Wtorek, 27 października
Imieniny: Iwony, Sabiny
Czytających: 2155
Zalogowanych: 1
Niezalogowany
Rejestracja | Zaloguj

Kolejny chodnik odnowiony

Wiadomości: REGION, Stary Lesieniec
Piątek, 20 października 2017, 15:42
Aktualizacja: Poniedziałek, 23 października 2017, 13:27
Autor: red
Fot. Starostwo Powiatowe Wałbrzych
Zakończyła się budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej w Starym Lesieńcu w Boguszowie – Gorcach. Inwestycja kosztowała 164 900 zł i w całości sfinansowana została ze środków własnych Powiatu wałbrzyskiego.

- Dzięki dobrej współpracy z włodarzami gminy Boguszów – Gorce, którzy podjęli decyzję o dofinansowaniu kwotą 150 tys. zł remontu drogi powiatowej 3397D w Kuźnicach powstały oszczędności, które wykorzystaliśmy jako wkład własny do remontu 571 metrów bieżących chodnika w Starym Lesieńcu – mówi wicestarosta Krzysztof Kwiatkowski. - Na remontowanym odcinku wykonana została opaska/stopnica, a nowy chodnik przyczyni się zwiększenia bezpieczeństwa ruchu pieszych.

O remonty i inwestycje w infrastrukturę drogową na terenie gminy Boguszów – Gorce zabiegają wspólnie, pochodzący z tego okręgu wyborczego członkowie Zarządu - starosta Jacek Cichura, Mirosław Potapowicz oraz radny Krzysztof Krajewski.
- Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców i użytkowników dróg jest dla nas sprawą priorytetową – zaznaczają Panowie. - Potrzeby są znacznie większe niż możliwości, ale staramy się systematycznie remontować infrastrukturę drogową powiatu. To ważne dla rozwoju turystyki, gospodarki i atrakcyjności obszarów powiatu wałbrzyskiego.

Czytaj również

Komentarze (27) Dodaj komentarz

~Doda 20-10-2017 17:08
Super ze zrobiliście ten chodnik. Nareszcie dzieci mogą bezpiecznie chodzić i my starsi zresztą też.
~... 20-10-2017 18:13
Wszystko fajnie i super - a gdzie jest burmistrz miasta, bo na zdjęciach go nie widzę? Trochę dziwne, że gospodarz miasta nie sprawdza co się dzieje na jego podwórku...
~kolo 20-10-2017 18:37
Bo to lan powiatowych członków
~edek 20-10-2017 18:43
Z jakich środków własnych powiatu jak rada miejska Boguszowa-Gorc od dwóch lat w budżecie trzymała kasę na ten chodnik! My mieszańcy dzielnicy Stary Lesieniec; dziekujemy radnemu Urbanowi bo to on nas uswiadomił czyj ten chodnik i ze kasa z gminy jest; pojechaliśmy do powiatu i musieliśmy wręcz wymusić ten remont bo inaczej dalej by nic nie było! Dziekujemy tez sobie my mieszkancy o których tu nikt nie raczył wspomnieć
~wyzwalacz 20-10-2017 19:03
Długi jest ten chodnik?
~marek T 20-10-2017 19:05
edek ty chłopie kompromitujesz radnego Urbana bo piszesz że dwa lata kasa leżała w urzędzie miasta i nic nie było. Potem ruszył powiat i mamy chodnik więc skuteczność radnego średnia dwa lata walczył o to żeby leżąca kasa w urzędzie została pozytywnie wydana??? edek jak by Urban dał kasę na chodnik to już wszystkie media miałby jego fotki i pisały o wielkim sukcesie. Miasto dało kasę na nawierzchnię drogi w lesie, którą powiat zrobił ale w 2016r. Teraz oddał to na chodnik i to można przeczytać w drugim zdaniu.
~do marek t 20-10-2017 19:14
Nie pogrążaj sie chłopaku jestem mieszańcem starego Lasku i uczestniczyłem w tej farsie u was w powiecie ! Droga jest powiatowa i chodnik też więc gmina sama tego zrobić nie mogła! A wy gdzieś mieliście ludzi to własnie Urban walczył o ta inwestycje i nie sciemniaj ludzi bo głupka to robisz z siebie! Fotki w mediach to domena starosty i jego ludzi jak widać powyżej!
~Wyższa matematyka 20-10-2017 19:21
Koszt inwestycji:164.900 Dofinansowanie z Boguszowa-Gorc:150.000 To ile dołożył powiat? Zadanie dla starosty:)
~Ed 20-10-2017 19:38
@marek T: powiatowy lanserze miałbyś odwagę się podpisać własnymi inicjałami a nie podszywać się pod cudze - to po pierwsze. A po drugie to dwaj chłoptasie ze zdjęcia do spółki z Kwiatkiem robili wszystko, żeby budowę tego chodnika opóźnić, a teraz się bezczelnie na nim lansują. Obrzydliwe -bleeeeeeeeee
~Ben 20-10-2017 20:03
Kwiatkowski jeszcze nie beknął za stalowe drzwi z Jugowic?
~wyzwalacz 21-10-2017 0:06
No to ile kosztował metr bieżący tego chodnika?
~POtężny jazgot oszołomstwa 21-10-2017 8:27
~Ben beknąć to może cała POwiatowa platfusiarnia. Żal du.. ściska jak widać ciołkom i to mocno:)
~overtime 21-10-2017 8:37
Po jaką cholerę zbudowali tą kosztowną zapewne przeciwczołgową żółtą barierę po lewej? Dla pijanych w trupa aby nie obalili się na glebę?Czy znowu chodziło o to aby wydać kasę wg zasady,,im kosztowniejszy miś tym więcej zarobimy"?
~Ela46 21-10-2017 10:52
Żeby ktoś nie wpadł np do rzeki np dziecko kretynie?
~Grzegorz 21-10-2017 11:29
Boguszów nie dołożył nic do tego chodnika. To środki powiatowe. Boguszów dołożył pieniądze do remontu jednej drogi powiatowej. Jaki radny Urbaniak?? Od kiedy on jest w powiecie i ma wpływ na decyzję starosty??? Ludzie pomyślcie co piszecie za bzdury.
~ do grzegorz 21-10-2017 11:39
nie wal głupa
~Strazak 21-10-2017 13:38
Głupa to walą boguszowskie przydupasy burmistrza - a ważne jest że jest chodnik dla mieszkańców i zrobiło go starostwo a nie urząd miasta i tyle.
~do Strażak 21-10-2017 15:19
Tak ważny jest chodnik ale ważna jest także prawda przydupasie starosty
~Olgierd 21-10-2017 19:02
Jak chcecie poznać prawdę to idźcie do starostwa niech pokażą fakturę i kto zapłacił to się przekonacie z czyjej kasy - nawet jak dostali z urzędu miasta pieniądze na in a i inwestycje to za ta zapłacili że swojej kasy i tyle
~overtime 21-10-2017 19:11
Ela, to ty jesteś ciężką idiotką: Te zapory na pewno nie zapobiegną wpadnięciu dzieci do rzeki bo: 1)nie widać jej tam,2)Tam są takie duże otwory że stado owiec by swobodnie przez nie przeszło. Mały czołg by one natomiast zatrzymały. Ponadto, dlaczego dalej robi się tajemnicę z kosztów 1 metra chodnika?
~Jaj 22-10-2017 5:10
Ale jaja ale jaja zrobili chodnik i to jest ok tylko spacerowac a w przyszlosci zrobic cos innego np ...........nie dlugo wybory samorzadowe.
~ 22-10-2017 9:09
Za to ty ~Jaj wracaj do szkoły, bo jak widać twój maleńki mózg nie przyswoił poprawnej polszczyzny. NIEDŁUGO trzeba będzie przeznaczać dodatkowe środki na dokształcanie takich tępaków jak ty:)
~Do overtime 22-10-2017 12:32
Nie znasz się i nie masz pojęcia ale wywijasz mózgiem hestes architektem albo inspektorem nadzoru masz wiedzę o przepisach itp? A cenę metra jak Cię interesuje to sobie policz sam podali przecież że 164900 za całość 571 mb. Podziel kwotę przez metry to będziesz wiedział.
~To PR 22-10-2017 12:48
Co was tak dziwi tak się robi pijar. Boguszów dał kasę powiatowi za coś innego a za akurat ten chodnik zapłacili z własnego konta czyli ich środki. Czemu nie przeczucie ja prezydent Romano kłamie że daje 2,5 mln zł na urząd pracy powiatowi? A nic nie daje bo te 2,5 mln dostaje z ministerstwa i ma obowiązek przelać je na konto powiatu ale robi sobie reklamę że to on dokłada tyle kasy. Podobnie jest z tym chodnikiem.
~waldi 23-10-2017 12:37
A czy ktoś z twierdzących że Boguszów dołożył do chodnika zaglądał do Załącznika nr 4 do uchwały Rady Miejskiej Boguszowa Gorc z planem wydatków majątkowych ? tam w pozycji 1 jest dotacja do przebudowy drogi powiatowej na ul. Żeromskiego. A kto niby sporządził dokumentację techniczną i kosztorysy inwestorskie? Pan burmistrz i radny Urbaniak? Burmistrz przecież słucha jedynie rozkazów księcia z placu magistrackiego i swoich "ciepłych" kolegów. A gdzie był Walduś przez 2 kadencje??
~Stary 23-10-2017 17:33
Do Doda z 20-10-2017 17:08 "Super ze zrobiliście ten chodnik. Nareszcie dzieci mogą bezpiecznie chodzić i my starsi zresztą też." Kobieto zastanów się co mówisz, po drugiej stronie ulicy chodnik był i nadal jest , tylko nikt o niego nie dbał i w najzwyklejszy naturalny sposób zarasta trawą.
~Ale 27-10-2017 19:39
POPaprancy

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2020 Highlander's Group