• Sobota, 19 stycznia 2019
  • Godz. 3:04
  • Imieniny: Henryka, Mariusza, Marty
  • Czytających: 3470
  • Zalogowanych: 2
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Dogrywka w Boguszowie–Gorcach. Jacek Cichura kontra Sylwia Dąbrowska w drugiej turze

Wiadomości: REGION, Boguszów-Gorce
Wtorek, 23 października 2018, 8:50
Aktualizacja: Sobota, 27 października 2018, 13:09
Autor: opr. PAW
Fot. red
Zgodnie z naszymi przewidywaniami, do wyłonienia zwycięzcy w wyborach samorządowych na stanowisko burmistrza miasta Boguszowa–Gorc, potrzebna będzie druga tura wyborów, w której zmierzą się Jacek Cichura z Sylwią Dąbrowską.

Walka o głosy mieszkańców Boguszowa-Gorc była niezwykle zażarta. Najwięcej uzbierała Sylwia Dąbrowska. Na byłą przewodniczącą rady miasta zdecydowało się oddać głos 1823 wyborców (32,07 procent). Do drugiej tury awansował również były starosta wałbrzyski Jacek Cichura, który otrzymał 1796 głosów (31,60). Udział w wyborach na pierwszej turze zakończyli: Sławomir Wójcik z poparciem 1240 wyborców (21,82 procent) oraz niedawny radny powiatowy Marek Tarnacki, na którego głos oddało 825 osób (14,51 procent).

A oto skład nowej rady miasta: Stanisław Urbaniak, Urszula Mikołajska, Sebastian Borkowski, Marceli Wiśniewski, Beata Chlewicka, Dorota Paruch, Martin Szczeklik, Daniel Lubiński, Krzysztof Krajewski, Arkadiusz Łasicki, Marceli Lorenc, Michał Foryś, Daniel Geming, Ryszard Synoś, Grzegorz Urban.

Twoja reakcja na artykuł?

11
35%
Cieszy
0
0%
Dziwi
1
3%
Nudzi
1
3%
Smuci
0
0%
Złości
18
58%
Przeraża

Czytaj również

Komentarze (127) Dodaj komentarz

~Czytelniczka 23-10-2018 10:30
CIEKAWOSTKA: W I turze S. Dąbrowska wygrała z J. Cichurą UWAGA: 27 GŁOSAMI... Jaki z tego wniosek? Ludzie chcą już zmian w Boguszowie-Gorcach a Pani S. Dąbrowska tych zmian nam nie wprowadzi. Dalej woda w stawie będzie stała. Zaryzykujmy, zagłosujmy na J. Cichurę.
~lde 23-10-2018 10:37
chyba cię pogieło
~Boguszowianin 23-10-2018 10:53
Niech zorganizują debatę np. w Bibliotece. Z ochotą posłuchamy obu kandydatów :) Pytanie tylko czy zależy im na mieszkańcach czy na kasie ?
~bolo 23-10-2018 12:06
Boguszów na pewno zagłosuje na BOGUSZOWIANKĘ !!!
~Michał 23-10-2018 12:23
Boguszów wymaga pilnego działania , mieszkaniowego ,dojazdu ,turystycznego , jakieś plany były i padły.
~Pepe21 23-10-2018 13:01
A może wreszcie kobieta burmistrzem.
~== 23-10-2018 13:13
tylko Cichura kobieta zrobi sobie klikę prywatę
~+++ 23-10-2018 13:17
debata +
~ 23-10-2018 14:06
On
~ 23-10-2018 14:32
Jacek cichura najlepszym kabdydatem
~ 23-10-2018 16:11
Głosujmy na Cichurę. Na pewno ma większe doświadczenie. Można go nie lubić, ale chyba w polityce nie chodzi o lubienie i doszukiwanie się, czy mieszka w Boguszowie, czy też nie. Jest sprawniejszym politykiem i trzeba dać mu szansę.
~Gorce 23-10-2018 16:26
Tylko Jacek Ciuchura on jest wstanie cos zmienić, w innym razie bedzie dalej marazm ludzie obudzcie się Boguszów jest do tyłu lata Swietlne wiem bo podrózuje Cichura !!!
~yes 23-10-2018 16:33
Tylko CICHURA. Dabrowska to Kujawa spódnicy.
~yes 23-10-2018 16:35
Powinno być w spódnicy.
~Porcz 23-10-2018 16:37
Głosujemy na Panią Sylwię! Idzie nowe, dajmy szansę!
~Sławek 23-10-2018 17:02
Super,mało dostało sie przydu...sów kujawy z poprzedniej "rady"-chyba tylko dwoch czy trzech pozostalo i super ze nowi pojawili sie w radzie. Jeszcze tylko dąbrowską pogonić i skonczy sie epoka kujawy,gdzie miasto zdycha na naszych oczach. Moj kandydat nie doszedł do drugiej tury i dlatego teraz pozostaje mi poprzec Jacka Cichure,mam nadzieje ze sie uda. Czas na nowe bo miasto nie potrzebuje marionetki w rajtach.
~Mieszkaniec 23-10-2018 17:16
Ludzie nie dajcie się nabrać na Cichurę , na układ finansowo biznesowy z naszymi miejscowymi krezusami , żeby było lepiej -SWOIM. Kto jeszcze łyka takie bzdety. Do rządzenia naszym miastem potrzeba symbiozy z Walbrzychem a Romek raczej nie trawi starosty z 3% poparciem który stołek uzyskał przeciągając pewnych panów na swoją stronę i dając dobrze płatny etat.
~Franek 23-10-2018 17:40
Macie trochę wiedzy kto to jest i kim był Cichura przed starostwem ?Czy fajny bo tak , fajny bo na plakacie dobrze wygląda ? Ten facet nie potrafi sklecić racjonalnie kilku zdań... Ja pie....ę .
~Dana 23-10-2018 17:54
Ludzie obudźcie się!!!! Ten pan z Jeleniej czy innej Szklarskiej ma w nosie wasze miasto poukładał się z krezusami i udaje sprawnego dobrego gospodarza a za jego drzwiami kolejka biznesmenów do spłacenia. Pamiętajcie nic za darmo ciuchobus i obiecanki cacanki trzeba będzie spłacić ale nie wam mieszkańcom
~Elwira 23-10-2018 18:16
Powiem tak, dziś pani "radna" rozliczała się z żulami po wyborach byłam świadkiem. Nie zagłosuje na tego faceta choć w pierwszej turze się nabrałam. Słyszę już o układach i ukladzikach i nie dziękuję.Za dużo ma do oddania "biznesmenom" lokalnym a i w powiecie jak się nie uda to korytka przejmą w całym mieście:(
~Znawca tematu 23-10-2018 18:48
Doświadczenie pan Cichura ma takie , że był od pstrykania fotek na imprezach powiatowych ( miał być widoczny w mediach i uśmiechać się ). Od pociągania za sznurki był pan Kwiatkowski który rządził powiatem z tylnego siedzenia. Plan był taki ,że Kwiatek miał zdobyć powiat co zresztą się stało , a Jacek wylądować jako burmistrz , co się dzieje. Włączcie mózgi i nie pozwólmy wcielić wyknuty plan w życie.
~Darek 23-10-2018 19:02
Tylko Dąbrowska, Cichura ma taki dlug wdzięczności wobec busiarzy z Gorc ze juz głośno sie mówi ze zlikwiduje autobus nr 2 i wszyscy znow bedziemy jezdzic busami...a propo wiadomość dla Gorc chcecie żeby Wami rządzili pan z M....... czy busiarz ? Pomyślcie wiecie jakie oni robią interesy nigdy nikogo by nie poparli bez korzyści.
~Mimi 23-10-2018 19:10
Ludzie pogonić tego kogoś kawał cfaniaka i nic więcej jeszcze nie wygrał a już linie nr 2 bendzie likwidować w całym Boguszowie k.......A i to ma celność walczyć o miejsce naszego burmistrza a poszedł ty wont
~Temida 23-10-2018 19:16
Na Cichure nigdy w życiu nie zagłosuję po pierwsze dlatego,że po poście, który zamieścił na fb mam do niego wstręt, jak można było tak ludzi z imienia i nazwiska wymienić i im naubliżać,jestem wstanie dużo zrozumieć, ale nie coś takiego. Po drugie już się głośno mówi, że jak zostanie burmistrzem zlikwiduje linie numer 2. .......... Myśli, że będzie miał ciepłą posadę w Boguszowie. Mam nadzieję,że ludzie którzy głosowali na Pana Tarnackiego i Pana Wójcika oddadzą swoje głosy na Panią Dąbrowską.
~Zalamany 23-10-2018 19:19
Ludzie gdzie wy macie oczy! Marazm to dopiero nastanie jak pan Cichura zasiadzie na stołku Burmistrza!!! Czlowiek tak naprawde znikąd!!! W Boguszowie tak naprawde nie zrobil nic i to samo w Kuznicach! W St.Lasku chodnik do toj toja kolo tartaku,a w Gorcach chodnik z lampami na srodku! Gdzie za chwile zostanie rozebrany bo pan Starosta nie chcial poczekac z inwestycja bo trzeba zdazyc przed wyborami. A teraz rozbiora bo zmiana oswietlenia !!! Ludzie opamietajcie sie !!! Ten pan powinien uzyskac mniejszy wynik niz Tarnacki. Druga tura to powinno byc Dabrowska -Wojcik !!! Obydwie osoby z Gorc !!!!
~ 23-10-2018 19:20
A DJ- Mirek ma być wiceburmistrzem u Cichury!
~××× 23-10-2018 19:23
Kandydat z Kuznic Pan Cichura ukrywajacy gdzie mieszkał ostatnie lata. A Gorce dały sie nabrać ze beda mialy gospodarza. Gospodarz z Gorc to tylko Sylwia Dąbrowska tam się urodzila i nigdy o Gorcach nie zapomni.
~Same bzdury. 23-10-2018 19:35
Same bzdury wpisujcie żeby tylko oczernic Cichure. Nie było ani słowa o likwidacji 2, która bardzo służy młodzieży, seniorom i rodzicom np z wózkami. ............... Czas także przestać dokładać do Dzikowca. Z tym jest jak z basenem który w całej Polsce jest dofinansowany a tak bardzo każde miasto chce mieć. Pani Sylwia przez 4 lata popierała pomysły burmistrza i jak teraz to miasto wygląda? Wiadomo że długi zawsze będą bo coś trzeba włożyć żeby była korzyść. Pan Cichura potrafi postarać się o finanse zewnętrzne. Czas na zmiany. Oddajemy głos na Pana Jacka.
~Zalamany 23-10-2018 19:36
Cichura uzyskal poparcie od ludzi takich jak .............. ! Ludzie ! Czy wy tego nie widzicie??? Ci ludzie nie robia nic bezinteresownie!!! Czy chcecie brac udzial w ukladzie Cichura i ci panowie??? .......,dlugi w Urzedzie ! .......... pewnie obiecany teren przy stadionie na Olimpijskiej,a moze nawet przejecie wyremontowanego juz obiektu. ........, zlikwidowanie autobusow lini 2 A dla .......... to tez autobusy mu w niesmak jak ma 2 e po trasie miedzy Walbrzychem a Kamienna ! ....................... Blagam, opamietajcie sie !!!!
~Zalamany 23-10-2018 19:48
Jak to miasto wyglada ??? Rozejrzyj sie !!!! Wiekszosc budynkow wyremontowanych. Dzikowiec prosperuje i przynosi powoli dochody. Wyremontowane sale w szkolach. Wyremontowana hala na Szkolnej Wyremontowane Centrum Kultury Witol w raz z restauracja. Cmentarze odnowione. Pomoc dla kościołów Remont trybun na stadionie w Gorcach. Juz niedlugo obwodnica Boguszowa i zaczety drugi etap pod wzgledem obwodnicy Gorc. Transport do kazdej z dzielnic,a do St.Lesienca darmowy transport !!! Funkcjonujace biblioteki ! Co wiaze sie z różnymi imprezami w miescie. Malo??? Ale jak ktos ma klapki na oczach to tak jest !
~Znawca tematu 23-10-2018 19:50
Komu z wymienionych obiecał Dzikowiec bo robi się ciekawie ?
~Zalamany 23-10-2018 19:52
Dobry dospodarz to tylko Pani Sylwia Dabrowska !!! Ja i moja rodzina napewno oddamy glosy na ta Pania.
~Zalamany 23-10-2018 19:55
Poza tym ,patrzcie tez na rece Panu Potapowiczowi. Juz raz was i mnie przekrecil,a wy dalej daliscie mu poparcie ! To niewiarygodne !!!
~do znawcy od mam uszy to słyszę 23-10-2018 20:06
Wieść gminna niesie, że po dzikowcu lata i przymiarki robi sam pan od ......, a pan jeszcze starosta sam wszem i wobec opowiada że dzika odda za złotówke to 1,5 bańki zaoszczędzi:)
~Znawca tematu 23-10-2018 20:08
Dziękuję za info .
~Ja 23-10-2018 20:37
Pani Dąbrowska to wiarygodny kandydat. Jest rzetelna, uczciwa, pracowita. Zna najlepiej problemy mieszkańców i w pracę dla nich angażuje się całą sobą. Nie kłamie, nie oczernia. Mimo, że sama stała się obiektem bezpodstawnych ataków z każdej strony. Będzie uczciwie pracować na rzecz miasta. A uczciwość i ciężka praca są tu najważniejsze. Oddaję głos na Panią Dąbrowską i szczerze namawiam do tego wszystkich, którzy oczekują dalszego rozwoju Boguszowa-Gorc.
~Jacek 23-10-2018 20:58
Jack C. Zapewnił już pracę w Urzędzie miasta ....... i .......... Szykuje pogrom w urzędzie i na stanowska w zgm i bliotece oraz OPS. O szkołach też gadają na miescie Szok ponoć Ten były y strażnik miejski ma być jego zastępcą... Szok
~Mieszkaniec 23-10-2018 21:07
PYCH KROCZY PRZED UPADKIEM... Panie Jacku, zbyt pewnie się Pan poczuł i zbyt dużo pana koledzy mówią... Przykro mi ale w drugiej turze stracił pan głos mój i mojej rodziny oraz znajomych i sąsiadów.
~Mieszkaniec 23-10-2018 21:10
Dzielnica Gorce za chęć "sprzedania" całego miasta - powinna zostać zaorana po wyborach. Łącznie z "najstarszym" radnym z tej dzielnicy, który widząc co się kroi zapatrzony jest w korzyści dla swojego ogródka.
~Zalamany 23-10-2018 21:42
Gorce to dobra dzielnica tylko niektórzy ludzie podstepni i fałszywi. A szczegolnie Ci co uwazaja sie za elite srodowiskowa i mowia jak to oni kochaja to miasto !!!!
~ 23-10-2018 21:55
Jestesmy calym sercem z pania Sylwia
~ 23-10-2018 22:10
................ Wystarczy posłuchać jakim tonem się wypowiada i jakie ma wiejskie poglądy. Była w ratuszu już i co zrobiła?
~Antek od Jarka 23-10-2018 22:20
Co takiego zrobił starosta oprócz lansu przedwyborczego na Gorcowskim stadionie w gronie zamkniętym kolesi klepiących po plecach i robiących mu teraz kampanię ? Niektórzy nie są ślepi.
~ 23-10-2018 22:37
Jestem za Pania Sylwia jak cala
~ 23-10-2018 22:42
Wiochą to zajeżdża od wiejskiego celebryty co z własnego ślubu robi pokazowisko, a o jego wypowiedziach Miodek powinien książkę napisać.
~Ktoś tam 23-10-2018 23:35
Wystarczy już rządów Kujawy i spółki. Cichura może nie jest super kandydatem na burmistrza, ale jako alternatywa dla poprzedniej władzy wystarczy. Dąbrowska będzie kontynuatorem Kujawy, to nie będzie dobre dla miasta. Panie Cichura trzeba przewietrzyc Urząd i wymieść stary układzik. Jeżeli mieszkańcy chcą zmian to powinni głosować na Cichure.
~Mateusz Pinokio 24-10-2018 7:04
Jakie zmiany ? By żyło się lepiej swoim. Pan Cichura to dopiero zrobi układzik.
~za 24-10-2018 7:38
pan Cichura naprawdę zna się na rządzeniu jest fachowcem
~- 24-10-2018 7:41
JACEK,JACEK TYLKO ON
~Gorcowianka 24-10-2018 8:12
Ludzie, Gorcowianie, pobudka!!! Sylwia Dąbrowska to rodowita Gorcowianka. Tutaj się wychowała. Znamy Ją wszyscy, wiemy kim jest i jaka jest. To uczciwa, rzetelna, kulturalna i mądra osoba. Co Jej możemy zarzucić??? To nie jest człowiek jednego dnia, jak swego czasu Stan Tymiński. Gorce- głosujmy na swoich!!!!
~Kuźnice 24-10-2018 8:26
Tylko Dąbrowska!!! nie o autobusy chodzi ale o prywatne interesy panów biznesmenów którzy kupę kasy włożyli dla Jacka i co teraz jak im się odwdzięczy ??? Tylko Sylwia nikomu nic nie obiecała. P.S. Głupota kierownictwa instytucji kultury w Boguszowie - wygra Jacuś to ponoć ma pan Ł. obiecany stołek.
~Miś 24-10-2018 8:30
Jacek placek a ile to funduszy załatwił w starostwie . Chłop nawet zdania nie potrafi sklecić . Szuka gdzie by się tu zachaczyc. Nawet z PSL go wygnali 😂
~Gorcowianka 24-10-2018 8:43
Czy odpowiada Wam układ Cichura, B......., S......? Mnie nie...
~Olaf 24-10-2018 8:47
Plujcie sobie ile chcecie a Cichura i tak wygra. Koniec z obecnym układem i w sumie 4000 ludzi zagłosowało przeciwko układowi Kujawa-Dąbrowska. Nikt się nie nabierze na te kłamstwa, a jak wygra pani Dąbrowska to Kujawa będzie jej zastępca i stary układ przetrwa.
~Xxx 24-10-2018 8:50
Ludzie obudzicie się. Czytając komentarze wyciagnijcie wnioski.Co zarzuca się Pani Sylwii? A no to,że kontynuacja Pana Kujawy. Pytam no i co w tym takiego złego? A co się zarzuca Panu Cichurze? A no układy,..........,to że obiecał różnym ludziom różne rzeczy,gra nieuczciwie aby tylko zdobyć głos. Wniosek jest jeden Burmistrzem Miasta Boguszowa Gorc może zostać tylko i wyłącznie Pani Sylwia Dąbrowska. Kobieta nie weszła w żadne szemrane układy i układziki, no i nie ma żadnych długów wobec busiarzy z Gorc.
~Tomek 24-10-2018 9:31
Menagerrr C ichura przez cztery lata.jako starosta pozyskał niecałe 2 miliony , a Dabrowska ok. 70 milionów. :). Znajdź różnice
~Joe 24-10-2018 10:15
Kujawa idzie w ministry i nie będzie wice .
~+ 24-10-2018 10:51
oj Tomek jak można porównywać miasto z starostwem inne światy wygra Cichura
~Zalamany 24-10-2018 10:53
Panie Cichura,czy to prawda ze obiecal pan juz vice burmistrza panu Wójcikowi !!!??? Tylko jest jeden szczegół który pan może pominol w tych wszystkich ukladach,a i pan Wójcik tego nie sprawdzil. Na vice burmistrza trzeba miec wyższe wyksztalcenie a pan Wójcik ma tylko srednie. Tak do przemyslenia dla tych co pójdą glosowac juz niedługo. No i jeszcze,zobaczcie ludzie. Na jakie uklady idzie pan Cichura !!! ..........!!! A teraz jecze nagabuje kontrkandydatow,wogóle ich nie uswiadamiajac ze to tylko obietnice. Które tak naprawde nigdy nie zostana zrealizowane!!! Ludzie ! Ocknijcie sie !!!
~Zalamany 24-10-2018 11:04
A odnosnie transportu i lini nr.2 Kiedy pan Cichura zostanie burmistrzem to autobusy znikna z ulic Boguszow-Gorc ,Kuznic. A dlaczego? Relacja Szalemej Cichura od lat nie jest dobra i najpierw wyp... nas z aglomeracji Walbrzyskiej a potem Szalemej wstrzyma dotacje na autobusy ktore jezdza do Boguszowa-Gorc ,Kuznic. Ludzie nie wiedza ale nasza gmina placi za autobus ale i Walbrzych do tego dotuje ta linie. Pobto by bylo polaczenie miedzy Walbrzychem a Boguszow-Gorce.
~Zalamany 24-10-2018 11:07
No i teraz pomyslcie , kto na tym ukladzie skorzysta najbardziej ????? Ludzie,mieszkancy ????? Wątpię !!! ..... !!!!!!!!!!!! A na St.Lasku, pan I.......!! Bo tam juz nie bedzie darmowego transportu!!!
~123 24-10-2018 11:25
Ale o co chodzi? Pan z Gorc ma dużo autobusów i zastąpi "2" swoimi nowoczesnymi wygodnymi autobusami. Będzie płacił podatki i z gmina będzie miała dochód. A tak to dotujemy wałbrzych i nie piszcie, że to wałbrzych dotuje nas! W urzędzie też nie można nic załatwić bo sami kolesie i koleżanki, którzy nic nie potrafią i boją sie własnego cienia. W bibliotece to samo - dni boguszowa-gorc - najgorsza impreza ever za naszą kase. A co w ZGM - wystarczy poczytać komentarze mieszkańców na Fb. W szkołach to samo - nauczyciele spo za naszego miasta i dyrekcja która wszystkiego się boi i na wszystko pozwala gówniarzom. Po mieście chodzą bandy gówniarzy w wieku 12-14 lat i nikt z tym nic nie robi, bo SM pracuje tylko do 15:00 a policja nie ma radiowozów!
~Lulka 24-10-2018 12:09
Piszcie platfusy co wam zaświta jedyna prawda o pani Dąbrowskiej to że ładna kobita. Jacek masz mój głos.
~Zalamany 24-10-2018 12:27
........... Witam !!! To ja zdluzylem Powiat na ponad 11 milionow !!!! A teraz ??????? Teraz to mam to w du.... Bo bede Burmistrzem Boguszow-Gorc !!! Bo ludzie mnie doceniaja bo w Gorcach zrobilem chodnik na ulicy Zachodniej,za nim zaczeli zmieniac kable i lampy !!!!
~RRR 24-10-2018 12:30
Męski kandydat JC to spadochroniarz. Najlepiej niech wraca na PKP, do roboty. Może się przepisze do PiS, wtedy może go poprą. Zresztą w PKP,żeby coś osiągnąć trzeba gdzieś należeć, najlepiej do partii obecnie rządzącej.
~Lulka 24-10-2018 13:21
Skąd ta trwoga przed zmianami? Zmiana układów i popleczników. Najwyższy czas. Panie Jacku ci co tak plują jadem to są właśnie największe gnidy które po Pana wygranej pierwsze będą Panu lizać ty--k.
~Olga K. 24-10-2018 14:16
Dąbrowska Sylwia popieram. W 1wszej turze głos poszedł na Wójcika ale w 2giej. 100% dla Sylwii Dąbrowskiej. A temu starości zdecydowane NIe w BG.
~Gorcol 24-10-2018 15:38
W I turze również głosowałem na Sławka bo swój i kumpel. W II zagłosuję na Sylwię bo może nie kumpela ale swoja. Przynajmniej będzie bez kombinacji.
~Lena 24-10-2018 15:48
niema innej opcji jak pani SYLWIA DĄBROWSKA a ten pan z reklamy na autobusie niech w niego wsiada i jedzie w siną dal.....
~N... 24-10-2018 15:52
Cichura i Dąbrowska nie dorastają Kujawie do pięt pod względem profesjonalizmu i inteligencji, wkrótce się o tym wszyscy przekonamy
~Lulka 24-10-2018 15:55
Ha ha ha Tylko Cichura!!!Psy szzczekają a........ dalej. Nareszcie godny przeciwnik dla platfusów i przekształtów.
~T34 24-10-2018 17:01
Ludzie nie glosujcie na Cichure największy nieudacznik w Starostwie sterowany przez Kwiatka z tylnego fotela liczy tylko na układy juz na pewno naobiecywal posadek zza głosy dla Boguszowa to najgorsza opcja.
~Gustaw 24-10-2018 17:59
Tylko Cichura trzeba zmian w tym mieście a nie tylko Dzikowiec jest tyle pięknych miejsc w Naszym mieście jak głosować to tylko na J. Cichura
~wyborca 24-10-2018 19:24
Wiem jedno, P Dąbrowska to protegowana Kujawy. Ta pani bardzo dużo wie o nieprawidłowościach jakie się odbywały w ratuszu, moim zdaniem o większości z nich wiedziała a przynajmniej słyszała. Ignorowanie tychże przez, było nie było przewodniczącą rady miasta zostawia wiele do myślenia. Wybór należy do mieszkańców, z dwojga złego skłaniam się jednak za Cichurą.
~Ada 24-10-2018 19:24
Te wszystkie wpisy przeciw Cichurze pochodzą od fanów Sylwii i stróży miejskiego porządku. Po objęciu przez Cichure fotela Starosty zapanowały tam inne zwyczaje . Urzędnicy byli dla interesantów a nie odwrotnie . Tego u nas nie mieliśmy i jeżeli dalej będzie rządzić spadek po Waldku to interesant będzie mógł załatwiać sprawy tylko na kolanach . Glosujcie na Cichure.
~Widz 24-10-2018 19:32
O czym wy ludzie mówicie!!! Że pani Sylwia uczciwa???? No nie wydaje mi sie. Po dzisiejszym materiale ......zmieniłem zdanie. Prywatny folwark zwierzęcy K+D i reszta radnych. Żenada!!! Mój głos idzie na Pana Cichure. Niechaj się chłop wykaże bo Pani przewodnicząca się nie wykazała. Obrzydlistwo to co zrobili właścicielce przedszkola z Gorc!!!
~wyborca 24-10-2018 20:03
Nie dalej jak dwadzieścia minut temu pisałem właśnie o tym. Układy, układziki między innymi, Kujawa -Dąbrowska, Dąbrowska - urzędasy z ratusza, byle ze swoimi. byle zostać na stolcu, byle nic nie zmieniać. Wszyscy byle nie Dąbrowska.
~Widz 24-10-2018 20:17
Dokladnie "Wyborco" Aż k.....a człowieka bierze. Przypomina mi to trochę sprawę przedsiębiorcy Kubali z Wałbrzycha😣 Przecież burmustrzem K..... i jego poplecznikami powinna zająć się prokuratura.
~ 24-10-2018 20:39
brawo Widz
~Ktoś 24-10-2018 21:27
Sprawa przedszkola jest niewątpliwie do wyjaśnienia. Obiektywizm TV pozostawia wiele do życzenia. Przedstawia wersję jednej strony a Pani reporter sugeruje odpowiedzi. Dajmy Pani Sylwi możliwość obrony.
~Widz 24-10-2018 21:32
"ktoś" ale jest wyrok sądu na korzyść poszkodowanej, więc co tu wyjaśniać??? I bardzo szybko wypłacone pieniążki 300 tys zł. Lekką ręką wydane pieniądze miasta bo chyba nie burmistrz z własnej kieszeni nie zapłacił??? a to jeszcze nie koniec. To są fakty panie ktoś
~Ktoś 24-10-2018 21:50
300 czy 600 tyś to są środki które w/g Pani Tomańskiej nie zostały wypłacone w wyniku błędu urzędników. W tej sytuacji sąd rozstrzyga spór i kwota zostaje wypłacona. Nie ma tu straty dla Gminy chyba że Gmina została obciążona dodatkowymi kosztami (np. odsetki) z tytułu nie wypłacenia dotacji na czas.
~telewidz 24-10-2018 22:04
A co tam panie starostwo w pana sprawie sądowej dotyczącej zwolnionego dyrektora ceramika? Robin Hood ze starostwa! Obrońca uciśnionej właścicielki przedszkola sam coś chyba też ma sobie do zarzucenia?
~Mieszkaniec 24-10-2018 22:20
Panie Grzegorzu występujący tu pod różnymi nickami a na innych portalach pod swoim imieniem - skończ pan wylewać tu swoje wypociny bo włazisz pan w tyłek powiatowym od miesięcy. Kiedyś nawet zapomniał się przelogować i niezły był ubaw. Wywiad z panią z Koniczynki zrobiony na zamówienie pana Cichury przez zaprzyjaźniony portal także rzetelności dziennikarskiej żadnej tu nie widzę. Daj wam Boże przegranej a wtedy nastąpi spokój w mieście.
~Radny 24-10-2018 22:52
Jestem bylym i obecnym radnym. Pani T. Zapomniała ze własnie skopała dupy zarowno mi jak i np panu Urbaniakowi Lorencowi ktorzy są powolani do rady a nic nie zrobili poza wstrzymaniem się od głosu !!! A przecież weszli do rady z Cichurą. No ale ostatnią kadencje sprawowali jako radni pana Wójcika.
~Zalamany 24-10-2018 23:01
Wtedy nie mieli nic do powiedzenia panowie od Wojcika a teraz beda mieli o czym rozmawiac jak sa od Cichury??? .............. Ida z tym kto wiecej daje( proponuje)
~Edek 24-10-2018 23:04
Dlaczego nie ma debaty?Powinniśmy jako wyborcy żądać debaty!!
~Zalamany 24-10-2018 23:06
Sytuacje z przedszkolem w Gorcach to nie ma co oceniac po smiesznym wywiadzie w tv Pani Tomanskiej. Za nim wyciagnie sie wnioski to trzeba posluchac i drugiej strony. Mysle tez ,ze gdyby to bylo tak jak Pani Tomanska mowi to juz dawno Pan Kujawa pierdzial by za kratkami!!!
~Edek 24-10-2018 23:08
I jeszcze jedno:wszyscy tutaj obrzucają kontrkandydatów błotem ale nikt nie pisze konkretnie jakie korzyści będzie miało miasto z wyboru tego lub innego kandydata.
~brzydki 25-10-2018 8:40
Do ,,Załamany'', afera z przedszkolem na Warszawskiej to czubek góry lodowej. Właśnie dlatego Pani Dąbrowska nie powinna zostać burmistrzem, bo jeśli zostanie, wszystko co by się nadawało dla prokuratora zostanie zamiecione pod dywan.
~Ktoś 25-10-2018 10:11
Do "brzydki" - może jakieś konkrety na temat tej góry ?
~Zalamany 25-10-2018 12:03
No wlasnie, moze jakies konkrety????
~Bąk 25-10-2018 14:13
Jeżeli sąd przyznał odszkodowanie Pani Tomańskiej to znaczy , że miała rację. Jeżeli przyzna jej kolejne odszkodowanie , to trzeba będzie pociągnąć do odpowiedzialności władze miasta za niewłaściwe gospodarowanie publicznymi pieniędzmi a może i mobbing. Czekamy na wyrok. Tylko dlaczego Pani przewodnicząca zamiatała to wszystko pod dywan _ tak broniła wizerunku pryncypała ?
~ktoś tam 25-10-2018 14:17
Przed drugą turą należałoby zorganizować debatę pomiędzy kandydatami.
~ 25-10-2018 14:20
Boguszów-Gorce co to i gdzie to 😂
~Mieszkaniec 25-10-2018 14:34
Debata jak najbardziej , chętnie wysłucham dwóch stron.
~brzydki 25-10-2018 19:20
Niech oboje doprowadzą do debaty, ale takiej żeby zwykli mieszkańcy mogli zadawać pytania, wtedy dowiemy się co ma do powiedzenia Pani Dąbrowska.
~Ktoś 25-10-2018 19:47
A Pan Cichura będzie też uczestniczył w tej debacie ? Popieram pomysł debaty ale mam wrażenie, że dla niektórych byłoby to raczej przesłuchanie Pani Dąbrowskiej.
~Ja 25-10-2018 20:36
Też tak uważam. Jest atakowana z każdej strony, bo to najmocniejszy, najlepszy kandydat. Ale wielu krytykujących nie zadało sobie trudu, by zajrzeć w dokumenty, protokoły z sesji, czy choćby w przepisy. Pani Dąbrowska nie jest stroną konfliktu przedszkolnego, nie jest uwikłana w żadne afery i nic nie zamiatała pod dywan, jak ktoś był uprzejmy określić. Swój mandat i funkcję przewodniczącej pełniła zgodnie z obowiązującym prawem. Teraz kandyduje na burmistrza. Zna problemy miasta i ma możliwości, by je rozwiązywać. Ma też poparcie Prezydenta Wałbrzycha, co otwiera przed nami możliwości rozwoju. Jest uczciwa i zaangażowana. I pamiętajmy o tym idąc do urn wyborczych.
~kosjan52 25-10-2018 21:42
Jak Boguszów-Gorce wybierze p. Dąbrowską, to tylko przyjdzie nam czekać 5 lat, bo skoro przez 8 lat nic nie zrobiła jako Przewodnicząca Rady, to nic nie zrobi, jako Burmistrz. Mogę lubić czy nie lubić Panią Dąbrowską, nie o to chodzi. Boguszów-Gorce potrzebuje konkretnych zmian. Czy zrobi je Pan Cichura? Też nie wiem, ale On przy sowich chęciach, doświadczeniu, może nam pozytywne zmiany zapewnić. Dlatego Mieszkańcy Boguszow-Gorc, proszę przemyślcie swoją decyzję wyborczą, nie kierując się sympatiami.
~Ktoś 25-10-2018 21:59
Doświadczenie Pana Starosty porównałbym do doświadczenia Pani Dąbrowskiej. Oboje sprawują swoją funkcję od 4 a nie 8 lat. Nie jest też tajemnicą kto tak naprawdę sprawował władzę w starostwie w ostatniej kadencji. Różnica jest w prawdziwych intencjach obu kandydatów.
~Zalamany 25-10-2018 23:44
Czy w koncu ktos zobaczy jakie programy przygotowali obaj kandydsci na Burmistrza,czy dalej bedziecie brudy wyciagali i na wzajem sie oczerniali ????
~Ja 26-10-2018 6:53
Programy zostały ogłoszone przed pierwszą turą wyborów.
~wyborca 26-10-2018 8:55
Mam przed sobą 7 numer wiadomości boguszowskich a w nim obszerny wywód pana Kujawy o pieniążkach. O tym że 10% podatków płaconych przez Boguszowian musi odprowadzać do budżetu starostwa. O tym że otrzymujemy ze starostwa najmniejsze dotacje na inwestycje. Nasuwa się pytanie do pana Kujawy, co robił, będąc burmistrzem, żeby do gminy wróciło większość tych pieniążków. Z artykułu wynika że włodarze Walimia czy Czarnego Boru potrafili odzyskać bardzo duże pieniądze ze starostwa.Pisze pan Kujawa o ogromnych dysproporcjach, a ja pytam czy ktoś zabraniał panu burmistrzowi starań o to aby te dysproporcje zmniejszyć, a przynajmniej zrównać, dobijając się o większe dotacje ze starostwa. Do czego zmierzam tymi swoimi wypocinami, ano do tego że wybierając panią Dąbrowską dysproporcje pozostaną.
~Zalamany 27-10-2018 6:27
Do wyborca. Dlaczego caly czas twierdzisz ze Dabrowska to to samo co Kujawa? To tak samo gdyby porownac dwich sasiadow. Owszem ,ludzie ale ten ma inne wartosci i ten tez. Pozatym co chcesz odpana Kujawy? Czlowiek ktory w kazdej z dzielnic cos zrobil. Przez te 10 lat pokazal ze mozna z niczego zrobic cos. No i przedewszystkim za kazdym razem ,co każda kadence wywiazywal sie z obietnic ktore deklarowal ! Teraz Pani Dabrowska deklaruje co chciala by zrobic w naszym miescie,widzisz ze idzie calkiem w innym kierunku! Tak wiec nie oceniajmy ludzi za to kim sa,gdzie pracuja,czy ladny czy brzydki tylko co chca nam zaoferowac ! Ja wiem ze nie ma pewnosci co bedzie? Ale u pana jacka tez nie ma !!! Oddam glos na pania Dabrowska bo juz mialem przedsmak tego ze dotrzymuje slowa,jak i Kujawa tak i ona. A u pana Jacka to nie mam pewnosci w niczym. W niczym nie pomogl naszemu miastu ! Bo niby z Boguszowa a tak naprawde mieszka na Poniatowie w Walbrzychu,poto by moc startowac to tymczasowo w Kuznicach. .......... To jest czlowiek utrzciwy i podchodzacy do drugiego czlowieka z szacunkiem !? Nie wydaje mi sie !!! Moj glos ! Moja decyzja ! Moj Burmistrz, Sylwia Dabrowska !!!
~Zalamany 27-10-2018 6:34
A widzial ktos wczoraj na fb przekaz na zywo z podpisania umowy pana Wojcika i Pana Cichury ?????? Tak sie zastanawiam, czy pan Wojcik tez bez porozumienia z mieszkancami przekazal ich glosy panu Cichurze? Radnych przekazal to ludzi tez ???!!! Zenada !!!!!!!!!!!!!! Ktos glosowal na Wojcika bo go cenil,no ale Cichure nie bo oddal glos na Slawka. A teraz on oddal ludzi bez mrugniecia okiem panu Jackowi. Zapytal ludzi czy tego chca ??? Ale spokojnie,ten kto mysli to postawi odpowiedni krzyzyk w odpowiedniej rubryce na wyborach 4 Listopada.
~Zalamany 27-10-2018 10:15
Widze ze operator tego portalu ignoruje w to co sie pisze,tak wiec uwazajcie ! Moja wypowiedź o panu Cichurze zostala,ze tak powiem wykropkowana !!!! A takie cos to moze tylko zrobic ten co to udostepnil,a wiec operator Walbrzyszka.
~wyborca 27-10-2018 12:42
Zalamany a może załamany nie wiem, ale mniejsza o to, tak strasznie mocno obstajesz za panią Dąbrowską że zaczynam podejrzewać iż grzejesz ciepłą posadkę i mocno się boisz jej utraty jeżeli pani Dąbrowska nie zostanie burmistrzynią.
~Mój głos 27-10-2018 14:00
Panie Wójcik uważam to za zdradę. Mój głos NIE był konsultowany. A pana program wyborczy mówił o konsulatcjach z Pana wyborcami. WSTYD NIKT MI nie będzie mówił na kogo głosować
~Szajba2144 27-10-2018 22:00
Mowie stanowcze nie Panu Cichurze i wspieralacym go wszelako gorcowskim biznesmenom. Nie chce burmistrza pajacyka na gumkach, za które beda pociągać owi Panowie biznesmeni. NIE DAJCIE SIE LUDZIE OMAMIC ONI JUZ MYSLA ZE WYGRALI, ALE SIE MYLA! UKLAD Z MAGDALENKI 2 NIE WYGRA.
~Zalamany 28-10-2018 0:12
Do pana ,wyborca; nie mam posadki w urzedzie czy obojetnie gdzie , co podlega pod burmistrza. Pan Cichura gra nie fer, kuma sie z ludzmi pokroju przekretow,naciagaczy i ludzi ktorym nie zalezy na szczesciu innych,nie zalezy na tym by w naszym miescie bylo lepiej. Dla nich liczy sie tylko biznes !!!! Kozysc jaka beda mieli z tego ze beda piastowac wysokie stanowisko w gminie ,starostwie czy powiecie. A Pani Dabrowska? Nie slyszalem ze kogos przekrecila,ze ktos sie na niej zawiódł,ze jej nie zalezy na dobru czlowieka. Mysli pan ze to malo,ze nie na tym polega byc burmistrzem? Moze i nie,ale jak ma sie ufnosc do drugiego czlowieka to z pomoca dobrych ludzi mozna dokonac wielu dobrych rzeczy. Moj glos !!!? To Pani Burmistrz Dabrowska !!!!
~Zalamany 28-10-2018 0:15
Nasz wybor,nasz glos !!! Oddajmy go utrzciwie na utrzciwa osobe ! Na Sylwie Dabrowska !!!!!
~Graźyna 28-10-2018 10:01
Nie głosujemy na Dąbrowską. Ogóle nie dbała o Stary Lesieniec.
~wyborca 28-10-2018 15:18
Zaczynam powoli, ale to bardzo powoli przekonywać się do Pani Dąbrowskiej. Jej argumenty są do zaakceptowania. No zobaczymy, mamy jeszcze tydzień na zastanawianie. Życzę obu kandydatom powodzenia 4go listopada.
~Szajba2144 28-10-2018 15:30
Ludzie zobaczcie jaka buta i arogancja bije od ludzi Cichury. A 3 przedsiebiorcow z Gorc juz sie cieszy, z tego, że będą mieli swojego burmistrza i nic im nie przeszkodzi w ich interesach z miastem.
~ 29-10-2018 11:10
Dziwie się p.Cichura jak radni z pana PSL spojrzą p.Sylwi w oczy po tej brudnej kampani a ona wygra .Pozdrawiam.
~brzydki 29-10-2018 19:26
Za namową ,załamanego'' obejrzałem sobie 22 minuty lizusostwa. Panie Wójcik, nie po to otrzymał Pan ode mnie głos w pierwszej turze, aby po Pana przegranej szastał Pan moim głosem na lewo i prawo. MÓJ GŁOS jest MOIM wyborem. Ja panu nie dałem prawa rozporządzać moim głosem po Pana przegranej w pierwszej turze. Współczuję Panu przegranej, ale to co obejrzałem w żenującym spektaklu upewnia mnie w przekonaniu że nie powinienem na Pana głosować. Z pełnym szacunkiem Brzydki.
~sEBA 30-10-2018 6:05
Nie straszne gromy, deszcze wichura, Gdy za sterami Jacek Cichura. Więc już w niedzielę jest druga tura Którą kto wygra... - JACEK CICHURA HURA HURA HURAAA
~Jacek 30-10-2018 8:00
sEba mylisz sie Twój Pan nie wygra , bo ludzie widza jakimi zdrajcami sie otacza i karierowiczami. Do tego dochodza ludzie , którzy będą rządzić z tylnego fotela. GLOSUJMY ZA PRAWDZIWĄ KANDYDATURA ! BRAWO PANI DĄBROWSKA I PAN SZELEMEJ WIE KOGO WESPRZEĆ.
~ 30-10-2018 15:42
P.Cichura to wielka bzdura starosta nieudolny poparcia nie ma od p.Szełemeja w wałbrzychu spalony i szuka ostatniej deski ratunku .Wójcik go popiera i kolo ratunkowe rzuca .Utopicie się obydwaj ..Pozdrawiam.
~Szajba2144 30-10-2018 19:29
Oby się utopili oni oboje , ale razem z nimi zatona 3 przedsiebiorcy z Gorc.
~Kibic 30-10-2018 22:17
Jak wygra cichura bedzie awantura,w boguszowskim budżecie będzie wielka dziura.Nie załatają jej Cichury gadacze bo to są tylko marni naginacze.Manna wam nie spadnie radni towarzysze bo Szełemej w powiecie inne gminy pisze.Boguszów ubóstwa skrajnej nędzy dozna a tego przyczyną będzie głos starosta.
~Jacus 30-10-2018 22:57
Sławek sprzedałeś swoją skórę i swoich radnych za funt kłaków.Do zobaczenia w piekle.
~Zalamany 2-11-2018 18:35
Panie Cichura,nie powiodla sie manipulacja,klamstwo odnosnie sprawy sadowej o pomówienie. Szybko post Pan uruchomil ze Dabrowska klamie ! A tu prosze ! Sad szybko sie uwinol i jeszcze przed cisza wyborcza wyszla prawda na jaw !!!! Moj glos,moj wybór ! Burmistrz Sylwia Dabrowska !
~ 2-11-2018 20:13
GŁOSUJE NA PAN CICHURĘ
~+++ 2-11-2018 20:20
panie Załamany pani Dąbrowska jest gorsza od Kujawy po prostu bez wartościowa niech wygra Cichura
~Zalamany 10-11-2018 10:37
A wiec lud dokonal wyboru ! Moze dobrego moze zlego,no nic okaże sie?! Okaże sie tez juz niedlugo kto na tej zmianie tak naprawde skorzysta??? Czy wlasnie ten lud czy może ludzie którzy tak zabiegali o poparcie pryncypała !

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group