Niedziela, 25 października
Imieniny: Darii, Kingi
Czytających: 2170
Zalogowanych: 0
Niezalogowany
Rejestracja | Zaloguj

Kolejny wypadek na skrzyżowaniu Wrocławskiej i Uczniowskiej

Wiadomości: Wałbrzych
Piątek, 24 kwietnia 2015, 20:35
Aktualizacja: Sobota, 25 kwietnia 2015, 16:01
Autor: red.
Fot. Mariusz Woźniak
Do poważnego wypadku doszło dzisiaj około godziny 19:30 na skrzyżowaniu ulic Wrocławskiej i Uczniowskiej.

Na skrzyżowaniu ulic Wrocławskiej i Uczniowskiej doszło do zderzenia dwóch samochodów osobowych i busa pasażerskiego kursującego na linii Świdnica-Wrocław. 10 osób trafiło do szpitala. Stan jednej jest określany jako poważny. Ruch drogowy w tym miejscu jest na chwilę obecną całkowicie zablokowany.

Foto nr 1- 20 nadesłane przez Mariusza Woźniaka
Foto nr 21-24 nadesłane przez Pana Zbigniewa D.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (32) Dodaj komentarz

~leszon 24-04-2015 23:04
w tym miejscu sprawdziłoby się rondo zamiast świateł
~ 24-04-2015 23:19
Zgadzam się, rondo!
~pasażerka MZK 24-04-2015 23:35
jakie rondo. tak ja jest to jest dobrze, jedynie kierowcy muszą nauczyć się jeździć PRAWIDŁOWO
~aaa 25-04-2015 0:03
pomyslcie sobie co by było, jakby wybudowali rondo... byloby jeszcze GORZEJ niż teraz...
~Byly 25-04-2015 6:20
To,ze jest to kolejny wypadek w tym miejscu nie jest dzielem przypadku,nie wszyscy kierowcy jezdza zle.Warto sie przyjzec temu skrzyzowaniu, zeby nie doszlo tam do katastrofy.
~MIKOŁAJ Z WAŁBRZYCHA 25-04-2015 6:25
OCZYWIŚCIE ŻE RONDO BYŁO BY NAJBEZPIECZNIEJSZYM ROZWIĄZANIEM WIADOMO SPOWALNIAŁO BY I NIE DOCHODZIŁO BY DO WIĘKSZYCH TRAGEDII.NAWET CI SZALEŃCY BYLI BY ZMUSZENI DO ZWOLNIENIA I OSTROŻNIEJSZEJ JAZDY.
~marollo 25-04-2015 6:51
Wszystko fajnie, tylko że światła były już pewnie wyłączone i jak zwykle któryś odstawił wolnoamerykankę.... :)
~paw 25-04-2015 7:01
co za debil ustawił te światła? Często jadąc od strony Świebodzic dostaję zielone światło podczas gdy na skrzyżowaniu są jeszcze auta, które wjechały od str. podzamcza. Wystarczy, że ktos wjedzie z rozpędu na zielonym
~Jędrek 25-04-2015 7:47
Co Ty wypisujesz /paw / , czy Ty udajesz durnia czy specjalnie chcesz wywoływać zamieszanie . Przyczyna jest bardzo prosta , wina kierowców . Wychodzi nam wiocha i słoma z butów . Ktoś pisze o rondzie w tym miejscu ,no kuriozum ,ludzie nie pierdzielcie głupot tylko przestrzegajcie zasad ruchu drogowego i przypominam ,że na skrzyżowaniach ,nawet świetlnych należy zachować szczególną/co ? /ostrożność . Nie ma już jazdy po mieście bez karnie, 100 na godz. Swiatła działają i nie piszcie kłamstw , bo to tylko potwierdza Waszą głupotę i tępotę ,przez którą cierpią niewinni ludzie . Po kraksie widać,że na tym skrzyżowaniu ,ktoś ostro i zdrowo sobie pozwolił jechać i skutek .Ja tam tyle razy jeżdżę i stwierdzam kategorycznie ,skrzyżowanie jest świetnie oznakowane i światła działają prawidłowo .
~do Jędrek 25-04-2015 8:03
Tylko rondo. Rondo przy Tesco się sprawdza. Tam są to tylko stłuczki. Jak ktoś wyżej napisał przy rondo musisz zwolnić.
maja 25-04-2015 8:33
Światła działały! W kierunku do Świebodzic było czerwone,W momencie wypadku, gdy bus uderzył w słup sygnalizacji włączyły się światła awaryjne, wiem bo znajdowałam się na wysokości miejsca uderzenia forda w mur, niemalże otarł się o moje auto. Zgadzam się / z Jędrkiem/ kierowcy nagminnie łamią przepisy ruchu drogowego, nie przestrzegają dozwolonej prędkości, a ostatnią modą stało się wjeżdżanie na skrzyżowania na czerwonym świetle i wymuszanie ustępowania tym co mają zielone! Ten co jeździ zgodnie z przepisami to frajer w mniemaniu pseudo rajdowców! Więcej patroli policyjnych, wyższe mandaty dla piratów drogowych i pijanych kierowców!
~ 25-04-2015 9:00
Światła działały! W kierunku do Świebodzic było czerwone,W momencie wypadku, gdy bus uderzył w słup sygnalizacji włączyły się światła awaryjne, wiem bo znajdowałam się na wysokości miejsca uderzenia forda w mur, niemalże otarł się o moje auto. Zgadzam się / z Jędrkiem/ kierowcy nagminnie łamią przepisy ruchu drogowego, nie przestrzegają dozwolonej prędkości, a ostatnią modą stało się wjeżdżanie na skrzyżowania na czerwonym świetle i wymuszanie ustępowania tym co mają zielone! Ten co jeździ zgodnie z przepisami to frajer w mniemaniu pseudo rajdowców! Więcej patroli policyjnych, wyższe mandaty dla piratów drogowych i pijanych kierowców!
~Wałbrzyszanin 25-04-2015 9:08
Światła naprawdę są źle zaprogramowane.Jakiś nieudacznik tym się zajmuje.
~ 25-04-2015 9:28
rondo jak nic
~wiem co mówię 25-04-2015 9:56
Jeżeli dochodzi do wypadkow, trzeba wydłużyć reżimy czasowe ewakuacji ze skrzyzowania. A przede wszystkim zainstalować ZEGAR!!!!! TO BARDZO, BARDZO WAZNE SKRZYZOWANIE, a ciagle jakieś problemy.
~fred 25-04-2015 10:05
Jędrek, masz u mnie piwo !
~głu-po-ta! 25-04-2015 10:07
Prawdopodobnie i bus, i ford pędziły na maksa, ford chciał zdążyć przejechać, drugi nie hamował i wjechał całym pędem, bo chyba akurat zapalało mu sie zielone, cudem nikt nie zginął na chodniku, bo kierowca forda chyba stracił przytomność, skoro znalazł się tak daleko od skrzyzowania i to na chodniku. Oczywiście zakladając, że te akurat światła sa sprawne, bo z tym tez różnie bywa.
~MJ 25-04-2015 10:22
Ludzie gadacie głupoty... jakie rondo ... skrzyżowanie jest bardo dobre i bardzo dobrze oznakowane ... łatwe jest zobaczyć kto ma pierwszeństwo ... tylko problem jest inny ... tak jak ktoś wyżej napisał słoma z butów u kierowców ... skrzyżowanie jest 3 pasmowe z każdej strony .. i to jest ten ból jak mi się wydaje to jest jedyne takie w tym mieście ... jestem tam codziennie bo pracuje na strefie i dla mnie jako dla kierowcy co ma 21 lat i 3 prawo jazdy jest to banalne skrzyżowanie dróg.... mówicie rondo to dopiero będzie akcja jak dostaniecie rondo na 3 pasy o kur.... hahaha jak tam będzie rondo to na środku niech zrobią odrazu szpital jako ozdoba ... na pewno będzie miało dużo pacjętów w ciągu dnia hahahahaha ... a tak na poważnie lamusu PRD w dłoń i czytamy o takich krzyżówkach .........
~? 25-04-2015 12:57
Rondo ze światłami i ślimakiem załatwi sprawę :)
~ 25-04-2015 13:20
Puki nie robili remontu ( niewiadomo po co robili ) było wszystko dobrze. Jak tylko zrobili remont to co 2 dni jest tam wypadek. To skandal! To nie jest wina kierowców ale różnicy w terenie. Tak zrobili ze są jakieś górki i pagórki na skrzyżowaniu!
~ 25-04-2015 14:42
No właśnie nie robić remontów!!!!!! Z dróg zrobią się klepiska, będziemy jeździć konno i nie będzie wypadków samochodowych. Wałbrzych będzie skansenem, a ilu turystów będzie. Bo przecież to nie kierowcy ponoszą winę? Może światła, może skrzyżowanie? Bo na pewno nie brawura.
~bigiel 25-04-2015 17:38
najłatwiej oceniać innych , chciałbym miec tyle pieniędzy, ile razy Ci ktrzy teraz prawią morały łamali prawo drogowe. Często jężdże po tym skrzyżowaniu, byłem świadkiem w ostatnim czasie 3 wypadów i niewątpliwie jest jakiś problem z tymi światłami.
~żadne rondo 25-04-2015 17:50
Rondo na skrzyżowaniu dwóch dróg to buduje wariat, światła sa optymalnym rozwiązaniem, tylko z zegarem, jeśli jest duzy ruch. Ronda buduje sie na skrzyzowaniach 5 i więcej dróg, bo tam innego wyjścia nie ma. Każda zmiana pasa na rondzie to ryzyko kolizji.
~Kindzia 25-04-2015 19:17
Wina leży tylko po stronie kierowców. Jeżeli każdy użytkownik ruchu będzie przestrzegał zasad ruchu drogowego, to takich sytuacji nie będzie. A druga sprawa to policja powinna częściej kontrolować prędkość na ul. Wrocławskiej. Zobaczcie ile jest śladów ostrego hamowania na tej ulicy, na odcinku od ul. Uczniowskiej w stronę Świebodzic i na odwrót. A przejść przez pasy koło Lotosu to wielkie szczęście. Bądźmy rozważni na drodze !
~Mario76 25-04-2015 20:28
Piszecie.Tam rondo być powinno! A to dopiero byłoby widowisko he he. Nie wiem czy ktoś zauważył,ale na tym skrzyżowaniu jest ogromna pochyła w kier.centrum miasta.Więc jak będzie skrzyż. o ruchu okrężnym to ciężarówki skręcające na ul,Uczniowską z kierunku od Świebodzic będą się kładły na bok jak do snu.
~Piskorz 25-04-2015 21:52
Jeżdżę tam kilka razy dziennie. Światła ustawione fatalnie, kiedy np. jadę od Świebodzic i mam zielone światło, na skrzyżowaniu są jeszcze samochody jadące od strony Podzamcza. No i co, że przepisy zakazują wjazdu na skrzyżowanie nawet przy zielonym świetle jeżeli na skrzyżowaniu znajdują się samochody, kiedy prawie nikt tego nie przestrzega. Ustawiający cykl świateł, muszą to brać pod uwagę. Architektura skrzyżowania jest fatalna, jak napisał 14:42 jakieś górki, pagórki przed skrzyżowaniem ograniczające widoczność, jadąc na wprost są niesymetryczne wjazdy w stosunku do zjazdów, trzeba na skrzyżowaniu skręcić aby nie wjechać na pas pomiędzy jezdniami i trafić na zjazd, no i całe skrzyżowanie jest miejscami pochyłe, miejscami płaskie, a w ogóle to bubel, który stwarza ogromne zagrożenie.
~mm 26-04-2015 2:41
najlepie zrobić tunele, wiadukty i ślimaki, będzie bezkolizyjnie i bezpiecznie.
~do podstawionego Jędrka 26-04-2015 2:44
Ktos cie Jedrek oplaca? Masz w rodzinie kogos, kto budowal, a raczej maczal paluchy w projekcie tego skrzyzowania? Skrzyzowanie i swiatla - kazde osobno! - sa naszpikowane bledami! Zrobione na szybko i na odwal! Chetnie bym przesledzila droge wpakowanych w to pieniedzy - od projektu przez realizacje do wypchanych nimi czyis kieszeni... Ty "Jędrek" nie znasz sie, to sie nie wypowiadaj! Wina kierowcow to jedno. A za te skrzyzowanie POWINIEN KTOS BEKNĄĆ !!! I beknie !!!! ( a rondo na takiej gorce to juz calkiem bylby niewypal!)
~miki 26-04-2015 3:28
auta jadące 50 km/h tak raczej nie wyglądają i też raczej nie dochodzi do wypadków. Ale cóż - może "mundry" gość postawi znak 40 km/h od ronda i za to dostanie kasę [pomysł racjonalizatorski] , a ronda ?? - w Polsce fantastyczne -bo na prawie wszystkich wspierasz przemysł oponiarski :-) jadąc 40 t autem :-)
~KSG1946 26-04-2015 7:11
Uświadomcie sobie, barany, że Wałbrzych nie leży na nizinie tylko w górach.
~ 26-04-2015 12:02
Światła działały! W kierunku do Świebodzic było czerwone,W momencie wypadku, gdy bus uderzył w słup sygnalizacji włączyły się światła awaryjne, wiem bo znajdowałam się na wysokości miejsca uderzenia forda w mur, niemalże otarł się o moje auto. Zgadzam się / z Jędrkiem/ kierowcy nagminnie łamią przepisy ruchu drogowego, nie przestrzegają dozwolonej prędkości, a ostatnią modą stało się wjeżdżanie na skrzyżowania na czerwonym świetle i wymuszanie ustępowania tym co mają zielone! Ten co jeździ zgodnie z przepisami to frajer w mniemaniu pseudo rajdowców! Więcej patroli policyjnych, wyższe mandaty dla piratów drogowych i pijanych kierowców!
~gwiazda 30-04-2015 12:01
" co za debil ustawił te światła? Często jadąc od strony Świebodzic dostaję zielone światło podczas gdy na skrzyżowaniu są jeszcze auta, które wjechały od str. podzamcza. Wystarczy, że ktos wjedzie z rozpędu na zielonym " - paw masz raacje , co do Jędrka to chyba Ty udajesz tutaj głpupiego i widac ze nie jezdziles tam , skoro nie wiesz jak funkcjonuja te swiatla i dokladnie jak to przytoczyl paw - tak jest, auta przejezdzajac jeszcze na ze strona podzamcza w kierunku Ksiaza moga czasami natrafic na inne auto ze strony Ksiaza ! tam powinno byc zastosowane jakies opoznienie na tych swiatlach ;) , i nie dot. to kierowcow ktorzy przejezdzaja na " opoznionym żółtym " ; ) mozna sie wybrac na wycieczke i to sprawdzic ;)

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2020 Highlander's Group