Sobota, 30 maja
Imieniny: Jana, Karola
Czytających: 1440
Zalogowanych: 2
Niezalogowany
Rejestracja | Zaloguj

Ratownicy wysokościowi zawitają do Wałbrzycha

Wiadomości: Wałbrzych
Sobota, 22 września 2012, 11:23
Autor: PAW
Fot. PAW
Komenda Miejska PSP w Wałbrzychu informuje, że 27 września 2012 roku na terenie kompleksu parkowo – zamkowego Książ, odbędą się XI Mistrzostw PSP województwa dolnośląskiego w ratownictwie wysokościowym.

Rozpoczęcie konkurencji planowane jest na godzinę 10.00.

Podczas zawodów ratownicy, będą wykonywali następujące elementy techniczne:

• bieg terenowy na dystansie ok 800 m,

• zjazd po linie z jedną przepinką,

• przeprawa pozioma (tyrolka),

• bieg pod górę z aparatem powietrznym (bez podpinania maski),

• wejście po drabince speleo,

• zjazd po linie bez przepinki,

• podejście po linie pionowej z dwoma przepinkami,

• zjazd po linie pionowej z dwoma przepinkami,

• podejście po podwójnej, skręconej linie ukośnej, przepięcie się do zjazdu i zajad po linie pionowej bez przepinki,

• bieg ok 100 m i zakończenie konkurencji.

Zawody mogą być zorganizowane na terenie obiektu Zamek Książ dzięki wieloletniej dobrej współpracy pomiędzy Prezesem Zarządu Spółki a Komendą Miejską PSP w Wałbrzychu.

Czytaj również

Komentarze (5) Dodaj komentarz

~ 22-09-2012 15:41
Nasi Ratownicy to fajne chłopaki - pozdrawiam
~123 22-09-2012 16:49
dzisiaj w Mieroszowie były zawody powiatowe straży pożarnej Było chyba z 20 wozów
~pupa 22-09-2012 20:12
jak będzie mistrz Stachyrzak to wygramy!!!!!!! gówno gówno gówno !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
~Wałbrzych 22-09-2012 20:17
No nie można narzekać na nasze służby ratownicze
~jojo 23-09-2012 11:06
To dla Ciebie wojsko, policja, straż - tyle że g... z tego masz.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2020 Highlander's Group