Środa, 20 stycznia
Imieniny: Fabiana, Sebastiana
Czytających: 4505
Zalogowanych: 0
Niezalogowany
Rejestracja | Zaloguj

Wałbrzych: Telewizja wycofała emisję reportażu o Wałbrzychu

Czwartek, 10 marca 2011, 12:29
Aktualizacja: Piątek, 11 marca 2011, 10:38
Autor: PAW
Wałbrzych: Telewizja wycofała emisję reportażu o Wałbrzychu
Fot. red
Dziennikarze Telewizji Polskiej nakręcili reportaż o korupcji, do jakiej doszło w czasie wyborów samorządowych w Wałbrzychu. Reportaż ten jednak nie został wyemitowany i nie wiadomo, kiedy miałby zostać zaprezentowany Polakom.

Reportaż miał zostać zaprezentowany w programie „Mam inne zdanie.” Tak się jednak nie stało. Oficjalnym powodem wycofania reportażu z emisji jest fakt, że mógł on zaszkodzić śledztwu w sprawie korupcji, jakie jest prowadzone przez prokuraturę.

Nieco inaczej sytuację przedstawia portal wPolityce.pl. Zdaniem dziennikarzy tego portalu, reportaż został zdjęty, bowiem „doszło do wielkiej awantury wokół programu "Mam inne zdanie" (gospodarze: Krzysztof Ziemiec i Marek Zając).”

Według nieoficjalnych informacji podanych przez portal wPolityce.pl: „wydawca programu "Mam inne zdanie" Rafał Porzeziński zrezygnował z pracy przy tej audycji.”

Czytaj również

Komentarze (21) Dodaj komentarz


Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2021 Highlander's Group