• Wtorek, 22 stycznia 2019
  • Godz. 1:46
  • Imieniny: Anastazego, Doriana, Wincentego
  • Czytających: 3609
  • Zalogowanych: 1
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Sławomir Wójcik popiera Jacka Cichurę w wyścigu o stanowisko burmistrza Boguszowa–Gorc

Wiadomości: REGION, Boguszów-Gorce
Sobota, 27 października 2018, 13:09
Aktualizacja: Niedziela, 28 października 2018, 7:18
Autor: red
Fot. użyczone
Wczoraj w Gorcach odbyło się spotkanie Komitetów Wyborczych Wyborców Jacka Cichury i Sławomira Wójcika, w trakcie którego podpisano porozumienie o wspólnej realizacji programu na rzecz mieszkańców Boguszowa – Gorc poprzez współpracę w Radzie Miejskiej.

Jednocześnie Sławomir Wójcik udzielił swojego poparcia Jackowi Cichurze w drugiej turze wyborów na burmistrza Boguszowa – Gorc.

W II turze Jacek Cichura zmierzy się z Sylwią Dąbrowską – byłą przewodnicząca rady miasta.
- Mieszkańcy pokazali, że chcą zmian, popierając przedstawione przez nas programy wyborcze. Razem stanowimy siłę, która będzie motorem napędowym zmian w naszym mieście. Mamy już stabilną większość w Radzie Miasta, a to jest ważne, bo burmistrz jest organem wykonującym inicjatywy radnych. Przed nami jeszcze II tura wyborów na burmistrza miasta, dlatego zwracam się do wszystkich mieszkańców z prośbą o wparcie poprzez oddanie na mnie swojego głosu 4 listopada 2018 roku - mówi Jacek Cichura.

W trakcie spotkania Jacek Cichura złożył deklarację, że jeżeli obejmie funkcję burmistrza Boguszowa – Gorc, to natychmiast podejmie starania o przedłużenie trasy linii komunikacji publicznej nr 2 do Starego Lesieńca, a także o zwiększenie częstotliwości kursów adekwatnie do potrzeb mieszkańców. Tym samym publicznie zdementował wszystkie złośliwe plotki, rozprzestrzeniane przez jego przeciwników.

Twoja reakcja na artykuł?

15
43%
Cieszy
0
0%
Dziwi
2
6%
Nudzi
0
0%
Smuci
0
0%
Złości
18
51%
Przeraża

Czytaj również

Komentarze (85) Dodaj komentarz

~Boguszow Gorce moje miasto 27-10-2018 13:32
Brawo Panowie. Pogonić wreszcie ten duet Kujawa&Dąbrowska.
~T34to 27-10-2018 13:42
To się Pan Wójcik popisał. Chłopie Cichura ci wszystko obieca bo to jest być albo nie być kolejarza. Jak będzie trzeba sprzeda Cię za paczkę fajek wiem bo go znam.
~Do T34 27-10-2018 14:05
Oczywiście ty to wiesz najlepiej i myślisz ze anonimowy jesteś to możesz pisać bzdury i ktoś w to uwierzy. Podpisz się swoim nazwiskiem to się okaże czy znasz pana Cichurę Rysiu
~widz 27-10-2018 14:05
Nareszcie miasto będzie zmienione. Brawo panie Sławku jest pan ponad podziałami. A tak to o co chodzi że przyjeżdża cała świta z PO żeby bronić układu ?
~Patrycja 27-10-2018 14:13
Super, że panowie, którzy wcześniej konkurowali ze sobą dla dobra mieszkańców byli w stanie połączyć siły przeciwko obecnie rządzącej władzy! To jest prawdziwa praca ponad podziałami - hasło Pana Wójcika. Brawo! Zastanawiam się tylko dlaczego na pomoc Pani Dąbrowskiej( ponoć bezpartyjnej ) do Boguszowa-Gorc nagle zjechała się śmietanka platformy, posłanki, minister Siemoniak,prezydent Szełemej biegający z kandydatką na burmistrza po domach no i doszły mnie słuchy, że nawet sam Schetyna przyjeżdża do Boguszowa-Gorc... Z tego co wiem, nie ma tam żadnych złóż ropy ani kopalni brylantów, a walka jest większa jak o stolicę... Czyż to nie jest zastanawiające? Myślę, że powini się temu przyjrzeć "od góry"bo coś tu mocno śmierdzi (może to nielegalne wysypisko albo coś wiecej) ale jedno jest pewne ,ktoś czyli obecna władza próbują coś ukryć bo wytoczyli takie armaty przeciwko zwykłemu mieszkańcowi Cichurze, że to wręcz absurdalne... Musi być w tym drugie dno i ktoś potwornie boi się, że nowa władza wszystko wyciąganie i będzie skandal,więc robią dosłownie wszystko łącznie z zastraszaniem mieszkańców , żeby była kontynuacja obecnej władzy. To jakiś koszmar! Mieszkańcy przejrzyjcie na oczy i nie pozwólcie na dalszą degradację tego pięknego niegdyś miasta!
~Stefan 27-10-2018 14:45
Gdyby tak jeszcze pan Tarnacki przekazał swoje głosy na Cichure to ten patologiczny platforminy układ został by rozmontowany w Boguszowie raz na zawsze
~ 27-10-2018 14:57
PAN prezydent Szełemej przecież też jest bezpartyjny. Ludzie nie dajcie się oszukać tym wałbrzysko- boguszowskim mackom. Boguszów potrzebuje faktycznych zmian. Ludzi, którzy pogonią zasiedziałe od lat towarzystwo.
~ 27-10-2018 15:32
popieram jestem za
~Mieszkaniec BG 27-10-2018 15:49
Drodzy państwo zastanawiam się kto głosował na Pana Wójcika! Jak on nawet nie potrafi się normalnie wysłowic .......
~ 27-10-2018 16:14
Takiś mądry "mieszkańcu BG" to sam stań przed kamerami i się pięknie wysławiaj ,a nie krytykujesz innych chociaż sam nawet nie potrafisz prawidłowo wysłać komentarza... Po drugie na pana Sławka głosowali normalni mieszkańcy ,którzy oczekują zmian w tym mieście i pogonienia w siną dal obecnie rządzących i tych ,którzy chcą ten sam układ utrzymać czyli obecną przewodniczącą miasta... Pogonić partaczy i dać szansę normalnym ludziom. Pozdrawiam
~+ 27-10-2018 16:26
glosowałem na Sławka a teraz z całym przekonaniem na pana Jacka C
~Róża 27-10-2018 16:29
Głosowałem na Wójcka i teraz żałuję. Niech on popiera Cichurę ja nie.
~jaskółka 27-10-2018 16:36
Drodzy panowie, pamiętajcie, że mieszkańcy B-G mają swój rozum i nie są bezwolnymi kukiełkami które można sobie przekazywać z rąk do rąk. I jeszcze jedno nieładnie siedzieć gdy panie stoją, i ten żywy baner za plecami...
~ 27-10-2018 16:38
Panie Róża, określ się Pan jakiej płci jesteś bo tylko pisząc bzdury robisz z siebie głupka... To ,że jesteś za obecną władzą to już wiemy ale mam nadzieję, że i bez twojego głosu Cichura wygra... ha ha
~Edek 27-10-2018 17:18
Jaskółko droga, tego się nawet komentować nie chce. Usiedli na czas podpisania dokumentu. Tak robią najwięksi tego świata. Więc gdyby głupota umiała fruwać latałabyś jak gołębica... sorry już latasz jak jaskółka.
~ 27-10-2018 17:37
Myślę, że jak Cichura wygra wybory, to Szełemej powinien zlikwidować linię 2 i nie dokładać się do budowy obwodnicy BG. 1 Maja i Zachodnia tak, reszta z kasy aglomeracji na inne projekty.
~jaskółka 27-10-2018 17:38
I taka właśnie jest gwardia pana Cichry. Kogo nie przekonają to przynajmniej obrażą lub zastraszą. Panie Edwardzie lepiej z tym panu? Obaj kandydaci skarżą się na hejt, dyskredytowanie itd, a co pan robi? Nie przypominam sobie żebym była z jakimkolwiek Edwardem na Ty ale jestem przecież tylko głupią babą, co najwyżej mogę być kwiatkiem do kożucha albo broszka na klapie. Można przekazać mój głos z rąk do rąk... Panie Sławku zawiódł mnie pan, nie takiego burmistrza chciałam.
~ 27-10-2018 17:39
Edek, a Duda stał, gołębico.
~Darek 27-10-2018 17:52
Jako wyborca pana Wójcika czuję wielki niesmak... czy ktoś zapytał o moje zdanie ? Czy radny Borkowski zapytał czy podoba mi się że szedł od Wójcika a klaskać będzie Cichurze ?. Nie mowie nie miałem nie iść zagłosować ale teraz pojdę i zagłosuję na Dąbrowską i cała moja rodzina też. Sprzedał Pan nas panie Wójcik bez pytania o zdanie.
~Darek 27-10-2018 17:55
Jeszcze ustosunkuję się do Pań stojących z banerem, jak Was Jacek traktuje ? Kobiety wieszaki? Czy szkoda było ściany w Magdalence zeby go powiesic ? ...........
~jojo 27-10-2018 18:35
Bardzo mądrze postąpili tylko pogratulować rozsądku bo to on jest przesłaniem dla was mieszkańców BG i cieszcie się ze nie dotyka was układ wałbrzyski i tego wam życzę samorządności dla waszego miasta to wy wybierzecie 4.11.18 oby madrze
~Jula 27-10-2018 18:41
Zagłosuje na Ciucherę, przede wszystkim dlatego zeby zobaczyc czy da sie inaczej rządzić tym miastem.
~Ada 27-10-2018 19:03
Wójcik nikogo nie sprzedał . Apelował do swojego elektoratu o oddanie głosu na Cichure . Zawarli porozumienie dzięki któremu jeżeli Pani Dąbrowska zostanie burmistrzem to nie będzie miała trzech głosów przeciwnych tylko dziewięć a to nie pozwoli Jej na manipulacje i sobiepaństwo .Dlatego łapie się wszystkich sposobów aby zdyskredytować przeciwnika. Każdy powinien pójść na wybory i głosować zgodnie ze swoim sumieniem mając jako przesłanie dobro miasta .
~Jerzy Jacek Pilchowski 27-10-2018 19:46
W takiej sytuacji rozsądnym byłoby głosować na panią Dąbrowską gdyż dzięki temu działała by w radzie miasta naturalna kontrola decyzji rady miasta i odwrotnie.
~....... 27-10-2018 19:54
Gesty i miny tych dżentelmenów wskazują na spotkanie lokalnych klanów mafijnych pod szyldem demokracji wyborczej. Jak zagłosujecie na nas, to obiecujemy, że roz........my konkurencyjną mafię w Boguszowie. Oczywiście wszystko z bożym błogosławieństwem kapelana w tle. Alleluja, ... i do przodu!!!
~N... 27-10-2018 19:56
Dąbrowskiej brakuje inteligencji i wiedzy w zarządzaniu gminą i zasobami ludzkimi, przewodniczącym rady może być każdy spośrod radnych, ale włodarzem miasta niestety nie
~.......... 27-10-2018 20:03
Zdjęcie nr 4,6,7 sugeruje, że mister Wójcik zjawił się z osobistym ochroniarzem. To jakiś emerytowany BOR-owik????
~Zainteresowana 27-10-2018 20:08
Panie Jerzy chyba nie wierzy Pan sam w to co pisze... Już pani Dąbrowska miała swoje 5 minut ,a raczej kilka lat ,żeby się wykazać. I co zrobiła...? Dopuściła do tego,żeby na lewo wwozili do miasta śmieci (nawet z innych krajów), czy może pomogła któremuś przedsiębiorcy np.pani Tomańskiej z przedszkola ale chyba w upadku...? Kobieta do tej pory walczy o swoje (całe szczęście z dobrym skutkiem) ...To Pan nazywa neutralną kontrolą rady miasta...? Pozwalanie na rzeczy, które nie powinny mieć miejsca i tak naprawdę uderzają w zwykłych mieszkańców...? Niech pan pójdzie po rozum do głowy, może jeszcze nie jest za późno i nie namawia do głupoty innych...
~Jan 27-10-2018 20:23
Każda inna zmiana bez Dąbrowskiej i PO będzie dobra
~Zainteresowana 27-10-2018 20:39
A i zapomniałam dodać kilka słów do Pana Darka. Pan Panie Darku niech się lepiej wyedukuje co to znaczy "porozumienie" pomiędzy stronami . Bo mnie uczono,że to nie jest sprzedaż ani nic złego, wręcz przeciwnie, świadczy o dojrzałości i dążeniu do wspólnego dobra kompromisem obu stron w tym przypadku wspólnego realizowania zadań z programu wyborczego obu komitetów Wójcika i Cichury. Każdy ma swój rozum i nikt nikogo na siłę do urny nie zaciągnie, a to są demokratyczne wybory, więc mieszkańcy widząc miasto dążące do upadku, zagłosują za jedynym moim zdaniem słusznym kandydatem, który jest w stanie to zatrzymać...
~Ada 27-10-2018 20:52
Ten "ochroniarz" to nowy radny Sebastian Borkowski , który pokonał Panią Świetlik . Jest po porażeniu mózgowym . Bardzo mądry facet . Dobrze , że w Radzie jest reprezentant osób niepełnosprawnych.A ten kto napisał głupi post o BOR-owiku powinien się wstydzić .
~.... 27-10-2018 20:56
Przepraszam Pana Borkowskiego. :)
~Busiarz 27-10-2018 21:02
Cichura załatwi 2 do Starego Lesieńca? Przez cztery lata nie potrafił nic u Szełemeja jako Starosta, a teraz dodatkowe kursy załatwi?? A jedzie mi tu czołg?
~do N 27-10-2018 21:05
Z tą inteligencją to cię poniosło. Musiałbyś zabronić publicznego wypowiadania się panu Cicurze może ktokolwiek uwierzyłby w jego inteligencję. A ty byś tłumaczył, że milczenie jest złotem. Niestety pan się wypowiada i w swoim samouwielbieniu jeszcze to puszcza w świat. I w taki sposób cały region ma z nas polewę. A ty tutaj wyjeżdżasz z inteligencją? daruj sobie. I przekaż Kwiatokowi: TO Miasto nie TE Miasto naprawdę zasługuje na mądrego i dobrego gospodarza i mam nadzieję, że mieszkańcy nie dadzą się ogłupić.
~Ida 27-10-2018 21:11
A kim jest Szełemej? I dla kogo Tańczy ? , od kiedy Starosta musi się mu kłaniać. Nauczyliście się wiernie służyć panu doktorkowi ! Dobrze że ten Cichura potrafi jako jeden z nielicznych się przeciwstawić.
~!!!! 27-10-2018 21:16
Znawcy JST ? Nikomu nie przrszkadza, że Wałbrzych jest zasłużony? A chciałby żeby nasze miasto poszło w ślady Wałbrzycha? Kujawa , Dąbrowska, Szełemej kto zgadnie z jakiej formacji są ? Podpowiem PARTII OSZUSTÓW!!!! w skrócie?
~ 27-10-2018 21:20
Cieszę się bardzo , że ten portal nie jest kupiony przez żadną opcję polityczną i każdy może się wypowiedzieć nawet jeżeli jest przeciwko obecnie rządzącej władzy w Boguszowie i kandydatce na burmistrza namaszczonej przez Kujawę i Szełemeja, który zamiast pilnować swojego miasta biega po domach z panią Dąbrowską... Do czego to doszło ? ..........niestety komentarze przeciwko Dąbrowskiej są blokowane i tylko można obsmarowywać Cichurę. To żenujące. ..................
~Idol 27-10-2018 21:22
Kochani radni już nie długo będzie audyt waszych dokonań! Sprawdzimy gdzie to się ziemię kupiło , gdzie to się na stowarzyszeniu zarobiło ? Jak myślicie kto ma teraz większość? No kto ? Puk Puk tu Urząd Skarbowy!!! Puk Puk tu Prokuratura !!!! Puk Puk Media które Was rozliczą !!!
~Jerzy Jacek Pilchowski 27-10-2018 21:32
~Zainteresowana: Nie znam szczegółów dotyczących przyszłości tych wszystkich ludzi. Ja tylko uważam, że sytuacja konfliktu pomiędzy burmistrzem i radą miasta wychodzi zawsze na korzyść mieszkańcom gdyż obie strony patrzą sobie na ręce. A jak są sprawy dobre dla wszystkich mieszkańców to jest tylko "awantura" o to kto ma w zrobieniu czegoś takiego większe zasługi.
~Mieszkaniec 27-10-2018 21:42
Kandydatka popierana przez PO, a kandydat popierany prze lokalnych pseudo-biznesmenów i bandę wrzeszczących agresorów... Z przykrością muszę oznajmić, że nie mam na kogo zagłosować, a w najbliższej perspektywie widzę co raz to większe wyludnianie się tego miasta, bo nikogo nic już tu nie zatrzyma...
~Yeti 27-10-2018 21:45
To w takim razie jak się miała rzecz przez ostatnie 8 lat gdzie ustępujący Burmistrz miał większość w radzie ? Koalicja zawsze będzie brała współodpowiedzialność za losy miasta i to jest klucz ! Pamiętajmy Dobrem Wspólnym jest nasze miasto i Tylko to się liczy ! Będąc obiektywnym to czas na zmiany Panie Cichura przed Panem Wielkie wyzwanie ! A my na pewno Pana Rozliczymy z tej Kadencji . MIASTO to nie Powiat .
~Mróz 27-10-2018 22:00
Gratulacje BURMISTRZU !!!!! Jacek Cichura !!!!! NASZ GOSPODARZ !!!!!
~Zainteresowana 27-10-2018 22:01
Do Pana Jerzego. Zna Pan takie przysłowie "Zgoda buduje,niezgoda rujnuje ?" To jest niestety z życia wzięte. Słyszałam o przypadkach,że radni z opozycji nawet na swoje uchwały, które sami wystosowali potrafili zagłosować przeciw,ponieważ osoba rządząca była nie z tej opcji politycznej... Uważam, że czas na duże zmiany nie tylko w myśleniu mieszkańców ale przede wszystkim w zarządzaniu tą gminą i ludzkim podejściu do mieszkańców, którego napewno brakuje obecnej władzy... Urząd ma być dla mieszkańców, a nie odwrotnie, dlatego popieram porozumienie obu panów, a co za tym idzie głosowanie na obecnego starostę Cichurę bo to jedyny kandydat,który jest w stanie dokonać tak poważnych zmian. Pozdrawiam
~Kwiat 27-10-2018 22:02
4 listopad zmianą miasta Boguszów Gorce zasługują na dobrego gospodarza !
~ 27-10-2018 22:28
"Do mieszkańca popierającego panią Dąbrowską". Skąd u pana taka niechęć do biznesmenów? Pewnie sam pan do niczego w życiu nie doszedł i zwyczajnie zazdrości innym. Dzięki tym jak to pan nazwał pseudo-biznesmenom to miasto jeszcze żyje... Ci ludzie robią wszystko ,żeby odsunąć od władzy obecnych z PO. Przez ostatnie kilka lat miasto się wyludnia, nie ma warunków dla młodych ludzi, biznesmeni narzekają na brak współpracy z obecną władzą, a wręcz na utrudnianie im prowadzenia swoich firm i muszę pana zmartwić - pan Cichura nie brał w tym udziału bo dopiero teraz startuje na burmistrza właśnie po to, żeby ratować to miasto i ludzi , którym jeszcze się chce coś robić w Boguszowie-Gorcach, a im za siedzenie na stołkach nikt nie płaci jak w przypadku niektórych urzędników, więc skoro biznesmeni widzą w Cichurze światełko w tunelu to trzeba im pomóc bo im się chce jeszcze walczyć o dobro nie tylko swoje ale też tego miasta ...
~Tom 27-10-2018 23:06
Po co konkurencji zrywanie plakatów, banerów? Chciałem myśleć że będzie uczciwie? No cóż PO I PIS to ten sam zgniły liberalizm . Nie jestem zwolennikiem dewastacji, Pani Sylwio apeluje aby zwolennicy zaprzestali takich praktyk !!!
~Seba 27-10-2018 23:09
Znam Sylwię miła sympatyczna ale dlaczego z P O ? Nie gniewaj się będę musiał zagłosować na Cichurę
~Ada 27-10-2018 23:11
Głosowałam na naszą i co ? Teraz Cichura i to jeszcze z Wojcikem ! Mają większość więc Panie Jacku ! Przynajmniej głos nie będzie stracony
~Igor 27-10-2018 23:25
W radzie miasta mamy tylko 3 kobiety ale za to od Komitetu Jacka Cichury ! Dziękuję Panie Jacku , kobieta łagodzi obyczaje
~Tomasz 27-10-2018 23:29
Jakiś czas temu złapała mnie policja za prędkość i pomimo tego, że uważam ich za mało inteligentnych powiedzieli mi jedno mądre przysłowie " Ryba psuje się od głowy "... Trzeba odsunąć od władzy Kujawę i jego następczynię Sylwię Dąbrowską , a zapanują normalne rządy jak za czasów Ś.P. burmistrza Nogasia. Mieszkańcy głosujcie za normalnym człowiekiem , który walczy w tej chwili ze świtą platformy -Szelemejem, Siemoniakiem, Schetyną i resztą o nasze miasto . Dajcie mu szansę, a rozliczycie pana Cichurę i jego radnych za 5 lat z obietnic i realizacji programu. Pani Sylwia i jej radni niestety się nie sprawdzili. Wierzę w to , że jako mieszkańcy jesteśmy większością i wygramy z prezydentem Szełemejem i posłem oraz ministrem stawiając na obecnego starostę Jacka Cichurę!
~Ada 27-10-2018 23:36
Brawo panie Tomaszu. Całe szczęście mieszkańcy Boguszowa-Gorc nie gęsi i swój język oraz rozum mają i wierzę w to , że zagłosują mądrze na doświadczonego kandydata za którym w tej chwili stoi większość mieszkańców !
~Maryśka 28-10-2018 0:47
Super,w koncu rozgonia lemingów, emingów i innych danielów-wiadomo ze ten z zona z kuznic bedzie ujadał i bronil az do upadlego nastepczynie kujawy ale tak to jest jak sie znalazlo zrodlo dochodu ktore w koncu sie urwie i za prace trzeba bedzie sie wziac. Podmuchac sobie moga "radni" z KWW dąbrowskiej skoro w mniejszosci sa. Spadac panowie,za malo was. Brawo Jacek i Sławek.
~N... 28-10-2018 2:29
Powiem szczerze, obu kandydatom na burmistrza wiele brakuje - Kujawie nie dorastają do pięt, nie podoba mi się też akcja poparcia Dąbrowskiej przez Szełemeja, mieszkańcy Boguszowa-Gorc mają własny rozum i sami zdecydują
~yes 28-10-2018 5:31
Tylko p. Jacek CICHURA. Wspaniale, ze p. Borkowski został radnym, dawniej zarozumialy Kujawa zwolnil go z pracy.
~jola 28-10-2018 6:32
nie jestem mieszkanką Boguszowa , ale chciałabym 2 zdania swoje . po pierwsze szełemej to ciekawa postać , zbudował sobie wizerunek ( za cięzkie miejskie pieniądze) zbawiciela , lidera aglomeracji -ale jakiej ? Lata i rozdaje poparcia dla PiS - Kożuchowicz , popierał Justynę w Mieroszowie a teraz Boguszów , ludzie nie dajcie się omamić tym gościem bo Wałbrzych i szpital już płacą za jego fantazje . po drugie nie mam zaufania do Kujawy a co za tym idzie również do jego kandydatki na burmisztrza . Panie Waldku potrzebna jest Panu Burmistrz żeby został Pan prezesm firmy "śmieciowej"? A co dotyczy tzw.posłanek KM i AL oraz TS to lepiej niech zajmą się PO bo za rok to będą na garnuszku RSZ a i to nie jest pewne. Ja bym głosowala na Cichurę Jacka - chioć nie jestem fanką Jego
~T34 28-10-2018 7:23
........................ popytajcie pracownikon starostwa. Urzędnicy z Boguszowa jak nie chcecie mieć przesłane i pracować z nie wykształconymi ludźmi mobilizuje rodziny i glosujcie na Sylwie. Jak przegracie eksodus was czeka bo sprowadza was do swojego poziomu. Cichura to najgorsza opcja dla waszego miasta.
~T34 28-10-2018 7:51
E Walbrzyszek pisze prawdę o Cichurze i obcinanie połowę bo co Cichura się rozpłacze ludzie to najgorsza opcja jednak to prawda że kurduple mają serce blisko. ....
~Edek 28-10-2018 8:18
Popytajcie urzędników z ratusza jak pracuje się z wyksztalconymi chamami z zacięciem dyktatatorskim? Myślę że mają wiele do przekazania....i wiedzą na kogo głosować.
~ 28-10-2018 9:14
Boguszów to jednak wieś. Mentalnie przede wszystkim. Wybierzcie sobie chłopka roztropka na burmistrza. On do was pasuje i wyglądem, i rozumem.
~Zniesmaczony 28-10-2018 10:25
Super!!! Brawo panowie!!! Bo to, że Dąbrowska (niby bezpartyjna) pokazuje się i jest niby wspierana przez szemrane towarzystwo z PO to już żenada. Pani przewodnicząca to chyba był strzał w kolano. Sweet focie z panami z coraz bardziej nielubianej partii. Fe!!! Jeszcze brakuje pani sweet foci z "rudym"Tuskiem sprzedawczykiem. A fuj!!!
~ 28-10-2018 11:23
A z kim pan Jacek ma focie z panem z okienka w banku .
~Jerzy Jacek Pilchowski 28-10-2018 11:43
~Zainteresowana: Nie jest tajemnicą, że pana Szełemeja i PO cenię niżej niż nisko. Bardzo trudno jest mi więc pisać coś co jest pewnego rodzaju poparciem dla osoby popieranej przez pana Szełemeja. Proszę jednak pamiętać, że najbardziej korupcjogenna jest sytuacja braku kontroli. Tak więc "układ" w którym burmistrz i rada miejska są w pewnego rodzaju konflikcie (czyli bardzo uważnie patrzą sobie na ręce) jest moim zdaniem dużo lepszy niż układ w którym wszystko jest w tych samych rękach.
~Mieszkaniec Boguszowa-Gorc 28-10-2018 13:51
cyt .. "to nowy radny Sebastian Borkowski , który pokonał Panią Świetlik..." nie pokonał, lecz miał po prostu więcej szczęścia. Do Ada- zanim coś piszesz to sprawdź. Bo prawda jest taka, że oboje kandydaci uzyskali po 150 głosów - był remis i dopiero losowanie rozstrzygnęło o tym, kto zasiądzie w Radzie Miejskiej.
~Zainteresowana 28-10-2018 15:49
"Panie Jerzy Jacku." Proszę uwierzyć, że lepiej się pracuje i stabilniej zarządza miastem, jeżeli ma się większość ludzi w radzie miasta za sobą, a nie przeciwko sobie. Tak jak na wojnie tak i w prowadzeniu firmy czy urzędu potrzebny jest dobry i doświadczony w tym co ma robić tzw. "przywódca" , za którym pójdą żołnierze, pracownicy firmy czy urzędu. Jeżeli przywódca będzie słaby, choćby miał najlepszych ludzi to polegną... A poza tym Panie Jerzy Jacku jest jeszcze coś takiego jak komisja rewizyjna (głównie dla tzw.opozycji ) ,żeby na bieżąco można było kontrolować burmistrza i jego radę i " patrzeć im na ręce "... Mam nadzieję, że to Pana uspokoiło i nie straci Pan swojego głosu na słabiutkiego i bez doświadczenia przywódcę - panią Sylwię... Pozdrawiam
~Woltan 28-10-2018 17:22
CO TO MA BYĆ !? Jaja sobie robią. Podpisanie czego....? Ludzie sami zdecydują.
~!!! 28-10-2018 17:44
Oczywiście, że mieszkańcy sami zadecydują... Widzią wszyscy jak obecna władza doprowadza miasto Boguszów-Gorce do ruiny ,więc wierzę w to , Ci , którym leży na sercu dobro tego miasta u jego mieszkańców nie zagłosują za kontynuacją tej władzy czyli Panią Dąbrowską tylko pójdą za jedyną w tej chwili alternatywą Panem Cichurą...
~Edek 28-10-2018 17:53
A ja tam wolę Panią sylwie i jej radnych choc wsród radnych Ciuchry też są spoko ludzie; natomiast takiego gnoju jaki robi starosta i Pan ksiądz dawno nikt nie widział! Nie chce takiego burmistrza!
~Boguszowianin 28-10-2018 18:09
Jeszcze raz zapytam się Kandydatów - Czy będą mieli odwagę spotkać się z mieszkańcami na "debacie" i odpowiedzieć na kilka pytań mieszkańcom Boguszowa - Gorc. Czekam na podanie miejsca i daty :)
~Zmartwiona 28-10-2018 19:07
Bród , smród i ubóstwo w tym mieście ! Do tego doprowadziła obecna władza , więc nie dopuśćmy aby dalej ją kontynuowała popierana przez Kujawę kandydatka. Głosujmy za zmianami , oddajmy 4 listopada głos na Jacka Cichurę!
~!!! 28-10-2018 20:00
Panie Edek z fabryki kredek . Gdyby nie Cichura w powiecie to dalej byś jeździł po drogach jak na dzikim zachodzie! A czy Ty kiedykolwiek w życiu coś pomogłeś komuś z wyjątkiem donoszenia na kolegów...?
~Miś 28-10-2018 20:07
Panie Edek - cieszę się wybierając Sylwię wybierasz smród bród i ubóstwo! A Ty przypadkiem nie jesteś ofiarą 500+
~ 28-10-2018 20:38
Jakie remonty dróg? Widzieliście drogę z Unisławia do Rybnicy? Tam koń może połamać nogi.
~Kwiatek 28-10-2018 20:52
To jest droga wojewódzka , należy do Marszałka! Troszkę należy poczytać o drogach
~T34 29-10-2018 7:44
Boże jeszcze Kwiatek tam ło matko prawdziwe wulkany intelektu, ludzie NIE GŁOSUJCIE NA CICHURĘ to słabiutki mały człowieczek i znowu jest sterowany z tylnych miejsc przez Kwiatka on inaczej nie potrafi.
~EDEK do Edka 29-10-2018 7:54
Nawet ujawnić się boisz i podszywasz się pod tych, którzy są przeciwni kandydatce.
~ 29-10-2018 8:36
Nie interesuje mnie poparcie Wójcika. Wójcik to tylko jeden głos na Cichurę. Nigdzie nie jest powiedziane, że elektorat Wójcika poprze starostę, zwłaszcza, że już widać sporo głosów o zdradzie. Cichura może pomalutku kupować pampersy.
~Kto 29-10-2018 8:44
Do ~ Chłopców takich jak ty to kobiety do konta stawiają. W domu rządzi żoną, teściowa to i w mieście musi też kobieta rządzić. Ale z Ciebie Macho?
~Uf 29-10-2018 8:54
Szanowni Państwo jeszcze tydzień i wszystko się wyjaśni. Życzymy wszystkim uczciwej rywalizacji. Obrzucanie się błotem nic nie da ! Skupmy się raczej na wizji miasta ! Wiemy jak wygląda u chyba wszyscy chcą to zmienić! Niech wyborcy się określą . Ja osobiście idę na wybory . Boguszów Gorce potrzebuje realnych zmian
~ 29-10-2018 10:01
Ktosiu, u siebie w domu to ja rządzę, a takie chwasty jak ty to mi po piwo skaczą i to na jednej nodze. Za robotę się bierz, a nie piszesz pierdoły w godzinach pracy.
~Janosik 29-10-2018 19:32
D Patrycja. To "zwykły prezydent" Szełemej "biegał z kandydatką na burmistrza po domach"? Ja bym go po schodach POgonił albo psem poszczuł za zakłócanie miru domowego. Dzieci przez takiego po nocach się zrywają ze snu bo mają koszmary senne.
~Kwiczoł 29-10-2018 19:43
Janosik to debil
~Szajba2144 30-10-2018 8:52
Jak wygra Cichura to 3 przedsiebiorcow w Gorcach bedzie nim sterowac tego chcecie? Oni pomagaja jemu , a on bedzie musial się odwdzięczyć. Glosuje na Sylwie.
~=+ 2-11-2018 20:29
glosuje na Jacka Cichurę
~Lulka 2-11-2018 22:59
Mój głos ma Jacek Cichura. Dla mnie to jest nadzieja na inne zarządzanie miastem i lłaskawsze spojrzenie na bolączki mieszkańców. Powodzenia Panie Jacku.
~rafał2018 22-12-2018 13:28
30 lat i mamy okazałe świty. Przyjeżdżają wypasione furki, z których wypadają wypasieni złotouści. I już obstawiają na kogo na głosować "ciemny lud". Ludu obudź się, przestań stosować metodę wyboru z teczki. Jak za wolnej elekcji najlepszy będzie obcy bo nie zna układów i nie będzie się wtrącał. A tu okazuje się, że ten obcy nie ogląda się tylko sam zarzuca sieć aby coś złowić. Zamiast dogadać sie z kim trzeba zaczął indywidualną grę. To go szybko wsadzili na konia. Tak to jest jak facet zajął się nie tym co trzeba. Zapomniał komu miał służyć. Alleluja i do przodu. Panowie lepszego sortu (p. szlachta albo panowie chłopi).

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group