edelkey.net (213.138.*.*)
A ja jechałem raz takim autobusem nocnym 4 przystanki. Komfortowa podróż, dużo miejsca, szybki dojazd i przemiły Pan Kierowca. Te autobusy powinny zostać, bo w ciepłe, letnie miesiące życie w Naszym mieście pod godzinie 20 się ożywia. Pozdrawiam.

  14-11-2017 11:33 | ~Janosik | *.play-internet.pl (94.254.*.*)
Romku Szełemeju zamiast wysyłać w trasę autobus nocny dla 50 pasażerów wystarczy zaopatrzyć transport miejski w busiki na 10 - 12 osób. Koszty będą mniejsze i obiecany transport nocny dopełniony.

  14-11-2017 13:05 | ~ | *.gprs.plus.pl (77.114.*.*)
~Jerzu odstaw lepiej alkohol :)

  14-11-2017 13:10 | ~Wsciekly wyborca PO | *azteca-comunicaciones.com (191.102.*.*)
Jakie mniejsze?!?!? Schetyna PO i nasze walbrzyskie poslanki obiecuja darmowa komuniacje miejska. W kontekscie naszej najdrozszej na dolnym slasku zapytam tak: czy PO konsultowala program z Romanem? Roman robi najdrozsze bilety na dolnym slasku, a festyniary z lwowskim zulikiem mowia ze bedzie darmowa... Zapytam wprost jak niby ma to wytrzymac budzet Walbrzycha? PO przygotowalo program samorzadowy dla Warszawy i Poznania? Czy dla tak biednych pod rzadami PO miast jak Walbrzych?

  14-11-2017 17:02 | ~Emeryt wojskowy | *.static.chello.pl (84.10.*.*)
Doby byl z Blasika polewoj.

  14-11-2017 20:30 | ~Wsciekly wyborca PO |  (37.190.*.*)
Gdyby w tym miescie rzadzil pis, nie tylko darmowy transport autobusowy. Co wiecej - taksowki by byly za darmo glupie lemingi. A na haslo "Toruń", za darmo mozna by bylo poleciec helikopterem do Wroclawia na balety!!!

  14-11-2017 22:36 | ~wyzwalacz | *.play-internet.pl (94.254.*.*)
Niestety socjalizm pozwala aby decyzje podejmowali debile. Bo jak inaczej niż debilizmem nazwać wożenie kilku osób autobusem na 50 osób? Czy miasta nie stać na używany bus VW T5 na kilka osób który by rozwiązał problem? Nikt nie korzystał bo każdy już się odzwyczaił od linii nocnych w tym grajdole.

  15-11-2017 08:10 | ~Wsciekly wyborca PO | *azteca-comunicaciones.com (191.102.*.*)
To jak festyniary odpowiedza? Bedzie darmowa komunikacja jak chce Schetyna? Cyz najdrozsze bilety na dolnym slasku jka chce Szelemej? No i co to za program, ktoryobiecuje, ze PIS musi to i tamto zrobic? ZLiwkidowac wojewodow, zwiekszyc dotacje rzadowe dla gmin... jak wy to chcecie zrobic wygrywajac wybory samorzadowe? Juz za takich iditow macie ludzi, ze rzucacie obietnicami nawet bez zastanowienia, co obiecujecie? NIC WAM TYLE DA CO PO OBIECA. Prosze wymienic 8 spelnionych obietnic PO. 1 obietnica na 1 rokow rzadow PO. SMialo... obiecywali wiele, wiec jest z czego wybrac. 8 lat, dwie kadencje... wiec bylo tego masa... wiec porosze tylko 8 spelnionych obietnic PO i Tuska nic nie moge, albo Szelemeja tu wypisac. Radary, ofe, kastracja, wiek emerytaalny, likwidacja senatu, 4xTAK...

  15-11-2017 08:16 | ~Wsciekly wyborca PO | *azteca-comunicaciones.com (191.102.*.*)
TO jak to bedzie? Nocne autobusy znikna, klimy nie ma, wiec podwyzka cen biletow tez znika co nie? Bo PO bez potrzeby nie bedzie drenowala kieszeni biednych mieszkancow.. A moze PO i ROman bedzie jeszcze bardziej laskawy i tak jak Schetyna mowi zrobi darmowa komunikacje miejska. Tak wszyscy werzymy PO. Nie po to Romek zrobil najdrozsza komunikacje na dolnym slasku, bysmy teraz nie wierzyli ze PO da nam darmowa komunikacje. JUZ NIGDY NIE ZAGLOSUJE NA PO!

Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta w portalu Wałbrzyszek - zarejestruj się!
 
Będzie się działo! - Walbrzyszek poleca
Najczęściej czytane komentowane
10 30
10 30
 
Najnowsze wiadomości
Hochbergowie na zawodach w Książu Hochbergowie na zawodach w Książu 

Wałbrzych Środa, 13:58
18 lipca 2018

Książęca familia Hochbergów po raz kolejny gościła w rodzinnym Zamku Książ.
Stare dokumenty odnalezione w Głuszycy  

Głuszyca Środa, 15:35
18 lipca 2018

Do niezwykłego odkrycia doszło dzisiaj w Głuszycy. W szafie, znajdującej się w dawnym ewangelickim...
Trwa rozbiórka pawilonów na Zielonym Rynku [FOTO] Trwa rozbiórka pawilonów na Zielonym Rynku   (1)

Wałbrzych Środa, 14:15
18 lipca 2018

Zielony Rynek, miejsce, które kiedyś tętniło życiem, zniknie z mapy Wałbrzycha. Właśnie...
Marcin W. odpowie za zabójstwo konkubiny Marcin W. odpowie za zabójstwo konkubiny 

REGION, Kamienna Góra Środa, 13:16
18 lipca 2018

Prokuratura Rejonowa w Kamiennej Górze prowadzi śledztwo przeciwko Marcinowi W., który dokonał...
Dolnośląska Federacja Organizacji Pozarządowych ocenia Strategię Rozwoju Sudety 2030 Dolnośląska Federacja Organizacji Pozarządowych ocenia Strategię Rozwoju Sudety 2030  (2)

REGION Środa, 13:07
18 lipca 2018

Prezentujemy uwagi Dolnośląskiej Federacji Organizacji Pozarządowych dotyczące konsultowanego projektu...
Samorząd Województwa krytycznie ocenia zmiany wprowadzone w projekcie "Mieszkanie Plus" Samorząd Województwa krytycznie ocenia zmiany wprowadzone w projekcie "Mieszkanie Plus" 

Kraj/Wałbrzych Środa, 12:50
18 lipca 2018

Samorząd Województwa Dolnośląskiego ponownie opiniuje projekt ustawy o ułatwieniach w przygotowaniu i...
Strażnicy miejscy prowadzą prelekcje w trosce o bezpieczeństwo najmłodszych Strażnicy miejscy prowadzą prelekcje w trosce o bezpieczeństwo najmłodszych 

Wałbrzych Środa, 12:18
18 lipca 2018

Wakacje to czas, w którym młodzi wałbrzyszanie mogą w końcu wypocząć po 10 miesiącach nauki. Przez...
Nowe Prawo zamówień publicznych – konsultacje Nowe Prawo zamówień publicznych – konsultacje 

Wałbrzych/powiat wałbrzyski Środa, 11:57
18 lipca 2018

Koncepcja nowego Prawa zamówień publicznych – zapraszamy na konsultacje do Wałbrzycha.
Wałbrzyska strefa z imponującym wynikiem Wałbrzyska strefa z imponującym wynikiem 

Wałbrzych/REGION Środa, 11:52
18 lipca 2018

Blisko 12 milionów złotych wyniósł zysk spółki zarządzającej Wałbrzyską Specjalną Strefą...
Dziś podpisanie umowy w sprawie remontu Palmiarni Dziś podpisanie umowy w sprawie remontu Palmiarni  (3)

Wałbrzych Środa, 09:47
18 lipca 2018

Jak informuje na swoim profilu społecznościowym prezydent Roman Szełemej, dziś ma zostać podpisana...
Jubileuszowe widowisko "Afryka'' 2018 Cyrku Safari w Wałbrzychu Jubileuszowe widowisko "Afryka'' 2018 Cyrku Safari w Wałbrzychu  (5)

Wałbrzych Środa, 08:45
18 lipca 2018

Już w ten piątek oraz w sobotę Cyrk Safari pojawi się w Wałbrzychu.
Zawodniczki AZS PWSZ będą rywalizować na Igrzyskach Studenckich  

Wałbrzych Wtorek, 15:05
17 lipca 2018

15 lipca w miejscowości Coimbra w Portugalii rozpoczęły się Europejskie Igrzyska Studenckie. Udział w...
Zobacz więcej artykułów
 
 
Kalendarz wydarzeń
 
Redakcja
Masz problem? A może wiesz coś ciekawego i chcesz się z nami ta wiedzą podzielić? Zadzwoń do nas!
TEL. + 48 510 237 818

W czwartek dyżuruje
Redaktor naczelny
Paweł Wyszowski
Od 9.30 do 15.30

 
 
Wiadomości |  Sport |  Fotoreportaże |  Ogłoszenia |  Imprezy |  Rykowisko |  Partnerzy |  Regulaminy 
© 2002-2018 Walbrzyszek jest znakiem należącym do Highlander's Group.
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Napisz do nas | Redakcja | Jelenia Góra | Świdnica | Wałbrzych | hydraulik | Logo