• Sobota, 14 grudnia 2019
  • Godz. 14:46
  • Imieniny: Alfreda, Izydora, Jana
  • Czytających: 3156
  • Zalogowanych: 0
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Wielkie odliczanie do 23. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Wiadomości: Wałbrzych
Środa, 7 stycznia 2015, 11:00
Aktualizacja: Czwartek, 8 stycznia 2015, 7:42
Autor: opr.red.
Fot. organizatorzy
Rafał Brzozowski, Sachiel, Darkprocess, Dawka Energii, grupa ognia Impuls, Śląska Rota Najemna, pokazy ratownictwa, nauka udzielania pierwszej pomocy, prezentacja motocykli. To tylko część atrakcji, jakie przygotował Wałbrzyski Ośrodek Kultury na 23. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Nieodzowną częścią WOŚP są „licytacje”.

W Wałbrzychu wolontariusze kwestować będą na ulicach już od rana. Ważna jest każda złotówka. 23. finał WOŚP odbywa się pod hasłem: „Dla podtrzymania wysokich standardów leczenia dzieci na oddziałach pediatrycznych i onkologicznych oraz dla godnej opieki medycznej seniorów.”

- Mamy piękne złote serduszko, przekazane przez mistrza złotnictwa Grzegorza Śmigla. Zapraszam na spotkanie z Rafałem Brzozowskim. Można będzie także nabyć kurs na prawo jazdy kat. B albo motocyklową paradę weselną - mówi Jarosław Buzarewicz, dyrektor Wałbrzyskiego Ośrodka Kultury.

Wciąż można darować przedmioty, usługi, które trafią na „orkiestrową licytację”. Organizatorzy czekają na nie w siedzibie WOK w Starej Kopalni.

- Wszystko, co już posiadamy, prezentujemy na stronie Wałbrzyskiego Ośrodka Kultury www.wok.walbrzych.pl/wosp/licytacje. Strona na bieżąco jest aktualizowana. Swoje propozycje cenowe już można zgłaszać osobiście, telefonicznie 608 449 451 i e-mailowo marketing@wok.walbrzych.pl – dodaje Jarosław Buzarewicz.

Sercem tegorocznego finału jest Centrum Nauki i Sztuki Stara Kopalnia.Wałbrzyska WOŚP kilkakrotnie zagości na antenie TVP2, w programie prowadzonym przez Jurka Owsiaka.

Start: 11 stycznia, godzina 11.00 (zbiórka krwi)
scena, pokazy, „licytacje” 14.00 – 20.00.
Finał zakończy światełko do nieba.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (29) Dodaj komentarz

~rubens 7-01-2015 10:08
W kilku już miastach jak np. w Ostrołęce pogonili w tym roku Orkiestrę. Bo radni doszli do wniosku że zbyt dużo kosztuje miasto ta niejasna pod względem rozliczeniowym impreza na co wskazał, między innymi, wyrok sądu w Złotoryi orzekąjący bezzasadność zarzutów Owsiaka oburzonego krytyką.
~nosferatu 7-01-2015 10:16
Ponieważ kilka lat temu, kato prawicowe państwo, zafundowało mi kolejny dzień wolny od pracy. Przetrzepałem trochę prawicowe portale. Jak można się spodziewać, temat jest jeden. Diabeł w skórze Owsiaka oraz setki różnych bzdur, pomówień, oskarżeń, krętactw, a także jawnej nienawiści. Dlatego chciałbym wam, prawdziwi Polacy, patryjoci i miłosierni katolicy, powiedzieć, że nikt was do niczego nie zmusza. Nikt nie każe wam oglądać, rozmawiać, ani tym bardziej wspierać finansowo. Jednak chciałbym, abyście zapamiętali, że nie macie moralnego prawa, wy, wasi rodzice i wasze dzieci do korzystania ze sprzętu z serduszkiem. Znalazłem w internecie wzór oświadczenia, należałoby wypełnić i nosić przy sobie. W razie choroby zdając się na modlitwę, a nie na pomoc.
~lucha1 7-01-2015 10:37
Przecież rubens- księgowy, nigdy do normalnych nie należał.Jego krytyka jest debilna, jak zresztą on sam.Jak napisał nosferatu, nikt nikogo do niczego nie zmusza.Mądry da, rubens nie.
~rś 7-01-2015 10:44
rubens bujasz. Sąd w zajął się chamskim zachowaniem wobec Owsika a nie finansami Orkiestry.Wszystkie kontrole WOŚP, jakie przeprowadzono do tej pory, zakończyły się dla niej, Owsiaka pozytywnie. Plucie katolików na Owsiaka jest kretynizmem i nikczemnością. Zastanawia mnie jak się ma nauka, wskazania Kościoła do grzesznego chamstwa i kłamstw jakie rzucają katolicy na bliźniego. Pewnie jest im bliżej do ortodoksyjnego katolika Himmlera czy współorganizatora ewakuacji hitlerowskich zbrodniarzy do Am. Południowej- abp Aloisa Hudala- dostojnika Stolicy Apostolskiej. Na orkiestrę, a właściwie potrzebującym pomocy chorym- dam datek jak zwykle zresztą.
~hmmm d nosferatu 7-01-2015 11:47
a dlaczego ja do tego nie mam prawa? bo krytykuje? Sam kiedys zbieralem do puszki na sprzet dla dzieci... za darmo jako wolontariusz... i wtedy nie mialem swiadomosci ze oprocz na sprzet zbiera na dostatnie zycie dla panstwa Owsiakow. Ty piszesz, ze nie mozna korzytsac ze sprzetu, bo ktos osmiela sie krytykowac hehehe... a ja sie pytam, ile wiecej sprzetu by sie kupilo, gdyby miliony ze zbiorek wciagu 14-lat poszly w calosci na sprzet, a nie do kieszeni malzenstwa owsiakow. Czy to etyczne i moralne klamac wszem i wobec, ze jest sie najwiekszym zebrakiem swiata, dzieci, mlodziez, z czystego serca i z checi pomocy wychodzi na ulice setkami tysiecy i zbiera na dzieci... na DZIECI!! nie na pensje, nie na zycie dla owsiakow...
~hmmm do nosferatu 7-01-2015 11:50
kontunuujac... idac twoim tokiem myslenia, ty ani twoi rodzice, ani twoje dzieci, ani nikt z bliskich z twojego otoczenia nie prawa, do slubu koscielnego, pogrzebu, chrztu, korzystania z caritasu ani zadnego obiadu, ktore sa wydawane za darmo dla studentow przy kosciolach akademickich... tylko dlatego, ze smiesz krytykowac Kosciol... Widzisz bezsens twojej wypowiedzi?
~1 7-01-2015 14:22
Fragmenty artykułu o procesie przegranym - de facto - przez Owsiaka. (Nie mam nic do Owsiaka, per saldo przecież jest osobą pozytywną, ale ciepłe gniazdko sobie uwił i trochę ściemnia, a to już nie w porządku.) - Niektóre zawarte w artykułach twierdzenia, dotyczące: kosztów organizacji tzw. finałów WOŚP, sposobu przeprowadzania zbiórki publicznej, Piotr Wielgucki oparł o fakty powszechnie znane, które w szczegółach wykazywał w toku procesu. Wszystkie twierdzenia Piotra Wielguckiego, zawarte w wymienionych publikacjach i objęte skargą oskarżycieli prywatnych, były prawdziwe - podkreślił sąd. Sąd odniósł się również do wątków nieujawnionych ksiąg rachunkowych. Oświadczył, że ukryte finanse spółek uniemożliwiają wykazanie tego, czy Jerzy Owsiak ma rację, czy też nie:
~2 7-01-2015 14:22
- Piotr Wielgucki udowodnił samo istnienie mechanizmu transakcji i umów w trójkącie podmiotów (fundacja WOŚP spółka ,,Złoty Melon” i firma „Mrówka Cała”), a nawet ta wątpliwa dokumentacja księgowa mechanizm ten potwierdzała, konieczne było ustalenie zakresu tego mechanizmu, a tym samym zasadności użytych przez oskarżonego w tym zakresie sformułowań, przez zażądanie dokumentacji księgowej w formie, która jednoznacznie udzieliłaby odpowiedzi co do kwot tych transakcji, a której sądowi odmówiono - czytamy w oświadczeniu. W jednym Owsiak miał rację... ale Wielguckiego i tak nie ukarał
~3 7-01-2015 14:22
Sąd przyznał rację Owsiakowi w jednej sprawie. Stwierdził, że Wielgucki znieważył Owsiaka, nazywając go „hieną cmentarną”. Sąd odstąpił jednak od wymierzenia kary, bo Owsiak nie był dłużny Wielguckiemu, odpowiedział mu w mediach wzajemną zniewagą.
~aaaaaa 7-01-2015 15:49
I po co tyle jadu i nienawiści! Jeżeli "ktoś" nie ma takiego życzenia, to niech nie wspiera WOŚP i tyle w tym temacie! Każdy robi jak uważa! Od zawsze mam swój skromny udział w zebranej kwocie i ten rok nie będzie wyjątkiem! Nie krytykuję tych,co nie wrzucają do puszek-ich sprawa!
~wyżeł 7-01-2015 16:05
zazdrośni katole, polaczki opamiętajcie się caritas przeżre pieniądze z księżulkami
~meksyk 7-01-2015 17:46
Wielgucki nigdy nie udowodnił mechanizmu hipotetycznych "przekrętów". Sąd wydając swoje orzeczenie podkreślił, że Wielgucki posługiwał się prawdziwymi faktami. Ale uwaga! Faktami ogólnie dostępnymi, a więc prawdziwymi. Nie zdołał udowodnić żadnego z zarzucanych Owsiakowi "przekrętów". Zwyczajnie nie był w stanie, bo poza swoimi wyssanymi z palca hipotezami na podstawie luźno powiązanych faktów wysnuł zwyczajny paszkwil. Poza tym nie ma żadnej wiedzy na temat funkcjonowania orkiestry. Owsiak nie dostarczył nakazanych przez sąd dokumentów. To prawda. Sąd jednak pokpił sprawę ponieważ nakazując dostarczenie tychże podważył wiarygodność organów państwowych. Dał tym samym wiarę głupotom wygadywanym przez Wielguckiego. Popieram zdanie "nosferatu". Nie zgadzasz się z tym? Nie dawaj datków.
~meksyk 7-01-2015 17:57
Nie korzystaj ze sprzętu zakupionego przez Orkiestrę. Odkąd pamiętam nigdy Owsiak nie twierdził, że działa za darmo. To było jednym z powodów dla którego byłem sceptyczny. Zresztą nigdy jakoś nie przypadło mi do gustu hasło: "Róbta co chceta". Na działanie całego tego zakręconego cyrku przeznacza fundusze jakie prawo dopuszcza. Wszystkie rozliczenia finansowe , to potwierdzają. Jeśli ktoś wyobrażał sobie, że Owsiak będzie rozkręcał i doglądał orkiestrę cały rok po godzinach, jest chyba zwyczajnym debilem. Problem jest taki, że największa dotychczas organizacja uzurpująca sobie prawo do niesienia pomocy i zarabiania na tym nie ma w tym całym przedsięwzięciu żadnego udziału. Ból jest straszny, bo miliony przechodzą koło nosa. I w dodatku jest super konkurencyjna wobec Caritas.
~meksyk 7-01-2015 18:16
Daję na Orkiestrę. Pomimo mojego początkowego sceptycyzmu. Daję, bo widzę że pieniądze te odnajdują się w sprzęcie medycznym. Moje dzieciaki wielokrotnie z nich korzystały. Daję, bo choć Owsiak coś na tym zarobi, to jest to zgodne z obowiązującym prawem, a rozliczenia całej tej zakręconej organizacji nie budzą zastrzeżeń. Tak było nawet za rządów PiS w tym kraju. Tego nie można powiedzieć o wielu innych tego typu organizacjach. Tak, mam głównie na myśli Caritas. Na pohybel wszystkim malkontentom. Zdychajcie gnidy! Mam tylko takie pytanie. Jak sytuacja miałaby się, gdyby Krk miał z Orkiestry procent. Nikt nie wątpi, że źródłem wszelkich pomówień, oskarżeń i nagonek są przedstawiciele Krk. Osobiście i poprzez swoich politycznych sługusów. To takie typowo polskie... i katolickie. A feeeeee!
~rubens 7-01-2015 21:23
Z blogu Wielguckiego wynika, ze jak to on z kolei założy sprawę Owsiakowi to przejedzie po nim dowodami jak czołg.Przechodzące datki dla kościoła mnie nie bolą, bom nie katol. Mnie boli jednak co innego w sprawie Orkiestry, mianowicie; Setki partyjniaków w NFZ okrada ludzi z ich składek zdrowotnych, nie wspominając że spory procent składek trafia zupełnie gdzie indziej niż do służby zdrowia. Zrozumiałe jest więc że każdemu rządowi odpowiada dobrowolny "podatek" na Orkiestrę, bo zawsze nieco ratują budżet państwa, ale podtrzymując niestety patologię związaną z rozdziałem pieniędzy publicznych. Dlatego dla mnie Orkiestra jest elementem opresyjnego państwa, tym bardziej że ma wyjątkowe fawory od gmin w pomocy organizowaniu imprezy.
~rubens 7-01-2015 21:27
Pomysł z rozdziałem sprzętu w szpitalach na orkiestrzany i nie jest kretyński bo powodował by nieopisany chaos w szpitalach.Jakby orkiestra chciała dobrze to dała by sprzęt szpitalom bez zadnych warunków i wypominania pomocy. Pomoc wypominana nie jest pomocą tylko jałmużną z łaski opisaną w "Miłosierdziu gminy" autorstwa Prusa.
~won do moskwy 7-01-2015 22:02
Ludzie gdzie jest ten słoik, no gdzie, ludzie czy wyście oszaleli. Tak panie Owsiak ludzie przejrzeli na oczy i mają gdzieś waszą 3RP. każdy ubek to złodziej, krętacz i oszust.
~meksyk 7-01-2015 23:23
"rubens", kiedy Owsiak wypomniał sprzęt zakupiony przez Orkiestrę? Nie zmyślaj. To, że ja lub "nosferatu" lub inni tak napisali, to nie znaczy, że Owsiak tak powiedział. To jest zdanie osób dających datki, którym nie podoba się nagonka na coś, co przyniosło społeczeństwu olbrzymie korzyści. Wszystkim bez wyjątku. Olbrzymie, bo tu nie chodzi o same pieniądze, a takie "pospolite ruszenie". Taką społeczną solidarność. Oczywiście, że rządom jest to na rękę. Nie bądź jednak śmieszny. Wydaje ci się, że jeśli nie byłoby orkiestry miałbyś w szpitalach to samo? Z pewnością dużo mniej, dużo gorszego sprzętu za dużo większe pieniądze. Tak działa system. Nie zgadzasz się z akcją. Nie dawaj. Nie korzystaj. Twierdzisz, że należy Ci się? Tylko co? Jestem zdania, że słowo na pięć liter. Wiesz jakie?
~rubens 8-01-2015 10:01
Napisać że się nie zgadzam z tą akcją i uzasadnić dlaczego zawsze mogę, meksyku. I to jest piękne. Do wyroku w Złotoryi były same pogróżki ze strony owsiakowców takich jak ty, dla każdego, kto miał wątpliwości i pisał o tym publicznie. Piękne nie jest to, że angażuje się organy państwa do wsparcia tej szopki a potem z zaciętością atakuje się jednostronnie inne organizacje które też na mocy panującego prawa dostają od państwa swoje.I to jest dopiero hipokryzja.Tutaj cytaty pozdrowień od Jerzego Owsiaka dla pozwanego Wielguckiego "pierd..l się Matka Kurka" i "będziesz miał w dupę".Są jeszcze fajniejsze cytaty Jurasa a nawet i jego Dzidzi które stawiają tego "bohatera" w nieco innym świetle, szczególnie te z korytarza sądowego. Łatwo znalezć w internecie.
~przemo 8-01-2015 10:13
I co z tego że Owsiag bieże XXX pieniędzy za to co robi? On wkłada to całe serce! Efekty są niesamowite.Pamiętajcie że każda fundacja przejada xxx pieniędzy na utrzymanie, wypłaty i działalność, sęk w tym żeby nie była to zbyt duża suma.... Jezeli wiekszą przyjemność sprawia Wam dotowanie księży którzy zapewne duzo wiecej zrobili dla spoleczenstwa to proszę. Ja w tym roku przekaże znaczenie wiecej na orkiestre bo tak robie co roku. Nie ma sie co boksować z pseudo katolikami, bo to jest coś czego oni nie ogarniają swoimi małymi rozumkami...
~hmmm do Meksyk 8-01-2015 12:09
i moze do nosferatu, tyle piszecie o slusznosci idei, i ze mozna lekko nagiac wydatki, bo i tak sluszna sprawa... lekko nagiac to ile? bo zona owsiaka przez 14 lat zarobila sobie okolo miliona zlotych... ile sprzetu mozna za to kupic? Skoro tyle piszesz o sprawie, ze to super, to napisz mi tu czym sie rozni Owsiak od skazanego prawomocnym wyrokiem prezesa KidProtect Jakuba Spiewaka. On tez zbieral pieniadze na dzieci w fundaci, a wydawal na wycieczki i swoje ubrania. Zostal skazany, Owsiak zbiera na wieksza skale i tez wydaje pieniadz enie na to co zbieral bo na wlasne wynagrodzenie i zony. Czym sie ci dwaj panowie roznia? Spiewak tez robil sluszna sprawe, swietna idea... i zostal skazany przez sad, czym sie rozni owsiak? Czekam na odpowiedz
~hmmm do meksyk 8-01-2015 12:12
piszesz: "Owsiak nie dostarczył nakazanych przez sąd dokumentów. To prawda. Sąd jednak pokpił sprawę ponieważ nakazując dostarczenie tychże podważył wiarygodność organów państwowych. Dał tym samym wiarę głupotom wygadywanym przez Wielguckiego." Ze co? Nie jest skandalem dla ciebie, ze Owsiak nie dostarczyl dokumentow, ktore nakazal sad? Dla mnie to skandal!! Mnie by panstwo juz zniszczylo! Jakim prawem Owsiak odmowil dostarczenia ksiag rachunkowych? No jakim prawem? Bo co? jest rowniejszy od zwyklego obywatela? Zreszta jak ktos nie ma nic do ukrycia to nie ukrywa... Owsiak tyle gada o atakach na niego, ze jest bidulek pod nagonka jakas... a ten bidulek moze w bardzo latwy sposob zamknac usta krytykom. Udostepnic ksiegi rachunkowe i po sprawie. Nie chce? wiec cos ukrywa!
~ 8-01-2015 16:42
ogólnopolskie pogrywanie dobrym ludziom na empatii - wstyd !
~meksyk 8-01-2015 19:35
Zawsze tak jest, że Ci którzy robią najmniej gadają i utyskują najwięcej. Malkontentów nie przekona nic. Zresztą nie mam zamiaru przekonywać nikogo. W końcu tysiące sztuk sprzętu i brak zastrzeżeń organów kontrolnych bronią się same. Kto będzie chciał dać, to da. Kto nie, zwyczajnie to oleje. A ze sprzętu prędzej czy później skorzystają zwolennicy jak i przeciwnicy. Tak na złość tym drugim.
~ 9-01-2015 0:03
Owsiak będzie zbierał na to na co powinno BYĆ Z NASZYCH PODATKÓW - mamy najwyższe w Europie.Ogólnopolskie pogrywanie na empatii aby od biedoty wyciągnąć co sie jeszcze da -> WSTYD!
~hmmm do meksyk 9-01-2015 7:14
malkontentow przekonaja ksiegi rachunkowe. Ktore ktos ukrywa, bo...?? bo nie ma w nich nic ciekawego... ot taki kaprys, bo fajnie mam, jak mi ktos zarzuca walki... Same to sie bronia ksiegi rachunkowe.
~meksyk 9-01-2015 16:36
Oczywiście Ty i Tobie podobni będziecie ich recenzentami. Tak masz rację. Jak na razie księgi i sprawozdania bronią się same.
~meksyk 10-01-2015 0:08
WOŚP obejdzie się bez waszej złotówki. Wy nie obejdziecie się bez sprzętu zakupionego przez WOŚP jeśli traficie do polskiego szpitala.
~znikup 10-01-2015 12:55
Jak zwykle katolicy pokazali czym są chamscy dwu licowi i bezwzględni tacy to oni są w 90% procentach ale na pewno są między nimi ludzie tolerancyjni

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group