Sobota, 4 kwietnia
Imieniny: Benedykta, Izydora, Wacława
Czytających: 2691
Zalogowanych: 2
Niezalogowany
Rejestracja | Zaloguj

Wałbrzych Centrum rośnie w oczach

Wiadomości: Wałbrzych
Poniedziałek, 9 marca 2020, 6:46
Aktualizacja: Środa, 11 marca 2020, 8:36
Autor: red
Fot. Robert Bajek
Prace przy budowie dworca Wałbrzych Centrum są zaawansowane.

Tymczasem 18 lutego 2020 prezydent Miasta Wałbrzycha zawiadomił, że na wniosek prezesa zarządu Galeria 7 Sp. z o.o. z/s w Warszawie przy ul. Siennej 39 prowadzi postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: Budowa węzła komunikacyjnego zawierającego część komercyjno-handlową-usługową „Wałbrzych Centrum” wraz z niezbędną infrastrukturą w rejonie ul. Lubelskiej 11 i 21 i ul. Wysockiego 12 w Wałbrzychu na terenie pięciu działek w obrębie 21 Nowe Miasto.

Twoja reakcja na artykuł?

35
63%
Cieszy
1
2%
Dziwi
3
5%
Nudzi
0
0%
Smuci
2
4%
Złości
15
27%
Przeraża

Czytaj również

Komentarze (59) Dodaj komentarz

~topograf 9-03-2020 8:59
Czy działki przy ul. Lubelskiej i ul. Wysockiego leżą w obrębie Nowe Miasto ? Dziwne, przecież to Śródmieście.
~Bolo 9-03-2020 9:07
do: ~topograf (8:59)
Nie dyskutuj.Prezydent Roman wie lepiej.
~Costa 9-03-2020 13:22
do: ~topograf (8:59)
Co tu rośnie ? Zdjęcia powielane z różnych ujęć albo z zoomem.Artykul bzdetny a fotograf niech weźmie parę kursów z fotografii przestrzennej
~Kierowca 10-03-2020 7:05
do: ~topograf (8:59)
Wedlug administracyjnego podzialu dzialki te naleza do nowego miasta.troche to dziwne ale prawdziwe
~ 10-03-2020 9:45
do: ~topograf (8:59)
Topografia nie ma tutaj nic wspólnego, miasto może mieć swój podział na obręby inwestycyjne, roboczo mogą być przepisane do Nowego Miasta.
~marcin 9-03-2020 9:25
Lemingi uwaga uwaga !!!!! To w 100% jest inwestycja prywatna PRYWATNA !!!! Szełemej nie ma nic do tego . I nie chwalić mi tu Prezydenta ze to on robi !!!!
~Dajew 9-03-2020 12:58
do: ~marcin (9:25)
Chwalic chwalić, bo to dzięki jemu i pomysłowi budują, on dogadał się ze wszystkimi.
~Wałbrzysiak 9-03-2020 9:30
Które pociągi będą się tam zatrzymywać i czy dworzec Wałbrzych Miasto straci swój status? Obecnie wygląda, że tylko Koleje Dolnośląskie będą tu miały zatrzymanie, a dalszym połączeniom będzie można pomachać z peronu w trakcie przejazdu.
~HAZAEL 9-03-2020 10:29
To wszystko zasługa Romana Szełemeja! Zmusił pisiastwo z PKP do budowy tego dworca! Wszyscy mieszkańcy Wałbrzycha są wdzięczni.
~topograf 9-03-2020 11:37
do: ~HAZAEL (10:29)
widzę, że onanizujesz się stukając byle co w klawiaturę. Sugeruję poradnię psychiczną, z tego się wychodzi. To bardzo głęboki kompleks niższości, przejawiający się tym, że nikt cię nie chce słuchać z wyjątkiem klawiatury .
~ 9-03-2020 12:59
do: ~topograf (11:37)
To troll pisowski ale dobrze pisze że Szełemej dogadał sie i powstaje to.
~dociekliwy 16-03-2020 16:36
do: ~HAZAEL (10:29)
Zmusić to może twoją mame a nie PKP
~JArosław 32 9-03-2020 12:35
Tylko idiota ,lub totalny zaprzaniec,może nie doceniać korzyści płynących z tego rozwiązania; Samo Centrum Przesiadkowe ,to rozwiązanie co najmniej konieczne;Zaprzańcy,byliście w innych miastach? to doceńcie starania Prezydenta Szełemeja.
~topograf 9-03-2020 13:16
do: ~JArosław 32 (12:35)
twoja forma pisania o p. Szełemeju, którego prywatnie szanuję jako prezydenta, jest tak serwilistyczna, że może u rozmówców wytworzyć wrażenie fascynacji małego chłopca idolem rockowym. To każe nie traktować poważnie, tego co piszesz. Ciągłe napawanie się tytułem (wszak wszyscy wiedzą że jest prezydentem) i pisanie tej funkcji z dużej litery, wygląda jak tytułowanie Kim Dzon Una mianem Ukochanego Przywódcy. Sorry za te uwagi, ale mniej wyrazów : idiota, zaprzaniec i mniej egzaltacji, a więcej rzeczowości. Na innych trolli proszę nie zwracać uwagi, oni karmią się reakcją.
~JArosław 32 9-03-2020 16:06
do: ~topograf (13:16)
Tak,ten Pan,zasługuje na dużą literę przed nazwiskiem; w przeciwieństwie innego prezydenta podpisującego wszystko na kolanie i na zawołanie starego kawalera.
~topograf 9-03-2020 17:07
do: ~JArosław 32 (16:06)
jednak nie jesteś uczestnikiem dyskusji o dworcu, ale osobą pokroju hazael, którego przypadek opisałem wyżej. Zwróć na chłodno uwagę, co napisałeś : nic o dworcu, a jedynie peany nastolatka i nerwica natręctw, gdyż każdy temat kojarzy ci się z Kaczyńskim. Albo jesteś trollem, albo jesteś chory.
~Wacław Podpiwniczny 9-03-2020 12:47
Chwała Prezydentowi Szalomejowi za ten Dworzec. Galeria handlowa przy centrach komunikacyjnych może być czynna w niedziele i święta, będzie można w końcu wydać tam pieniądze zamiast trwonić na tacę.
~Idler73 9-03-2020 12:50
Roman Szełemej wciąż drażni pisiackie bojówki. Proponuję zwolennikom naczelnego kawalera RP inną formę podróżowania. Mianowicie przywiązanie łańcuchem do ostatniego wagonu i mordą po torach do stacji docelowej.
~v7 9-03-2020 12:50
Miasto paradoksów, bez sportu, odkrytego basenu, ale w zamian dworzec PKP co km, pewnie milion turystów chce odwiedzić Starą Złomiarnie, stąd ta lokalizacja 😀
~;-p 9-03-2020 12:56
Budowany jest tylko jeden peron - przy torze w stronę Wrocławia. Czy to znaczy, że pociągi w przeciwnym kierunku na przystanku zatrzymywać się nie będą? Czy może będą one zjeżdżać na tor dla kierunku przeciwnego, by na przystanku Centrum się zatrzymać? To by powodowało poważne ograniczenie przepustowości tej linii, bo po to ma ona dwa tory, by pociągi mogły się swobodnie mijać, więc budowanie na siłę takich sztucznych "mijanek" jest pomysłem dalece ekstrawaganckim. Chyba że, czego nie wykluczam, po drugiej stronie stanie drugi peron, dla przeciwnego kierunku jazdy. Jest taki plan? Swoją drogą - nowoczesne rozwiązania stosowane obecnie na świecie to jeden peron wybudowany w środku, pomiędzy torami, służący wówczas dla obu kierunków jednocześnie. Tego rozwiązania nikt w Wałbrzychu zapewne nawet nie rozważał, wszak nasz kraj obecnie i nowoczesność to dość dowcipne zestawienie... :-p
~Wałbrzysiak 9-03-2020 13:06
do: ~;-p (12:56)
Bzdury piszesz. Już dawno odeszło się od budowania wspólnych peronów dla obu kierunków, a istniejące burzy się przy każdej okazji. Tutaj też będą dwa perony.
~Szełemej musi odejść 9-03-2020 13:05
Ciekawe czy ten szkodnik dobije kolejną galerią niemieckie lidly i aldiki , bo rodzimy handel i usługi w rejonie już dawno wypalił gorącym żelazem.
~michał 9-03-2020 13:56
Ludzie wy naprawdę macie coś z głową . Szełemej nie ma z tą inwestycją nic wspólnego . NIC !!!!!! W 100% koszta to firma prywatna . Tory to PKP PLK SA . A wy tu wyskakujecie ze to zasługa Szełemeja . On wam takie kłamstwa każe pisać ?? Uwaga ja remontuje łazienkę napiszcie ze wasz Prezydent remontuje łazienki mieszkańcom
~ 9-03-2020 18:14
do: ~michał (13:56)
Ma wspólnego dzieki temu że potrafi gadać dogadał każdego i PKP i inwestora oraz zbuduje dworzec pks. Tak by dalej plac zarastał. To Szełemeja pomysł i przedstawił to i wszystkich przekonal do projektu. Niektórych z pisu to boli.
~oh 9-03-2020 18:23
do: ~michał (13:56)
Hm wszystko tak dosłownie bierzesz do siebie? Przecież to piszą trolle które aby popsioczyć na innych piszą takie posty.
~Szełenej musi odejść 9-03-2020 14:19
Uważaj co piszesz :). Szełemej pośrednio przyczynia się do rozwoju Twojej łazienki. Jest w Radzie nadzorczej wodociągów i bierze za to pieniądze - choć nędzne jak na jego potrzeby i ambicje. Za sprawą kogo płynie woda z kranu? No ..ciepło ..ciepło .
~ 9-03-2020 21:15
Żeby budować drgi peron, trzeba by było, zdemontować trakcje po drugiej stronie, jak sobie to wyobrażasz IC ciągnięte przez stare parowozy
~justun 9-03-2020 22:06
jak to jest ze inwestycje w Wałbrzychu ruszyły za rządów PIS - czy któryś z wałbrzyskich lemingów rozwiązał tą zagadkę ?
~Galeria Historia 9-03-2020 22:12
Inicjatywa i koncepcja, cały plan co z tym terenem zrobić, wyszła od pana Szełemeja !! Udało mu się z krzyknąć trzy podmioty PKP. Inwestora Octava oraz miasto do działań. Początkowo miała tutaj powstać galeria Mangolia, ale inwestor się wycofał z projektu ! wiele lat teren stał pusty i inwestor zrezygnował z budowy. Wtedy dr Szełemej wymyślił plan obecnej koncepcji zagospodarowania tego terenu. Przedstawił go PKP i właścicielowi firmy, miasto zapewniło że zrobi dojazd i drogi do centrum, wszyscy się zgodzili. Dlatego powstaje to centrum, siłami PKP, Inwestora Octavia oraz miasta. Taka jest historia tego miejsca, nie próbujmy jej zakłamywać w imię polityki.
~Radek 10-03-2020 9:38
do: ~Galeria Historia (22:12)
Dr Szełemej niczego nie wymyslił a jedynie skorzystał z koncepcji która niegdys w latach siedemdziesiątych mieli komuniści.Koncepcja ta zakładała że w miejscu obecnie budowanego przystanku kolejowego gdzie znajdowała się firma Szkłomont miał powstać dworzec kolejowy "Wałbrzych Centralny" wraz z infrastrukturą oraz z przyległymi do niego parkingami oraz przystankami autobusowymi MPK .Po drugiej stronie ulicy Lubelskiej tam gdzie teraz znajduje się OK oraz stacja paliw a gdzie niegdyś stały magazyny owocowo warzywne miał powstać Centralny dworzec autobusowy PKS.Oba dworce miały być połączone podziemnym przejściem.Budowę rozpoczęto od wyburzenia magazynów właśnie pod teren dworca PKS jednak na początku lat osiemdziesiątych wszelkie prace zostały wstrzymane a potem zaniechano realizacji tej inwestycji.Zatem dr Szełemej nic sam nie wymyślił a jedynie skorzystał z dawnego zapomnianego projektu z minionej epoki.
~Galeria Historia 10-03-2020 9:57
do: ~Radek (9:38)
Oczywiście zasługa dla dr. Szełemeja jest tutaj nieunikniona, samo PKP nie doszłoby do tego, sam inwestor również, Wałbrzych potrzebował dr. Szełemeja aby rozmowy ruszyły, aby ktoś tym terenem się zainteresował co dalej z nim zrobić. dr. Szełemej podał propozycję, przedstawił plan, przekonał do siebie PKP i inwestora Octavia, no i dzisiaj mamy owoc tej pracy dr. Szełemeja, który zagwarantował drogi i je wykonał.
~hajertrzodowy 19-03-2020 13:49
do: ~Radek (9:38)
Prawda, pamiętam te opowieści, jak to miało być fajnie i nowocześnie...., a skończyło się na niczym i to mimo działających zakładów pracy i kopalń !
~VirusPiSiorkowaty 9-03-2020 22:56
Ronnie w oczach tak szybko ze pisiorkowate ze za dostaly
~justun 9-03-2020 23:05
PKP jest spółka państwową .Była nią za PO i jest za PIS.Pan Prezydent nie mógł namówić do realizacji projekt za rządów PO podległej jej PKP? Nie mógł namówić do budowy obwodnicy? Kolegów w PO nie miał ? Octavia zrezygnowała z budowy jakieś 15 lat temu i teren stał pusty .Trzeba było tory za ok 90 milionów zbudować żeby inwestor prywatny na swoim terenie zbudował stacjo -galerie . Pomysły są może i prezydenta ale bez pieniędzy które zapewnił rząd PIS ( przydzielił z UE) pozostałyby dalej w sferze pomysłów .
~JArosław 32 10-03-2020 6:57
do: ~justun (23:05)
Gdyby Prezydent Szełemej nie ;załatwił ;pieniędzy w Brukseli,to obwodnica byłaby w sferze marzeń.Rząd PiS-u tylko doczepił sie do tego i mówi -płyniemy.Tak wygląda prawdziwa prawda.To nie Zyska,ani Dworczyk załatwili pieniądze;a swoją drogą,to przykre,że to trzeba ;załatwiać; bo gdzie jest rząd i odpowiedni ministrowie?
~marcin 10-03-2020 8:49
do: ~JArosław 32 (6:57)
jakoś dziwnym trafem jak przy władzy było PO z PSL nie było dofinansowania.
~Radek 10-03-2020 10:02
do: ~JArosław 32 (6:57)
A gdzie był rząd PO-PSL przez 8 lat swojej działalności? Gdzie byli jego ministrowie? Gdzie były Posłanki i Posłowie PO-PSL z Wałbrzycha?Dlaczego przez 8 lat rządzenia rządów PO-PSL nikt nie ruszył tematu obwodnicy?Odpowiedz sobie na te pytania sam.Prezydent Szełemej nie przywiózł kasy z Brukseli jak błędnie piszesz a kasę na budowę obwodnicy wyłożył rząd i przekazał GDDKiA .W sumie nie masz się o co ciskać bo najważniejsze jest to że coś się robi i że w Wałbrzychu ruszyły inwestycje.Ja mimo że nie trawie PO byłbym zadowolony gdyby za swoich rządów dawali Wałbrzychowi pieniądze ,ale nie dawali bo woleli kraść i taka jest smutna prawda którą jak rozumiem jest ci ciężko przyjąć do wiadomości.PiS chce rozbudowy Polskich miast,miasteczek i gmin nie kierując się tym kto nimi rządzi bo za rządów PO-PSL pieniądze transferowano jedynie do wielkich miast.Prezydent Szełemej zręcznie tematy finansowania pomija tak by dla gawiedzi być zbawcą i odnowicielem,jednak prawda jest taka że gdyby nie miał środków finansowych mógłby sobie jedynie pokiwać palcem w bucie.Zapytaj Buzarewicza opluwającego PiS kto daje mu pieniądze na realizacje projektów kulturalnych?Rozumiem że są to fakty niewygodne bowiem wygodniej jest nienawidzić i opluwać przeciwników niż pomyśleć.Ale to już twój problem ja cieszę się tym co jest i nie patrzę kto na to daje pieniądze bo ważne że daje i to nas różni.
~Galeria Historia 10-03-2020 10:21
do: ~Radek (10:02)
Pomysł na centrum przesiadkowe pojawił się w 2016 roku, wtedy dr Szełemje to przedstawił, bo nikt wcześniej o tym nie myślał, dlatego to powstaje w kadencji PiSu, ale zupełnie nie ma ich zasług. Nie ma co tego wiązać, że wygrał PiS i nagle budują, bo wiadomo że jak były wybory to nawet nie było o tym rozmów. WIZUALIZACJA powstała dopiero w 2017 roku i to już było po wyborach, wtedy pojawił się obraz jak to ma wyglądać. Także nie upolityczniajcie tej inwestycji, do rangi polityki krajowej, bo ta inwestycja nie jest zasługą polityki krajowej. Tylko dr. szełemej dał pomysł i to dobry, przekonał wszystkich. Więc to powstaje !
~JaKim 10-03-2020 11:15
do: ~Galeria Historia (10:21)
Nikt nie zabiera pomysłu i inicjatywy Prezydentowi Szełemejowi i jego ludziom (tj fakt) ale jeżeli chodzi o finansowanie ze środków zewnętrznych to stwierdzić trzeba, ze są one przydzielane przez obecny rząd - to jest fakt a z faktami się nie dyskutuje tylko przyjmuje.. Ale zarówno Prezydent jak i również Ty pomijacie kwestie finansowania. Zobacz na swój komentarz - można było go napisać w dwóch zdaniach jednak Tobie udało się to w ... - oj czemuś to służyć miało..
~JaKim 10-03-2020 11:08
do: ~JArosław 32 (6:57)
Panie Jarosław 32 - z przykrością stwierdzam, że pojęcie o rozdziale środków Unijnych jest u Pana na żenująco niskim poziomie. Komentarz Pana jest typu - nie wiem, nie orientuję się - ale się wypowiem.
~Galeria Historia 10-03-2020 10:06
do: ~justun (23:05)
Do tego potrzebny był dr. Szełemej, bez niego ta inwestycja by nie ruszyła, PKP miało gdzieś ten teren i Wałbrzych, bo co PKP obchodzi jakiś teren i miasto gdzie są już dworce. Inwestor długie lata czekał na inwestycję aż się wycofał, nie widział szans i perspektyw na budowę galerii, po prostu nie chciał budować już w tym miejscu. Wtedy pojawił się dr. Szełemej i zwrócił uwagę na teren, pogadał z inwestorem oraz z PKP, przedstawiając im plany i propozycję. Ta propozycja i pomysł dr Szełemeja okazała się dobra. Pojawiła się nowa koncepcja, nowy pomysł. Wtedy ruszyły rozmowy, zaczęli rozmawiać i uzgadniać, co kto ma budować i gdzie, jak to ma wyglądać. dr. Szełemej przekonał ludzi i się zgodzili wykorzystać teren i możliwości jakie mają, ze swojej strony zaproponował dojazdy do tego miejsca i tak właśnie powstaje centrum przesiadkowe.
~JaKim 10-03-2020 8:30
To dopiero Decyzją Środowiskowa - powinno już być Pozwolenie na Budowę i powinny ruszać prace lada dzień. A tak Pozwolenie na budowę dopiero za jakieś 6 miesięcy :-( - ups - duże opóźnienie w koordynacji.
~justun 10-03-2020 10:07
pan Prezydent to może w Brukseli załatwić śniadanie dla delegacji z którą pojechał na wycieczkę.Pieniądze z UE przekazywane są dla rządu lub samorządu na poziomie wojewódzkim i dopiero na tym poziomie dzielone są na cele realizowane w poszczególnych kraje.PO tez te pieniądze miała ale dawała na inne inwestycje.Obecnie Prezydenci dużych miast z PO czynią starania aby pieniądze przekazywane były do tych miast bezpośrednio .Jeśli to się uda to jak myślicie dostanie Wałbrzych czy Warszawa ,Wrocław Gdańsk itp.Obecnie trwają starania o" wytarganie " z z UE pieniędzy obiecanych już dawno na pomoc regionom Europy które najbardziej ucierpiały ze względu na zmiany po likwidacji przemysłu.W Polsce dotyczy to Sląska, Łodzi i Wałbrzycha.W przypadku Wałbrzycha to ok 250 mil złotych.Pan Prezydent już sporządził listę potrzeb a były Premier Pan Buzek odwiedził Wałbrzych by chwalić ewentualnym sukcesem ( tak naprawdę to za jego rządów Wałbrzych powinien dostać tą kwotę )To może się uda ale np.nie odzyskamy ok 1 miliarda złotych które mieliśmy otrzymywać co roku za zalesianie kraju ( w ramach programów klimatycznych ) a z których rząd PO zrezygnował w 2008 roku.Było by już 12 miliardów na służbę zdrowia.
~Galeria Historia 10-03-2020 10:31
Nie upolityczniajcie tej inwestycji w zakresie polityki krajowej, bo w ogóle ona nie miała wpływu na to. PiS wygrał tylko wybory w 2015 roku, dr. Szełemej na pomysł wpadł w 2016 roku, wtedy zaczął spotykać się z PKP i inwestorem Octavia i rozmawiać o tym, przekonywał do swojej racji o tej inwestycji. Propozycja okazała się dobra i postanowili wszyscy zgodnie wybudować centrum. Wcześniej nikt tym terenem się nie interesował, nie było żadnych pomysłów na to, nikt nie rozmawiał na ten temat. Po roku rozmów i przekonywania, w 2017 roku ujrzeliśmy wizualizację centrum ! Także to działanie władzy lokalnej zapoczątkowały to wszystko, i zgody inwestora z PKP i miasta. WIZUALIZACJA POWSTAŁA W 2017 R. https://walbrzych.naszemiasto.pl/walbrzych-przygotowania-do-budowy-centrum-przesiadkowego/ar/c3-4135102
~Szełemej musi odejść 10-03-2020 17:29
do: ~Galeria Historia (10:31)
E tam bajki dla młodych. Jak nie było ul Sikorskiego to był dworzec towarowy z zapleczem. Ten sam z którego Niemcy "wracali " do Vaterlandu po wojnie. Była też linia kolejowa okalająca Wałbrzych i okolice. Ale jak przemysł węglowy zaorał Buzek a Wałęsa nie pomógł to ilość przewozów zmalała. Po co zatem dodatkowy przystanek PKP.. Według mojej oceny coś jest na rzeczy z rozdziałem środków (pod stołem), że galeria, PKP i lokalne środowisko upatrują eldorado.
~Wałbrzysiak 10-03-2020 19:45
do: ~Galeria Historia (10:31)
To, że miał tam powstać węzeł przesiadkowy, słyszałem już w połowie lat 90-tych. Tak samo jest w sytuacji tzw. obwodnicy zachodniej, której plany powstały w latach 70-tych XX w., żeby górnicy mieli szybki dojazd do pracy z nowoczesnych dzielnic sypialnych, a teraz będą dojeżdżali nią do pracy pracownicy obecnych kluczowych filarów wałbrzyskiej gospodarki, tj. ZUSu, MOPSu i urzędu wymeldowania.
~JArosław 32 10-03-2020 11:19
Wasze argumenty są śmieszne, nienawidzę PiS bo PiS to zło wcielone. Nawet jeśli mi rzucicie dowodami w twarz to was wyśmieję pisowska hołoto i odczepcie się od Szełemeja bo was znajdę.
~justun 10-03-2020 15:22
Od kiedy mieszkacie w Wałbrzychu? Już w latach 90 pojawi la się koncepcja przeniesienia tam dworca PKS.Potem już za Kruczkowskiego Przystanek Centrum który obejmowałby PKP,MPK i PKS. Tylko nie było pieniędzy.Bardzo dobrze ze powstaje przystanek ,tylko trzeba zna genezę tej inwestycji.Wałbrzych popadł w ruinę po decyzji o zamknięciu kopalń przez Europosła PO Buzka ( wówczas premiera) .Ten sam człowiek zdecydował o likwidacji województwa wałbrzyskiego( choć była koncepcja woj sudeckiego ze stolicą w Wałbrzychu )Jak się nie ma argumentów w dyskusji to zostaje obrażanie innych.Typowe dla zwolenników PO.
~Gohciu 28-03-2020 20:31
do: ~justun (15:22)
Tu się z Panem nie zgodzę. Panie ~justun, w latach kiedyś nie był w planach rodzicielskich - w oknach "wystawowych" GDK pyszniła się makieta dworca centralnego, osiedla Poniatów i związanej z nim obwodnicy, linia tramwajowa lub "kolei miejskiej"... To były lata 76/78. Wyburzanie magazynów tzw. chłodni. Tam miał być ów dworzec. Później protesty "eko", "kryzys", Gierek padł na pysk....etc. Od lat 90 Pan opowiada resztę...Aczkolwiek w kwestii Buzka i bandy z nim powiązanej, tzn. UWoli etc - zgadzam się z Panem.
~Historyk 10-03-2020 21:12
Może i pojawiały się wcześniej pomysły, ale to wszystko zasługa Szełemeja. On za tym zaczął chodzić od PKP i do Oktavi nikt więcej. Szełemej wydeptał ścieżki i zmobilizował podmioty do budowy dworca. Przecież wcześniej nikt palcem nie kiwnął, tylko może mówili, a Szełemej powiedział i poszedł zapukał, pokazał, spodobał się plan i budują. Brawo dla Szełemeja za wydreptanie ścieszki i dobrej motywacji.
~Thoreziak 14-03-2020 22:03
Pewnie przystanek bedzie im.khaczynskich albo PiSiorkow Niezlomnych.
~OspaPiS 16-03-2020 0:48
Nazwac im.kulawca zoliborskiego albo Antka Swirka Smolenskiego
~Gohciu 28-03-2020 20:34
do: ~OspaPiS (0:48)
Ulyca Antka Kochanka już była w Wałbrzychu. Cheba jusz jom zmnienili na inkszego...Takiegoś.
~Jan 16-03-2020 11:18
Czy pociągi muszą mieć tyle przystanków co autobusy ? Wałbrzych ma 4 stacje.
~Moherowy Pisior 17-03-2020 13:06
do: ~Jan (11:18)
Ten będzie w zamian za zlikwidowany przystanek Szybowice Wałbrzyskie.
~inwestor 17-03-2020 20:01
Trzeba wybudować port lotniczy i strefę wolnocłową ...
~ekolog 17-03-2020 20:04
Będziemy przyjmować migrantów z niemiec w centrum przesiadkowym i rozsyłać ich po całej polsce .
~rzygam PO 18-03-2020 21:48
współczuję Szełemejowi, próbuję na siłę ratować to upadłe miasto, z gówna próbuje ulepić bicz
~ 20-03-2020 6:34
Centrum przesiadkowe TAK chamstwu NIE

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2020 Highlander's Group