• Środa, 16 października 2019
  • Godz. 19:16
  • Imieniny: Ambrożego, Gerarda, Gawła
  • Czytających: 3712
  • Zalogowanych: 1
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Solidarni z Białymstokiem

Wiadomości: Wałbrzych
Środa, 24 lipca 2019, 7:35
Aktualizacja: Piątek, 26 lipca 2019, 9:54
Autor: red
Fot. Marta Bogdanowicz
Wałbrzych przeciw przemocy – solidarni z Białymstokiem! – pod takim hasłem spotkają się mieszkańcy naszego miasta w najbliższy czwartek.

- Zapraszamy w czwartek 25 lipca o godzinie 18:00 pod zegar na Piaskowej Górze, gdzie wspólnie wyrazimy swój sprzeciw wobec wydarzeń, jakie miały miejsce na Marszu Równości w Białymstoku. Chcemy okazać solidarność i wsparcie osobom, które doświadczyły przemocy i nienawiści oraz wspólnie zaprotestować przeciw bandyckim zachowaniom w przestrzeni publicznej. Nie zgadzamy się na dyskryminację i wykluczanie, nie zgadzamy się na znieważanie drugiego człowieka i odbieranie ludziom przynależnych im praw. Zapraszamy wszystkich do akcji solidarnościowej – przyjdź, zrób sobie zdjęcie w fotoramce, udostępnij w mediach społecznościowych! Okażmy wsparcie i solidarność z Białymstokiem, okażmy swój sprzeciw wobec przemocy i nienawiści! Mile widziane kolorowe ubrania i uśmiechy - tak zapowiadają akcję inicjatorzy przedsięwzięcia.

Twoja reakcja na artykuł?

31
30%
Cieszy
0
0%
Dziwi
2
2%
Nudzi
2
2%
Smuci
14
14%
Złości
53
52%
Przeraża

Czytaj również

Komentarze (77) Dodaj komentarz

~NIE dla LGBT!!! 24-07-2019 9:45
Dlaczego nie ma solidarności z osobami wierzącymi, kiedy środowiska LGBT profanują msze święte robiąc z nich parodie oraz wizerunki Matki Boskiej poprzez doklejanie tęczowych symboli. Dlaczego mam być solidarny z kimś, kto obraża moją wiarę i uczucia. Dlaczego mam szanować kogoś, kto nie szanuje mnie? I co? I zaraz ktoś powie,że jestem homofobem, tak? A kim są środowiska, które ośmieszają innych??? A no tak, zapomniałem, Oni są w porządku, bo dla nich jest demokracja i Oni mogą obrażać innych.... To jest chore i niesprawiedliwe. Piszcie co chcecie, ja tego nigdy nie poprę.
~Kato 24-07-2019 10:07
do: ~NIE dla LGBT!!! (9:45)
A czemu Ty jako katolik ich napiętnujesz ? to właśnie Ty się ośmieszasz i ośmieszasz swoją religię hipokryzją. Poczynania księży, którzy gwałcą dzieciaczków, też bardziej ośmieszają religię niż oni.
~NIE dla LGBT!!! 24-07-2019 10:16
do: ~Kato (10:07)
Czytaj ze zrozumieniem, to,że kogoś nie popieram, nie znaczy,że napiętnuję. Księży, którzy robią krzywdę też nie popieram i jestem za ich karaniem, ale teraz sprawa dotyczy LGBT i dlaczego mam się nie oddzywać w sprawie, która obraża moje uczucia??? Czyli mnie można obrażać, a LGBT absolutnie, tak? To mi chciałeś przekazać?
~Straszydło_Miejskie 24-07-2019 10:42
do: ~NIE dla LGBT!!! (10:16)
W swoim PiS fanatyzmie czepiłeś się hasła "nie dla LGBT": otóż powiem Ci, że w tych środowiskach jest dużo mniej hipokryzji i zakłamania oraz obłudy niż w świetoszkach Pis-owskich. Z jednej strony klęczycie krzyżem i jako pątnicy przemierzacie kraj, by zaraz za rogiem zacząć pluć i obrażać - nie ładnie, nie ładnie. Nadmieniam tylko, że wiele osób prominentnych z PiS środowiska też ma nie do końca jasną sferę swoich preferencji "łóżkowych". No tak, tak - wiem, wiem jak z PiS to nie gej, tylko alternatywna wersja preferencji.
~Kato 24-07-2019 10:57
do: ~NIE dla LGBT!!! (10:16)
Czyli pedofilia u księży nie obraża twoich uczuć ? jest wszystko ok ? bo mi się wydaje że sami siebie obrażacie tym oraz hipokryzją. Ponadto, swoim zachowaniem, hipokryzją sprawiacie że coraz więcej ludzi odchodzi z kościoła.
~NIE DLA LGBT!!! 24-07-2019 11:23
do: ~Kato (10:57)
Ty dalej nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Gdybyś potrafił to zauważył byś, że właśnie do LGBT odnosi się artykuł, więc o czym mam pisać? O Gagarinie na księżycu?? I nadal nie odpowiedziałeś na pytanie co w kwestii, gdy te środowiska obrażają uczucia i przekonania innych? Oni według Ciebie mogą? Czy nie?? Bo to,że na nich nie można nic powiedzieć już ustaliliśmy.
~NIE DLA LGBT!!! 24-07-2019 11:26
do: ~Straszydło_Miejskie (10:42)
Ale co Ty mi tu o Pisie, ja mam gdzieś to, kto jest z jakiej partii. Ja jestem wierzący od kiedy jeszcze Pisu ani Po, ani tych innych partii nie było i nagle nie mogę powiedzieć, że jestem im przeciwny, bo uderzają w moją wiarę, uczucia i przekonania. Dlaczego nikt im nie powie,żeby tego nie robiły ? a jak ja powiem,że jestem ich nie popieram to jestem zły???
~Kato 24-07-2019 12:44
do: ~NIE DLA LGBT!!! (11:23)
Czy ty jesteś nienormalny ? jeśli wy atakujecie ich to oni atakują was, tylko oni fizycznie was nie atakują a wy fizycznie ich atakujecie.
~żal.pl 24-07-2019 13:21
do: ~Kato (12:44)
Jeśli ktoś tu ma problemy z głową to ty:) "Wy atakujecie fizycznie"....., czyli według twojego pustego łba, każdy kto nie popiera LGBT jest agresywny .... Nie popieram LGBT i patrz, nie zamierzam skopać żadnego geja lub lesbijki ani ich obrażać, tak jestem katolikiem.
~Ojojoj 24-07-2019 13:22
do: ~Kato (12:44)
Człowieku, To Ty jesteś jakiś nienormalny i Twoja pisownia również. Daj sobie spokój i ruszaj na paradę....
~Kato 24-07-2019 13:56
do: ~żal.pl (13:21)
W Białymstoku były ataki fizyczne na ludzi, ludzie byli bici, nie wiem czy wiesz ale ludzi się nie bije. Jako katolik powinieneś to respektować, nawet potępiać.
~Kamil 24-07-2019 14:15
do: ~Kato (13:56)
Tylko do dzis nie zgłosił sie zaden pobity A kamienie leciały od lGBT
~Jan 24-07-2019 16:43
do: ~Kato (13:56)
Ale Ty tępy jesteś człowieku. Aż szkoda czasu, aby Ci coś wytłumaczyć.
~Brokuł Waszego Umysłu 24-07-2019 17:56
do: ~NIE DLA LGBT!!! (11:26)
Typowy polski katolik szaleniec. Weź się idź poprzytulaj z księdzem!
~Troll 24-07-2019 21:52
do: ~Brokuł Waszego Umysłu (17:56)
Hm..Czy "ten ksiądz" będzie miał stułę w barwach tęczy, czy liturgiczną zwykłą?
~jaki ja 25-07-2019 9:10
do: ~Brokuł Waszego Umysłu (17:56)
A Ty typowy głupek, nie zapomnij być dziś o 18:00 pod zegarem...
~Brokuł Waszego Umysłu 25-07-2019 11:52
do: ~jaki ja (9:10)
Niestety o 18:00 będę dzisiaj z twoją starą, uwielbia się bawić klockami jak modelka w Arabii Saudyjskiej, nie zapomnij dać jej później soczystego całusa.
~JaKim 26-07-2019 8:16
do: ~Kato (10:07)
Zauważ proszę, że podczas akcji "Stop Pedofilii" jedynymi, którzy protestowali przeciwko oraz zachowywali się mocno niestosownie byli tylko przedstawiciele środowisk LGBT - dlaczego tylko oni nie chcą zatrzymania pedofilii w naszym kraju - odpowiedz sobie sam!
~ 1-08-2019 17:16
do: ~NIE dla LGBT!!! (10:16)
Mnie nie obchodzi twój odbyt.Nie życzę sobie ,aby mój ciebie interesował. Uwielbiam kolory tęczy. światło się z nich składa. Nie życzę sobie aby ktoś mi przeszkadzał w podziwianiu tęczy. Mnie też jest to obojętne, jaki ty masz stosunek do koloru.Wara ci do tego, jak ja TO robię. Nie obchodzi mnie to,że siedzisz pod księżą sukienką.
~olo 24-07-2019 10:33
Najśmieszniejsze jest to ze policja poszukuje osoby poszkodowane a do dzisiejszego dnia zgłosiło się osób ZERO!!!!!! Na Twitterze jest film o rzekomym pobiciu chłopaka kopniaki obok, pozorowane ciosy . Chłopak na YouTube opowiada o pobiciu . Lecz siniaków nic Mówi ze policja nie reagowała ale nie zgłosił sie ani do lekarza ani do policji . Jest tez zdjęcie krwawiącej kobiecie cała twarz zalana krwią .Tylko jedno ale to kobieta z kontrmanifestacji uderzona kamieniem przez p...ów . Łatwo to sprawdzić . I na koniec czy ty czytający mój tekst łazisz po ulicy i mówisz wszystkim z kim spisz i co robisz w łózko ?? No nie/ Ci z LGBT mogą obrażać wszystkich pluć na wszystko ale ich nie wolno nawet tknąć tak ?? a teraz lemingi dawajcie minusiku
~Kamil 24-07-2019 10:42
Ludzie ludziska tych PIS mozna mordować tak samo księży Można kpic z wiary Ale absolutnie nie wolno powiedzieć złego słowa o tzw LGBT bo to faszyzm i wszystko co złe Nie zastanawia was ze w tych pseudo manifestacjach uczestniczą ci sami ludzie to obwozny cyrk Sponsorowany przez ?????
~Kato 24-07-2019 10:54
do: ~Kamil (10:42)
Mam zupełnie inne wrażenie, oni od zawsze byli napiętnowani, poniżani, robili to katolicy Ci co w niedzielę do kościółka biegają.
~Piotr 24-07-2019 11:40
Co mnie k... m.... Obchodzi kto z kim spi Po co szpanujecie ze chlop z chlopem. To intymna sprawa Ja z koniem i co domagam sie praw jakis? No nie A moge czemu nie
~D... 24-07-2019 11:49
Dwadzieścia kilka lat temu, w latach `90 minionego wieku młodzi tłukli się między sobą tak jak dzisiaj: zasadniczo po jednej stronie punki i całe środowisko powiązane, nazywane brudasami, po drugiej skini, czy też popularnie mówiąc łysole. Mniej więcej ten sam podział mamy też obecnie, bo chociaż nazwy nieco inne, to wyznawane ideały, za które się bili lub byli bici, pozostały niezmienne w swojej istocie. Tylko wtedy jedna rzecz była święta i niepodważalna: nikt nie chodził skarżyć się czy to Policji, czy do prasy. Tu mamy zdecydowaną zmianę na gorsze, niestety... Chociaż, czytając niektóre wpisy wyżej, można mieć nadzieję, że jednak nie jest aż tak źle - wszak faktycznie Policja poszukuje rzekomych ofiar, które będą się oficjalnie skarżyć na sprawców - i chętnych brak. Na tym tle przychodzi zastanowić się, czy zapowiadana "manifestacja poparcia dla Białegostoku" (nie bardzo rozumiem, w czym to miasto jako takiem ma być popierane, skoro obie strony awantury są przecież jego mieszkańcami) nie jest aby próbą sprowokowania podobnej zadymy u nas w Wałbrzychu. Czy chodzi o to, żeby także młodzi ludzie z Wałbrzycha mogli się ze sobą trochę pobić?
~Jack 24-07-2019 11:56
Takie parady w niczym nie poprawiają tolerancji dla LGBT, ale raczej nakręcają spiralę nienawiści. Wielu ludzi nie ma nic przeciwko homoseksualistom , ale bez nadmiernego promowania tego modelu życia i prowokacji. Na pewno jedna rzecz jest nie do przeskoczenia w ideologii LGBT - adopcja dzieci. Nie wyobrażam sobie być wychowanym przez parę gej + gej ...
~Kleofas von Kuperszajn 24-07-2019 12:19
Najwięcej do powiedzenia mają jak zwykle wyznawcy starożytnych zabobnów, który na dodatek nie mają żadnego pojęcia o tym w co wierzą bo nawet nie zadali sobie trudu przeczytania świętej książki swojej religii, a nawet jeśli czytali fragmenty to i tak nie rozumieją przekazu. Najsmieszniejsze jest i tak antysemityzm poparty wiarą w Jezusa, który był (zakładając że istniał) semitą. HIPOKRYCI pouczają innych jak mają żyć. Jakoś nie zauważyłem żeby homoseksualiści atakowali pielgrzymki na Jasną Górę. Czy się mylę?
~bzdury 24-07-2019 13:26
do: ~Kleofas von Kuperszajn (12:19)
Antysemityzm, homofobia, faszyzm, a jak geje i lesbijki atakują innych to są anty co??? Do czego to doszło,że prawdziwy Polak w swoim kraju jak powie coś o zboczeniach to zaraz jest anty, a Ci, którzy te zboczenia popierają, a niszczą polską tradycję są ok. BÓG, HONOR,OJCZYZNA - mówi Wam to coś???
~Nm 24-07-2019 14:44
do: ~bzdury (13:26)
Bób hummus i włoszczyzna. To znam.
~Grażyna 24-07-2019 12:55
i znowu elka w czerwonej kurtce lub bluzce bedzie wznosic hasla rodem z pzpr
~Kapłan 24-07-2019 13:33
Skoro atakowani są zwolennicy LGBT, to nie wiadomo czy kibice się nie wezmą za pielgrzymów na Jasną Górę. I wtedy to będzie larum. Proponuję się zastanowić i przyjrzeć pedofilom w kościele oraz nie jest tajemnicą, że co trzeci ksiądz to gej.
~marcin 24-07-2019 13:58
Profanacja wizerunku matki boskiej oki, profanacja świętego sakramentu oki , profanacja mszy świętej oki . Okrzyki wypie....ć to faszyzm . Taka to tolerancja tolerować nas za wszelką cenę a my innych niekoniecznie. Szanuj innych będą szanować ciebie a nie wpieprzasz się z piórkiem w d...e do mojego miasta i jeszcze żądasz przywilejów. Pier..l się z kim chcesz ale nie afiszuj się z tym . Prowokujesz a potem się dziwisz
~Acim 24-07-2019 18:10
do: ~marcin (13:58)
Jak nie toleruje laktozy to nie pije mleka a nie latam po pastwisku z okrzykiem wypierdalac i bijąc krowy. Dotarlo?
~D... 24-07-2019 18:57
do: ~Acim (18:10)
Zasadniczo zgoda, ale z następującym zastrzeżeniem: krowy produkujące mleko też nie będą mi robić pod oknami manifestacji poparcia dla laktozy, krzycząc jaka to ona jest zdrowa i korzystna dla wsyzstkich, a każdy kto jej nie toleruje, to głupek, cham, prostak i do tego faszysta bez szkoły. Otóż tolerancja, aby miała sens, musi zawsze działać we wszystkie strony, czyli każdy toleruje i jest tolerowany jednocześnie. Nie ma tolerancji, gdy nawołujący do niej sam jest skrajnie nietolerancyjny dla myślących inaczej. To wówczas nie jest tolerancja, tylko hipokryzja...
~Zdziwiony6 24-07-2019 14:34
Won z kurłami
~Precz z Sodomitami 24-07-2019 14:39
Jestem normalny. Dlaczego Państwo Polskie nie chroni nas przed zboczonymi , którzy zagarniają coraz to nowe sfery życia społecznego.
~Brokuł Waszego Umysłu 24-07-2019 17:57
do: ~Precz z Sodomitami (14:39)
Zboczony cię spłodził, bo musiał być niezłym wykrętasem aby stworzyć taką paskudę.
~Precz z sodomitami 24-07-2019 22:04
do: ~Brokuł Waszego Umysłu (17:57)
Pedał nie mógł spłodzić bo by mu gówno z tego wyszło
~Ja 24-07-2019 14:41
Po co nam polska zrób z tego dwa kraje jeden dla normalnych Polaków i drugi dla prawdziwych Polaków. Skończy się może wreszcie morze wylewanego jadu na własnego rodaka a zawsze lepiej mieć wroga zewnetrznego niż wewnętrznego.
~DopeBoy 24-07-2019 16:04
Chyba was ostro p******o! Jedzcie sobie do Francji się z nimi solidaryzowac
użytkownik facebook 24-07-2019 16:08
Chyba solidarni z patologią , zboczeńcami i przebierańcami , którzy odważni są tylko w takich spędach ludzkich wynaturzeń !!!
~v7 24-07-2019 16:16
Elegancja Francja, tylko przypominam co robiła młodzież na Krakowskim Przedmieściu, szczała na znicze, pluto i szarpano starsze osoby, zamordowano nożem człowieka, to ja teraz mogę oddać mocz na flagę lgbt, przecież Donek mówił, że to wesoły happening. Pajace nauczcie się szacunku do ludzi, to może będzie czas na szacunek dla was, wieszanie na kiju cipy i profanacja wartości chrześcijańskich, to nie przejdzie, a teraz wyj wyjcu haha
~Astro 24-07-2019 16:19
Pewien austriak podobno się nie patyczkował z LGBT.
~Marksizm kulturowy 24-07-2019 16:49
Innoseksualni z LGBT to czyste bojówki marksistowskie. Tutaj nie mogą złapać gruntu mimo solidnego zagranicznego finansowania działań propagandowych. Szeroki strumień pieniędzy płynie do manifestantów (stawki godzinowe), tylko ludzi chętnych nie ma i po całym kraju jeżdżą spacerować te same twarze - podobnie było z manifestacjami KODu. Z tych osób, które organizują manifestacje poparcia dla innoseksualnych, towarzysz Lenin byłby dumny i dawno temu miał dla nich bardzo trafną nazwę: "Pożyteczni idioci". Oni nawet nie są świadomi, że w razie powtórki z historii nie będą mieli czasu i potrzeby się spakować.
~wyzwalacz 24-07-2019 16:55
Prowokacja bojówek Sorosa, zignorujcie to.
~Halny 24-07-2019 17:28
Wpiszcie w google James Rennie. To taki działacz lgbt. Też darł japę o nietolerancji.
użytkownik facebook 24-07-2019 18:01
Ci zboczeńcy obrażają innych, chcą ograniczenia wolności słowa, chcą narzucać swe chore idee przez indoktrynację w szkołach. W Niemczech rodzinom, które nie wysyłają dzieci na zajęcia wychowania seksualnego wlepiają wysokie kary finansowe, a nawet zamykają w więzieniach. Nie można pozwolić na to w Polsce.
użytkownik facebook 24-07-2019 20:31
Paweł Nowak oczywiście lepiej wysłać dziecko na obóz z księdzem zamiast edukować
użytkownik facebook 25-07-2019 23:36
Paweł Nowak to najlepiej wychowac dziecko na homofoba i ciemnogrod
~Japado 24-07-2019 18:03
Chcą się walić w tyłki ich sprawa, ale swych zboczeń niech nie promują publicznie.
~Acim 24-07-2019 18:10
do: ~Japado (18:03)
Lesbijki tez sie wala w tylek?
~Gacek 24-07-2019 18:24
do: ~Acim (18:10)
Też,sztucznym penisem z sex shopu.
~Gacek 24-07-2019 18:28
Chociaż osobiście nie lubię sukienkowych,ale w tym wypadku przyznaję rację księdzu.Nie powiedział nic złego i nikogo nie obraził.A gejozom już się całkiem w du*ach poprzewracało,bo teraz jest taka moda.Czy jakaś krzywda im się dzieje?Czy ktoś ich szykanuje?To łotry platformerskie rozpętały tą całą histerię na temat LGBT oraz Żydów,którym też żadna krzywda się nie dzieje,ale świnie,którym zabrano koryto dążą do niego za wszelką cenę.Nawet na plecach gejów i lesbijek,których wcześniej sami poniżali.Nienawidzę Rydzyka,ale uważam za mniejsze zło finansowanie jego zachcianek niż finansowanie terrorystów islamskich,których tak ochoczo chciała sprowadzić do Polski targowica platformerska.Niestety żyjemy w czasach nienormalności politycznej,dlatego pozostaje nam wybór mniejszego zła,tylko,że mniejsze zło nie dla wszystkich oznacza to samo.
~bolo 24-07-2019 18:30
chwasty tęczowe ,jechać z nimi bo jak nie to oni będą jechać z normalnymi STOP pedałowania
~Brokuł Waszego Umysłu 25-07-2019 11:55
do: ~bolo (18:30)
Bolo jak ciągnąłeś ostatnio w parku po zmroku to raczej mówiłeś "tylko nie strzelaj w oczy bo szczypie". Krypto gejku z trybun kurnika wałbrzych.
~ 24-07-2019 20:59
Bohaterzy z Jagieloni pobili kobiety i homoseksualistów haha.Oby Górnik tak się nie zeszmacil.
~Brokuł Waszego Umysłu 25-07-2019 11:56
do: ~ (20:59)
Nic nie zrobią, w końcu sami dali się dymać przez prezesa klubu.
~;) 24-07-2019 21:04
Jestem tolerancyjny w stosunku do wszystkich środowisk lgbt , wegan , przebierańców, wesołych ludzi . Nie atakuje na ulicy , żyję spokojnie , śpię. Niestety w mediach i w tych komentarzach także moje przekonania są szykanowane , obrażane , poniżane czuje się zepchnięty na margines społeczny .... Jestem skrajnym nacjonalistą. Okażecie TOLERANCJĘ dla moich poglądów ?
~:) 24-07-2019 21:09
No i jeszcze ta wszędobylska w Wałbrzychu nietolerancja na kibiców Górnika . To prawdziwa mowa nienawiści w stosunku do kibiców nie kiboli . Ludzie otrząśnijcie się :)
~... 24-07-2019 21:46
Ha ha kibole kurnika zaś przyjdą pomanifestowac
~Brokuł Waszego Umysłu 25-07-2019 11:57
do: ~... (21:46)
raczej pomasturbować się w ukryciu, cały ten kurnik to gej na geju ;)
Marcin3616 24-07-2019 22:14
Jesteście żałośni z ta swoją katolicką bliskowschodnią sektą,leżycie na kolanach przed klechami okradających nas Słowian od setek lat z naszej kultury wiedzy i majątków ziemskich i duchowych
~Henk 24-07-2019 23:05
Ot co mówi Gej a nie PEDAŁ https://youtu.be/lDb6_E4Cvzk
~ 24-07-2019 23:27
Sądząc po jadzie, który się tu wylewa, autorami wpisów antygejowskich są kibole klubokawiarni. Dlatego też powtarzam: klubokawiarnia musi zostać zlikwidowana.
~Pozdrawiam 24-07-2019 23:38
Klubokawiarnia została zlikwidowana a jad się leje - Górnik był , będzie jest . To nie zarząd , piłkarze trenerzy to kibice są Górnikiem . Pedały nam nie przeszkadzają . Chodzi o ich pchanie się z poglądami w życie innych, dookoła , parady na temat tego że lubię „ lubię Sex w kiszkę stolcową”??? . Moje poglądy to strzelanie w papę za głupie gadanie . mam nadzieje ze polubicie moja odmienność i będziecie ją tolerować . Dobranoc
~D... 25-07-2019 0:15
do: ~Pozdrawiam (23:38)
Ja Cię lubię. Za wyrazistość poglądów. Masz swoje zdanie i potrafisz je przedstawić prosto, bez ściemy i bicia piany. To wartość sama w sobie, bo czytając wpisy innych widać w nich bełkot albo drugie dno, którego autor nie chce/nie potrafi wyrazić w prostych słowach. Szacun dla Ciebie 😎
~ 1-08-2019 17:22
do: ~Pozdrawiam (23:38)
Lubię twoją odmienność i w dowód strzelę ci w japę za głupie gadanie.Ok? Nb. jak to dobrze ,że gorniczyna padł. Skońcża się głupie śpiewy pod moim balkonem. Czy ci idioci -kibole muszą się tak afiszować z głupotą ? Ciszej być idiotą nie można ?
~ŁOŚSUPERKTOŚ 25-07-2019 0:47
Wbijta sobie do głowy, że w Polszy przenigdy zwiomski homomo nie były zabronione przez prawo władcy, a jak pośledzicie historie Europy, to nawet na tym tle się wybijamy nawet. Zrozumta, że każdy niech się stuka z kim chce, ale niech nie robi z tego afery. koniec kropka
~loker 25-07-2019 11:59
Niech idą do ratusza się POpierać.Ale od dzieci wara.
~ 1-08-2019 17:17
do: ~loker (11:59)
A ksiunc może ? Inna sprawa ?
~ja 25-07-2019 13:47
Nie Wałbrzych a co najwyżej mała grupka ludzi... policzycie ile będzie ludzi LGBT później obliczycie ile to jest dziesiątych bądź setnych procenta mieszkańców naszego miasta. Pisanie, że Wałbrzych popiera jest błędem ja nie integruję się z tym środowiskiem i nie popieram ich działań.
~ 25-07-2019 23:42
Prawie wszystkie wasze wpisy B.smutne.Nie odnoszą się wcale że swoją odmiennąscia,do której mają prawo.Popieram ich manifestacje.
~ 28-07-2019 0:27
Biedni ci kibice górnika wyruchanego w dupę przez gminę :) LGBT = Lubisz Górniku Być Trykany ?
~Kij w oko 2-08-2019 8:03
To co napiszę jest naprawdę przerażajace . W następnych wyborach poprę PIS . Ta nacjonalistyczna dyktatorska banda gwarantuje że takie dziwolągi jak tu komentujący ( chorzy ludzie - no bo walenie w kakao nie jest poglądem ideologicznym ) nie dojdzie do władzy . Byłem pozytywnie nastawiony do lgbt ale ta obłuda która leje się z lewicowych środowisk jest przerażająca , nacisk na to co tolerancyjne co nie - tu nie ma miejsca na tolerancje odmiennych poglądów . Wspierać nie ważne co byle by w opozycji . Co to jest tolerancja do lgb ? Muszę drzeć papę ze kocham wynaturzenia czy wystarczy milcząca obojętność ? Dziś szykanujemy księży za afery pedofilskie - może za jakiś czas pojawi się nurt który określi ich jako „ nietolerowaną grupę „ o określonych poglądach której nie można szykanować . Ludzie zacznijcie myśleć samodzielnie !
~bolo 2-08-2019 20:10
Stop pedałowania i zboczeńcom ,LGBT ma na celu zrobić w kraju zawieruche
~Precz z tęczowymi 7-08-2019 7:02
Te wszystkie kolorowe nie walczą o jakąś tolerancję tylko wysuwają żądania.Namawiają, zachęcają narzucają swój światopogląd.Każde "Nie" to zaraz homofobia.Ja się ze swoimi preferencjami nie obnoszę.Z tych chorych związków dzieci nie będzie.Tylko anarchia.Więc wyginiemy.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group