• Czwartek, 21 lutego 2019
  • Godz. 21:44
  • Imieniny: Eleonory, Fortunata, Roberta
  • Czytających: 4536
  • Zalogowanych: 3
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Plac przy Muzeum Porcelany odkupiony przez Gminę Wałbrzych

Wiadomości: Wałbrzych
Poniedziałek, 4 czerwca 2018, 11:51
Aktualizacja: Wtorek, 5 czerwca 2018, 8:26
Autor: PAW
Fot. Robert Bajek
Gmina Wałbrzych za kwotę około 100 tys. zł zakupiła plac znajdujący się przed Muzeum Porcelany.

Od wielu lat w tym miejscu stoją baraki, w których funkcjonują sklepy z odzieżą, obuwiem. Teraz ta sytuacja ulegnie zmianie.

- Powoli będziemy chcieli uporządkować ten plac - mówi prezydent Roman Szełemej. - Po uporządkowaniu terenu zastanowimy się, co z tym miejscem zrobić. Pomysłów jest kilka. Należy pamiętać, że kiedyś w tym miejscu stała kamienica.

Wśród innych pojawiających się pomysłów jest choćby stworzenie kilkudziesięciu miejsc parkingowych, których wciąż w centrum Wałbrzycha brakuje.
- Kupiliśmy ten teren za naprawdę atrakcyjną cenę i uważam, że to była najlepsza opcja dla miasta - mówi prezydent.

Czytaj również

Komentarze (29) Dodaj komentarz

~Olo 4-06-2018 13:47
No tak,nic nie wiedzialem a kupilem?
~Romek pan Kredycik - Chwilowka 4-06-2018 14:13
Terminologia PO: wygaszanie = zamykanie, teraz porzadkowanie = wywalanie sklepikarzy na bruk i burzenie ich malych sklepikow.... maksymalnymi podatkami nie dalo sie ich zlikwidowac, to kupili plac na ktorym mieli sklepiki.... i teraz wywala.... najsmieszniejsze jest to... ze w jakim celu to niby robia.... jeszcze nie wiedza co tam zrobic hohoho... tak dziala PO, jak Trzaskowski oni jeszcze n ie maja pomyslu na Warszawe... W Walbrzychu tak samo... jeszcze nie ma pomyslu co tu bedzie.... a ja sie domyslam co bezie... kolejny zachodni market hehehe... O ile zaklad?
~Romek pan Kredycik - Chwilowka 4-06-2018 14:15
Nie wiem po co wydaje 100 tys zlotych z kasy mieszkancow i miasta... ale wydam se... stac budzet miasta na 300 tys na napisanie wniosku przez firme zewnetrzna, stac nas na 300 tys dla prywtanej gazetki Adasia Michnika.... teraz stac nas wywalic 100 tys na plac.... nie wiadomo jeszcze po co... ale 100 tys sie uplynnilo... hehehe Polewa co?
~Romek pan Kredycik - Chwilowka 4-06-2018 14:18
A prawda jest taka... ze PO juz wie co tam bedzie.... tylko wstyd narazie... bedzie market albo kolejny Mobruk.. nikt nie kupuje czegos co mu jest niepotrzebne.... po raz kolejny Romek i PO szasta naszymi pieniedzmi na lewo i prawo i klamie nas, chca zrobic jaki wstydliwi deal... DOwiemy sie po fakcie, jaka juz bedzie za pozno. Tak dziala dyktatura!!
57jurand 4-06-2018 14:30
Stawiam na parking. Wydatek szybko się zwróci i zacznie zarabiać.Parking będzie platny inny nie wchodzi w rachubę.
57jurand 4-06-2018 14:33
Tylko jeden warunek teren trzeba obficie pokropić przez księdza, sukces gwarantowany.Katabas czeka już za rogiem.
~Romek pan Kredycik - Chwilowka 4-06-2018 14:57
jurand jak chcesz zysk z parkinkow, to zrob platny dla tych pracownikow PO z ratusza.. oni maja za darmo, a my mieszkancy najdrozsze ceny parkingowe.... Jedyny pomysl lewactwa i PO na zarabianie dla Walbrzycha to skubanie ludzie... o tym wlasnie mowil Zyska.... Miasto musi stac sie przesiebiorcze zaczac zarabiac na siebie.... ale zarabiac nie skubiac ludzi podwyzkami wody, biletow, parkinkow, czynszow, czy podatkow dla drobnych przedsiebiorcow.... A jak czytamy PO i lewica ma pomysly tylko na platnee parkingi hehehe. Wywalmy sklepikarzy zrobmy platny parking hehehe. Masakra... PO i Lewica ma mieszkancow walbrzycha za baranow do strzyzenia?
~Romek pan Kredycik - Chwilowka 4-06-2018 14:59
I tak jurand... ogladajac na youtubie film pod tytulem walbrzyskie kazanie, to ROmek i PO nie beda mieli problem z pokropieniem. W koncu w tym miescie kosciol i PO to jedna klika... nie wierzysz? Obejrzyj walbrzyskie kazanie na youtube.
~wyzwalacz 4-06-2018 15:00
No tak, znowu parking. Bo po co kupować maja ludzie w polskich sklepach, lepiej jak będą chodzić do Niemca czy do Chinczyka. Im rządy dopłaca do interesu to i wynajmą sobie halę w galerii i prezydent ich nie wyrzuci z powodu biednej estetyki sklepu. Niedługo zaczną wysiedlać lemingów bo lemingi biedne są i szpecą otoczenie.
~ 4-06-2018 15:10
wezcie sami idioci tu ,nic wam nie pasuje,stoi plac zlekupili zle,trzeba bylo sobie samemu kupic i robic budke z piwskiem co
~Romek pan Kredycik - Chwilowka 4-06-2018 16:09
do ~: przeciez wykupione zostalo za nasze... tylko ze bez pytania nas... ja zadaje zatem pytanie... czy wydano 100 tys naszych zlotych tylko po to by zamknac kilka malych sklepikow ktore prowadzili walbrzyszanie? Prawda ze PO wspiera maly i drobny biznes w miescie hehehe. To jeden przyklad, drugi to likwidacja sklepikow przy hali targowej na grunwaldzkim... kolejny przyklad wsparcie drobnych przedsiebiorcow to podniesienie podatkow do maksywmalnych mozliwych wartosci dla drobnych przedsiebiorcow.... Kiedy wykupia ziemie pod jakims marketem i go zamkna i zrobia parking?
~Mosiek z Nazaretu 4-06-2018 16:21
Na tym placu bedzie Muzeum Zydow Walbrzyskich i pomnik Prezydenta.
~ 4-06-2018 16:44
Na tym Placu będzie posadzony Dąb Roman 10-ty.
~ 4-06-2018 17:31
Pomnik Jakiegoś Anonimowego Przeklętego Pisowca
~wyzwalacz 4-06-2018 18:12
Gmina Wałbrzych pitoli mieszkańcom życie bo dyskryminuje polski kapitał i inicjatywę co także innych zniechęca do jakiegokolwiek wysiłku. Według mnie - celowo. Sklepy były małe, ale działały. Mobruk też jest celowo, bo Berlin i Brooklyńska Rada Grzybów uradzili że Polaków jest za dużo i trzeba ich zniechęcać do życia wszelkimi sposobami. Gdyż mordowanie Polaków chwilowo nie uchodzi w tych czasach. Chociaż radnego Chruszcza z Głogowa dopadł ostatnio seryjny samobójca, za to że ujawniał afery gminne.
~Lawinka 4-06-2018 18:29
Bardzo dobra decyzja Prezydenta w sprawie zakupu tego placu.
~Lech 4-06-2018 18:48
Kredycik wrzuć na luz bo Ci żyłka pęknie a Ciebie zapytać to można jakie dawki leków bierzesz bo raczej za małe także gon do lekarza i przestań śmiecić tymi swoimi mądrościami bo aż wstyd że jesteś z Wałbrzycha przecież Tobie nic nie pasuje
~Pop 4-06-2018 19:04
A gdyby tak w tym miejscu zrobić duży plac zabaw dla dzieci,było prywatne to nie inwestowano a odkupiło miasto to zróbcie coś madrego
~ponury troll 4-06-2018 19:19
Kredycik PiS-dzi luju myślisz , ktoś czyta twoje wypociny?
~Romek pan Kredycik - Chwilowka 2 4-06-2018 21:38
Romciu chyba dawno nie był w tym miejscu, które obecnie wygląda jak obraz nędzy i rozpaczy. Sklepiki były aż 2, z których jeden z jeansem już dawno przeniósł się na ul. Gdańską. Został tylko Mietek, który zapewne też gdzieś się przeniósł. Ale trzeba oblać pomyjami prezydenta, że sklepikarzy na bruk wyrzuca.
~Janosik 4-06-2018 22:57
Teraz czas na wykup wszystkich nieczynnych lokali wokół ulic przyległych do Magistratu przez "politykę" Szełemeja- rugowania lokalnego handlu i usług.
~Nikol 5-06-2018 6:48
Wszelkiej maści krytykantów zapytam;czy podoba Wam się stan obecny,gdzie nie ma chętnego,żeby chociaż trawę wykosił? rozumiem,;chwilówkę;cieszy bałagan;no cóż on do tego przywykł,za to krytykuje zamiary wszelkich zmian-taki lokalny ujadacz.Piszecie o lokalnym handlu? jakoś nie widać chętnych do budowania w tym miejscu godnego obiektu;więc co?lepszy plac zarośnięty trawą?
~Bicz_bozy 5-06-2018 7:10
Te swietnie prosperujacy lokalny biznes rugowany przez bezwlgeldnego prezydenta to ta zdezelowana budka z napisem "do wynajęcia " ? Krytyka tej decyzji jest na serio?
~wyzwalacz 5-06-2018 7:52
Owszem, na serio. Krytykowany jest mechanizm wsparcia dla zagranicznych sieci handlowych przez zgodę na ich lokalizację i brak systemowego wsparcia dla lokalnego handlu tak aby niebagatelny dochód z handlu zostawał w gminie i bogacił Wałbrzyszan, a nie Niemców czy Portugalczyków. Czy to takie dziwne?
~12345 5-06-2018 8:23
Romek kredycik- Zobacz cudaku jak ten teren i pawilon wygląda ( zdjęcia masz powyżej) smród , brud i ubóstwo. Twoje teorie tylko utwierdzają w przekonaniu , że ty najlepiej czujesz się w syfie , jaki zapewne jest twoje życie, a jedynie próbujesz udowadniać swoje tezy tym że niszczy się lokalna przedsiębiorczość. Weź sie niedojdo życiowa do pracy a zaczniesz postrzegać rzeczywistość inaczej.
~oko 5-06-2018 8:34
100 tysi za plac w centrum.......???Ciekawe,ciekawe...a czy przetarg był?Osobiście chętnie bym wykupił taką lokalizację nawet za 150 kawałków.
~Romek pan Kredycik - Chwilowka 5-06-2018 10:05
Tak jestem Jacek P. jestem wynajętym przez PiS. Mam zadanie pisać różne rzeczy po to by uzyskać dla PiSu poparcie.
~Romek pan Kredycik - Chwilowka 5-06-2018 11:24
Prosze jak komunistyczni manipulanci rzucili sie do obrony ROmana i wyrzucenia 100 tys zlotych od tak. Ale jak widac obroncy Romana i PO maja cos w sobie z szefostwa Amber Gold... czyli gen zlodzieja bo nawet nie swoje nicki na forach musza krasc... jak nie kradna to nic nie znacza... Zadziwiajace jest to ze matoly sie ciesza ze wydano ich 100 tys... i nie wiadomo na co... tzn wiadomo wiadomo... tylko narazie wstyd. pozniej sie okaze ze powstanie tamkolejny zagraniczny market w miejsce polskich sklepow. Co do niszczenie przedsiebiorcow... to przypominam ze ostatnio Szelemej podnisosl im podatki do maksymalnych rozmiarow.... to jest to wsparcie PO dla drobnych przesiebiorcow? Po co podniosl im podatki, zebey dac podwyzki swoim ludziom w urzedach? PO zarabia tylko na ludziach.
~Romek pan Kredycik - Chwilowka 2 5-06-2018 21:14
"Zadziwiajace jest to ze matoly sie ciesza ze wydano ich 100 tys...…" Jakoś nie zauważyłem, aby mi z portfela czy konta bankowego coś ubyło. Tak więc pudło...

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group