Środa, 25 listopada
Imieniny: Katarzyny, Erazma
Czytających: 2854
Zalogowanych: 0
Niezalogowany
Rejestracja | Zaloguj

Forum Dobrych Praktyk

Wiadomości: Wałbrzych
Wtorek, 23 października 2012, 9:34
Aktualizacja: 9:35
Autor: red
Fot. użyczone
19 października w Starostwie Powiatowym w Wałbrzychu miało miejsce szkolenie pn. „Forum Dobrych Praktyk jednostek samorządu terytorialnego na rzecz wspierania rozwoju społeczeństwa obywatelskiego” kierowane do organizacji pozarządowych, a organizowane przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego.

W szkoleniu wzięło udział 29 przedstawicieli organizacji pozarządowych.

Artur Gluziński, specjalista ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi z Wydziału Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi UMWD, przedstawił zebranym ramy prawne przygotowania sprawozdania z wykonania realizacji zadania publicznego, zwracając uwagę m.in. na zagadnienia z księgowości i kontroli zadań, rozliczania wkładu własnego, wykorzystania odsetek czy też prawidłowego opisania faktur. Ponadto prelegent omówił rolę wolontariatu w realizacji zadania publicznego, wskazując na zakres, sposób i czas wykonywania przez wolontariusza świadczeń, obowiązków korzystającego wobec wolontariusza, czy też księgowanie kosztów związanych z wolontariatem.

Czytaj również

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2020 Highlander's Group