Środa, 21 października
Imieniny: Urszuli, Jakuba
Czytających: 2471
Zalogowanych: 0
Niezalogowany
Rejestracja | Zaloguj

Miasto odpowiada na zarzuty Zarządu Powiatu

Wiadomości: Wałbrzych
Wtorek, 3 października 2017, 9:29
Aktualizacja: Środa, 4 października 2017, 8:46
Autor: red
Fot. red
Poniżej prezentujemy stanowisko Gminy Wałbrzych oraz plany dotyczące budynku przy ul. Limanowskiego 5 w Wałbrzychu.

"W trakcie porządkowania terenu pomiędzy ulicami Kilińskiego/Słowackiego/Limanowskiego polegającego na wyburzaniu obiektów
gospodarczych, komórek i przybudówek okazało się, że budynek przy ulicy Limanowskiego 5 jest w złym stanie technicznym. Jest to obiekt mieszkaniowo – gospodarczy z funkcją biurową, wynajmowany przez Gminę osobom prywatnym i instytucjom, w tym Powiatowemu Urzędowi Pracy. W związku z koniecznością przeprowadzenia prac rozbiórkowych wspomnianego obiektu, wszyscy najemcy zostali poinformowani o tym fakcie we wrześniu. Stosowna informacja, zgodnie z zachowaniem ponad trzymiesięcznego terminu wypowiedzenia obowiązującym w porozumieniu dotyczącym wynajmu, została przekazana pisemnie również do Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu, który jest sygnatariuszem i stroną tego dokumentu. Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu realizuje dla Gminy Wałbrzych zadania związane z przeciwdziałaniem bezrobociu, otrzymując na ten cel dotację w wysokości ponad 2,5 mln zł rocznie".

Arkadiusz Grudzień
Rzecznik Prasowy/Asystent Prezydenta

Czytaj również

Komentarze (37) Dodaj komentarz

~Polewa z polewy 3-10-2017 10:43
3 miesiace nic z tym nie zrobili i teraz placz....
~Polewa z polewy 3-10-2017 10:45
Poza tematem: zna ktos ostatni wynik klubokawiarni z bialego kamienia?
~maciej 3-10-2017 10:58
Jaką dotacje przekazuje gmina wałbrzych ??? Przecież te 2,5 mln to są pieniądze które prezydentowi przekazuje Minister Pracy i Polityki Społecznej a pan prezydent jedynie przelewa je dalej na PUP. Miasto Wałbrzych ze swojej kasy nie daje ani złotówki na PUP który obsługuje 3 x wiecej mieszkańców Wałbrzycha niż powiatu
~Darek 3-10-2017 11:01
Dokładnie tak a powiat wałbrzyski dostaje 1,5 mln zł od ministra a 1 mln zł dokłada ze swojej kasy i to jest znaczna różnica między prezydentem dającym 0 że swoich
~Troll 3-10-2017 11:30
03-10-2017 11:01 | ~Darek -od daje aż tylko swoje "błogosławieństwo". Mało? ;)
~Andrzej K 3-10-2017 11:44
Pan Prezydent Roman Sz. tak galopuje w tym wyburzaniu , ze któregoś dnia w tym galopującym tempie podpisze Decyzje o wyburzeniu Ratusza. Ja jestem poniekąd zorientowany stanem technicznym tego obiektu , i nie jestem przekonany w 100 % że ten obiekt jest w takim opłakanym stanie , aby wymagał natychmiastowego wyburzenia. Dr Roman w tym tempie to chyba wyburzyłby prawie większość budynków i obiektów w Wałbrzychu. Dlaczego np. nie nakazał wyburzenia obiektów po Szkole Podstawowej nr 11 , która swoim wyglądem i stanem technicznym zagraża bezpieczeństwu, a wywieszenie tabliczek TEREN PRYWATNY, czy ZAKAZ WSTĘPU niczego nie rozwiązuje . A to prawie wizytówka miasta przy wjezdzie na Podzamcze i okolice zamieszkania dr Romana.
~ks Sowa 3-10-2017 11:46
ALe jaja... Miasto odpowiada ze powiadomil i to zgodnie z zasadami, 3 miesiece dali, ale powiadomili nie Zarzad Powiatu, tylko Urzad Pracy. Zarzuty byly, ze nie powiadomiono Zarzadu Powiatu... Miasto mowi jak to nie... maly szczegol ze nie powiadomili Zarzadu Powiatu, tylko Urzad Pracy. i ten tekst, ze jeszcze kase daja na to... nie woja, ale ujeli to tak, zeby nikt nie mogl sie przyczepic... wiec po co w ogole o tym wspominaja ile placa, skoro nie oni? Ale perfidia... tak PO i ROmek sie dogaduje... Dogaduja sie tylko jak sie im daje... chocby na obwodnice.
~ks Sowa 3-10-2017 11:48
PS. klubokawiarnia z Bialego Kamienia wygrala w ten weekend 1-3. Tym razem nie musiala grac w przerwach miedzy treningami juniorow Gornika, bo grala na wyjezdzie.
~ks Sowa 3-10-2017 11:53
Urzad Pracy miesci sie na Limanowskiego, Zarzad Powiatu miescie sie na Wyzwolenia... a wiec, czy Miasto powiadomilo Urzad Powiatu? Odpowiedz brzmi NIE!!!!!
~olo 3-10-2017 12:09
Szełemej to jest mściwy człowiek w Powiecie nie rządzi PO temu się mści. On kocha tylko siebie i swoich przydupasów . tworzy im komisję ds niezwykłych lub nadzwyczajnych. swojemu poprzednikowi z PO załatwił fuchę innych ma w d..e Niszczy wszystko co nie lubi Szkoły niszczy kasę daje tylko na Starą kopalnie by mógł się pokazać
~ 3-10-2017 12:20
O WYBURZENIACH BYŁO WIADOMO DAWNO TO SIĘ TERAZ OBUDZILI W STAROSTWIE CHORYM. 3 MIESIĄCE DLA POWIATU TO DUŻO CO BY BYŁO GDYBY W CZASIE KLĘSKI ŻYWIOŁOWEJ, NAGLE MUSIELI OPRÓŻNIĆ BUDYNEK ? COŚ Z TYM STAROSTWEM JEST NIE TAK, NIE POTRAFIĄ SIĘ ZORGANIZOWAĆ.
~ks Sowa 3-10-2017 12:25
Wiec jeszcze raz, NIKT ZARZADU POWIATU NIE POWIADOMIL!! MAISTO POWIADOMILO TYLKO URZAD PRACY NA LIMANOWSKIEGO. ZARZAD POWIATU MIESCI SIE NA WYZWOLENIA. I teraz pytanie. CZY URZAD PRACY MA KOMPETENCJA JAK ZARZAD POWIATU?? To ze PO nie powiadomilo zarzadu powiatu, jest pewnie dowodem na to jak ROmek potrafi sie dogadywac jak pisze jego trolle i hejterzy? Czy na to, jak Romek potrafi byc msciwy i prowadzic wojenki podjazdowe?
~ks Sowa 3-10-2017 12:28
Czy lemingi Romana i jego hejterzy sa na tyle bystre, by wiedziec, ze Urzad Pracy i Zarzad Powiatu to dwie rozne jednostki, z innymi adresami, czy tez kompetencjami? Czy dla Romanowych lemingow to jedno i to samo? Zmylila ich nazwa Powiatowy Urzad Pracy? Hehhehehe... sa albo tak tepe, albo sa tego swiadomi i udaje tepakow manipulujac spoleczenstwo? O zgrozo.... nie dziwi fakt, ze trzeba bylo wydac 300 tysi na obwodnice, by forma zewnetrzna napisala projekt za PeOwskich urzednikow, skoro nie rozrozniaja Zarzadu Powiatu od Urzedu Pracy. O ZGROZO!!!!
~ks Sowa 3-10-2017 12:32
I jeszcze ten tekst, ze placa, nie swoimi pieniedzmi... zamiast przeprosic i robic wszystko aby naprawic sytuacje, to ci z morda jeszcze, nic sobie do zarzucenia nie maja... bo powiadomili Urzad Pracy. I chyba dla nich tez Urzad Pracy jest tym samym co Zarzad Powiatu. Hehehehe. No cyrki. Czyli ciepla woda w kranie, sciemnianie, normalnie jak prawdziwe Dyzmy z filmu... nic nie potrafia tylko udaja fachowcow. W sumie nie dziwia mnie kolosalne dlugi miasta przy takim zarzadzaniu.
~ks Sowa 3-10-2017 13:37
Klubokawiarnia w doope 0:2. Zza płotu gra żeli wyglądała na tle śląska fatalnie, choć byłem mocno wstawiony
~KS SOWA 3-10-2017 15:24
Az tak bardzo wam zaszedlem za skore?? Czy az tak bardzo sie mnie boicie? A moze tak bardzo chcielibyscie byc mna, ze uzywacie mojego nicka?
~KS SOWA 3-10-2017 15:29
Widocznie glos leminga niewiele znaczy... Ale jak juz jest podpisany moim nickiem... to leming mysli ze zacznnie cos zanczyc? Buahaha.
~ks Sowa 3-10-2017 16:56
A tymczasem PIS spelnia kolejne obietnice wyborcze... Kwota wolna od podatku podniesiona do 8 tysiecy dla najbiedniejszych... Do tego podniesiono też limit ograniczający stosowanie 50-proc. kosztów uzyskania przychodów przez twórców... O jeju jeju co PO teraaz pocznie. Przez 8 lat bylo: Nic nie moge Tusk, albo taki mamy klimat Bienkowska, a PIS udowadnia ze jak sie chce to mozna... Totalniacy u dyzmy juz na lopatkach czy jeszcze nie? Nie... najlepsze bedzie przed wyborami... spokonie... no i nie zapominajmy o tasmach prawdy, ktore jeszcze gdzies tam sobie leza.
~Do - 3-10-2017 17:23
3 miesiące to okres wypowiedzenia najmu PUP i mija on 31 grudnia. To mało czasu na znalezienie odpowiedniego lokalu dla delikatnych dokumentów i przeniesienie takiej ilości akt z zachowaniem przepisów. Po drugie PO wski klakierze to nie ma czegoś takiego w urzędach jak "wszyscy wiedzieli o wyburzaniu" tylko są rozmowy szefów jednostek i oficjalne pisma. Po trzecie Zarząd wyraźnie zaznaczył czym jest oburzony- że prezydent nie raczył poinformować wcześniej o planach ani nie czuje się odpowiedzialnym za los archiwum urzędu który pracuje tez dla niego i mieszkańców jego miasta, chyba też powinien poszukać jakiegoś rozwiązania problemu choćby zaproponować czy ma inny lokal do wynajęcia itp. Chodzi tylko o to że się wys...ał na problem który powinien być też jego problemem.Tyle
~ks Sowa 3-10-2017 17:36
Ale klakierzy i tak swoje... Lubu Dubu, Lubu Dubu niech zyje Romek szef naaszego walbrzyskiego PeOwskiego klubi...Czasem aż oczy bolą patrzeć, jak się dla naszego klubu przemęcza, prezydent Romek, naszego klubu „PO”. Ciągle pracuje! Wszystkiego przypilnuje i jeszcze inni, niektórzy, wtykają mu szpilki. To nie ludzie – to wilki! To mówiłem ja – Andrzej Klakier, doradca public relations. Niech żyje nam Roman sto lat!
~pytacz 3-10-2017 18:00
Jak może w ogóle istnieć fakt WYNAJMU przez gminę lokalu PUP-owi skoro to są jedne i te same jednostki złodziejskie żyjące z cyckania tego samego budżetu na który się każdy z nas składa podatkami? To przecież jakiś kosztowny i bezproduktywny ABSURD i robienie z SUWERENA tata wariata? Kiedy zaoranie tej patologii złodziejskiej?
~Asban 3-10-2017 18:33
Precz z Szelemejdasem z PO!!!
~ASBAN 3-10-2017 18:35
Precz z HGW z Warszawki!
~żal POpapranych idiotów 3-10-2017 18:49
A kundle Szelemeja typu Polewa z polewy szczekają jak najęci. Nawet nie rozumieją treści obu artykułów dot. tego tematu.
~uprzejmie donoszę 3-10-2017 19:27
do polewy z polewy: klubokawiarnia tradycyjnie w plery z Wielkim Śląskiem II.
~pytacz 3-10-2017 19:35
A co tu jest do rozumienia? Urzędasy zamiast pracować biją pianę i udają że są potrzebni. Natychmiast redukcja urzędników i powszechna likwidacja zbędnych podatków!
~ks Sowa 3-10-2017 19:43
W sumie to Romek tyle zrobil ze sam sie do niego przekonalem i zaglosuje na niego. Co by nie mowic - mieszka mi sie lepiej w mojej socjalnej kamienicy. Pozdrawiam Pana Romana
~ 3-10-2017 20:53
KOGO TO OBCHODZI TO PROBLEM STAROSTWA A NIE LUDZI, A DOKUMENTÓW NIKT NIE WYWALI. PRZYNAJMNIEJ STAROSTWO ZACZNIE PRACOWAĆ MYŚLEĆ.
~pytacz 3-10-2017 21:07
Zamiast pracować to urzędole pojechali na urlopy letnie zaniedbując obowiązki. A teraz podnoszą krzyk i zawracają suwerenowi głowę. Bezczelność.
~to ja 3-10-2017 22:24
miasto miało umowę z urzędem pracy to ich poinformowali, a co dalej? to sprawa między urzędem pracy a powiatem skoro im podlegają. Nie dajmy się zwariować
~to ja 3-10-2017 22:32
miasto miało umowę z urzędem pracy to ich poinformowali, a co dalej? to sprawa między urzędem pracy a powiatem skoro im podlegają. Nie dajmy się zwariować
~Grubas 4-10-2017 7:35
Zarząd powiatu bije pianę do roboty a nie tylko imprezować !
~Dekarz 4-10-2017 8:22
Jaka to odpowiedź na oświadczenie??? Przeczytajcie sobie jakie pretensje ma Zarząd a Ratusz nie odpowiada na zarzuty tylko podał informacje na temat wyburzenia i kłamstwo że finansuje (jakby że swojej kasy) urząd pracy. Gdzie w oświadczeniu powiatu są jakieś zarzuty o pieniądze na pup??
~problem 4-10-2017 9:30
Nie mój problem tylko powiatu
~ks Sowa 4-10-2017 9:43
problem = Romek? Hehehehe... Ciekawe jakby ci PIS powidzial, Obwodnica? Nie nasz problem, to problem Romana... Zreszta takiego podejscia nauczylo cie PO. Tak ci mowili przez 8 lat? Walbrzyska obwodnica? Nie nasz pro lem prob;em Roamana?
~ks Sowa 4-10-2017 11:52
Zapytam jeszcze raz... czy urzednicy PO rozrozniaja takie instytucje jak Zarzad Powiatu i Powiatowy Urzad Pracy? Czy dla nich to jedno i to samo? Kto nami rzadzi?
~romuald 12-10-2017 18:25
Sowa ty chory jesteś.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2020 Highlander's Group