• Wtorek, 19 lutego 2019
  • Godz. 14:07
  • Imieniny: Arnolda, Konrada, Marcelgo
  • Czytających: 2678
  • Zalogowanych: 1
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Ireneusz Zyska będzie walczył o fotel prezydenta Wałbrzycha

Wiadomości: Wałbrzych
Środa, 30 maja 2018, 15:33
Aktualizacja: Niedziela, 3 czerwca 2018, 9:49
Autor: Robert Bajek
Fot. Robert Bajek
Dzisiaj w siedzibie WSSE "INVEST–PARK" w Wałbrzychu odbyła się konferencja prasowa, podczas której Ireneusz Zyska, reprezentujący partię Wolni i Solidarni, oficjalnie poinformował o swoim udziale w zbliżających się wyborach samorządowych i kandydowaniu na stanowisko prezydenta Wałbrzycha.

W konferencji, oprócz Ireneusza Zyski - Posła na Sejm RP udział wzięli również: Anna Zalewska - Minister Edukacji Narodowej, Michał Dworczyk - Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i Kornel Morawiecki - Marszałek Senior, Przewodniczący Partii Wolni i Solidarni. Uczestnicy konferencji poinformowali o pełnym poparciu ze strony Prawa i Sprawiedliwości i rządu dla kandydatury Ireneusza Zyski na stanowisko prezydenta Miasta Wałbrzycha. O swoim poparciu zapewnił również Wicewojewoda Dolnośląski Kamil Zieliński.

Na co stawia Ireneusz Zyska? Na reindustrializację, na naukę, na wielomiliardowe inwestycje, na rozwój przemysłu na najwyższym poziomie, gdyż jak sam powiedział wybudowanie kawałka chodnika, kawałka ulicy czy otwarcie nowego przedszkola to za mało dla Wałbrzycha.

- Wałbrzych jest miastem przemysłowym. Zawsze takim miastem był. Wałbrzych potrzebuje specjalnego programu z pozycji rządu, dlatego że sam już nie jest w stanie wygenerować impulsów rozwojowych, o które nam chodzi, o które chodzi mieszkańcom, na których zależy społeczności Wałbrzycha i osobom, które czują się odpowiedzialne za rozwój Wałbrzycha. Wałbrzych jest miastem niestety zadłużonym. Na to zadłużenie składa się cały szereg czynników, które narastały przez kolejne kadencje samorządu. Nie chciałbym kogokolwiek obciążać tym, że dzisiaj Wałbrzych jest w takiej kondycji w jakiej jest, natomiast jest to fakt niezaprzeczalny i Wałbrzychowi bardzo trudno jest w tej chwili znajdować energię w postaci własnych środków na inwestycje. Te inwestycje, które są bardzo potrzebne, a w których Wałbrzych musi zapewnić wkład własny. Dlatego nawiązałem do słów pana prezesa Jarosława Kaczyńskiego, który deklarował swojego czasu, że powinien być utworzony specjalny fundusz restrukturyzacyjny czy fundusz rewitalizacji miasta Wałbrzycha i program, który będzie sformułowany na poziomie rządu. Jak ten program będzie wyglądał w szczegółach, jakie priorytety zostaną zaakcentowane i wyznaczone to zależy od nas wszystkich, od mieszkańców Wałbrzycha, ode mnie jako kandydata na prezydenta Wałbrzycha, od ludzi, którzy czują się za Wałbrzych odpowiedzialni - powiedział Ireneusz Zyska.

Ireneusz Zyska wskazywał też na zmianę planowanej trasy Via Baltica. Zdaniem Ireneusza Zyski jest to dla Wałbrzycha duża szansa, ponieważ nowa trasa będzie wiodła między innymi z Wrocławia do Pragi, przez Wałbrzych i może stać się osią rozwoju przemysłowego, rozwoju usług i rozwoju nauki a w Wałbrzychu mogą dzięki temu powstać centra i instytuty badawczo-rozwojowe, które będą współpracować z lokalnymi przedsiębiorcami.

- Chciałbym, żeby Wałbrzych stał się miejscem, gdzie będą powstawać produkty wysoko przetworzone, innowacyjne. Aby Wałbrzych był miastem bardzo ekologicznym, aby tutaj były tworzone technologie związane z odnawialnymi źródłami energii i żeby były one tanie, dostępne dla mieszkańców i poprawiały jakość życia mieszkańców Wałbrzycha. Bardzo szanuję, doceniam pana prezydenta Romana Szełemeja, doceniam jego wkład pracy i wysiłek, który włożył podczas tych dwóch kadencji jako prezydent miasta, ale uważam, że będzie mu bardzo trudno wyzwolić kolejne impulsy rozwojowe. Jako Poseł, który blisko współpracuje z rządem, ma poparcie pana Premiera, Ministrów obecnego rządu, jestem przekonany, że uda mi się zbudować program, który spowoduje dodatkowe impulsy rozwojowe zewnętrzne. Niesłychanie ważne jest też, aby sprowadzić dużych inwestorów do Wałbrzycha, którzy są w stanie zainwestować pieniądze rzędu kilku miliardów euro czy dolarów. to jest wielka ambicja, aby Wałbrzych powrócił na ścieżkę rozwoju przemysłowego. To jest możliwe.

Czytaj również

Komentarze (59) Dodaj komentarz

~Dziamdziak 30-05-2018 15:43
Tylko skąd ten Zyska weźmie te miliardy?
~Romek pan Kredycik - Chwilowka 30-05-2018 15:49
4 kadencje samorzadowe PO i 8 lat rzadow PO w Polsce... ile inwestorow sprowadzila do Walbrzycha PO? W koncu jakis plan na rozwoj miasta, a nei remont dziur, tylko z wyremontowanych dziur walbrzych chleba nie bedzie mial. Niestety Romek nie jest w stanie zrobic nic wiecej... co udowodnil oni PO przez tylelat rzadzac tym miatem efekt jest taki, ze zamiast tworzyc nowe spolki miejskie to PO je sprzedaje. Czyli pozbywa sie dochodow miasta.
~Romek pan Kredycik - Chwilowka 30-05-2018 15:52
PO jak budowala autostrady to z pominieciem Walbrzycha, nawet lacznikow nie zrobili hehehe. A PIS zmienia trase VIA Baltica, z ktorej PeOwcy tak sie smiali i robi Walbrzychowi droge ktora polaczy Walbrzych z Ryga, Wrocalwiem, Praga i kolejnymi poludniowymi stolicami Europy... PO przez tyle lat nie zadbala o to by zrobic chociaz konretne polaczenie do stolicy Dolnego Slaska z Walbrzycha.
~Romek pan Kredycik - Chwilowka 30-05-2018 15:54
Ogolnie jak na star5t to brawo.... dalej trzeba udowodniac i do wyborow pokazywac ze cos w tej kwestii sie dzieje, ze to nie slowa rzucone na wiatr, ludzie musza tu uwierzyc, ze sa Partie inne niz PO, czyli takie, co nie rzucaja slow na wiatr i nie klamia swich wyborcow jak PO.
~ 30-05-2018 15:58
kochane uPOśledzone lemingi wałbrzyskie, nie szczekajcie zbyt głośno bo szkoda śliny, wiadomo że wasz Bóg Roman wygra i Pan zyska nie jest dla niego zagrożeniem:D
~Mosiek z Nazaretu 30-05-2018 16:02
Czy na listach wyborczych będą podane dane dotyczące narodowości (nie obywatelstwa) i wyznania kandydata?
~Romek pan Kredycik - Chwilowka 30-05-2018 16:14
No fakt, zeby nam tu Ukraincow jak Siemoniak nie wciskali... czy inne nacje ktore na nas pluja lub oskarzaja o Holocaust
~olo 30-05-2018 16:24
Wałbrzych to miasto komuchów wiec lemingi nie podniecajcie się wasz Bóg Romek wygra .Pisałem juz co wam wystarczy ze zrobi dwie konferencje w tygodniu , otwarcie szaletu , poszpanowanie przy remoncie 20 metrów drogi i takie tam dla was inny świat nie istnieje. obieca wam lotnisko czy cos w tym stylu A okradanie waszego miasta ( czytaj zadłużanie bez miary ) was nie interesuje albowiem powiecie ze to dla waszego dobra . POzdrawiam was komuchy pochodzenia Francuskiego - no w znacznej mierze
~ 30-05-2018 16:53
Impulsy rozwojowe proszę teraz przedstawić dla dzielnic: Konradów,Gaj,Poniatów,Kozice. Zostawić już Podzamcze,Szczawienko i Piaskową Górę a zająć się tym co jest zaniedbane totalnie.
spoon 30-05-2018 16:54
Nowy symbol: "parodia Górnika - Roman Przekręcik"
~ 30-05-2018 17:06
Olo- nie obrażaj repatriantów z Francji, bo nic o nich nie wiesz!
~olo 30-05-2018 17:12
*.adsl.tpnet.pl (83.30.*.*) wiem i to bardzo dużo połowa moich sąsiadów pochodzi z Francji -wszyscy głosowali od zawsze na komuchów teraz na PO . Ich :szczególnym " przedstawicielem jest gosciu w czerwonym krawacie z ...... prefekt mówi po Francusku
~Romek pan Kredycik - Chwilowka 30-05-2018 17:28
Majac na uwadze to, ze najlepsze tasmy prawdy jeszcze przed nami jestem jakos tak spokojny o wynik wyborow tych czy nastepnych.
~maryna 30-05-2018 18:44
Przecież ten Pan to cyniczny ultrakatolik, jak to ładnie określił ciało kobiety "to świątynia" dlatego jest za zaostrzeniem aborcji. Słabe to strasznie. Nawet nie jest z Wałbrzycha...
~Bicz_bozy 30-05-2018 18:46
Brakuje mi jedynie w tym programie "szklanych domów" i "drugiej Japonii " ;)
~maryna 30-05-2018 18:48
a i pokazuje to jak krótką ławkę ma PiS i jak bardzo ceni sobie mieszkańców Wałbrzycha, że na prezydenta wystawia jakiś spad po Kukizie
~Nikol 30-05-2018 18:54
Pamiętacie pewnie fantastów obiecujących pola golfowe na hałdach? to są ci sami fantaści obiecujący dziś Via Baltika przez Wałbrzych;a swoją drogą; poseł Dworczyk przeznaczył 3000 000 Zł.na renowację świątyń,kiedy w centrum miasta niszczeje dworek ks.Dejsy,o którym ów poseł pewnie nie słyszał;dlaczego? bo to obiekt cywilny,a nie kościelny.Wszyscy wiemy,że to nie premier decyduje o pieniądzach,a miłośnik kota nie lubi Wałbrzycha-z przekonania. Popaprańcom typu ;olo; chcę powiedzieć,że to dzięki wysiłkowi owych ;Francuzów; to miasto egzystowało przez wiele lat. Desantowi ze Świebodzic mówimy stanowcze-NIE!!! MY TU MAMY SWOICH MĄDRYCH LUDZI.
idler73 30-05-2018 19:19
@Niko, 100% racji ! Niestety, do "samodzielnie myślących" i tak to nie trafi. Wiesz z czego jest robiony i jakie IQ posiada beton ? Jest zrobiony z tego samego co pisiaki, a oni z IQ, jak wiem są niżej niż beton. Po prostu, kilku opłacanych (mam nadzieję, że ideowych) trolii, pisze regularnie głupoty zassane z TVP i innych reżimowych lub proreżimowych mediów. Wolno ? Wolno, to w końcu jeszcze wolny kraj i jeszcze członek UE ! Spokojnie zatem i tak lecą w dół, co gorsza, doskonale o tym wiedzą, a linia obrony, Oj! Słabiutka! Benzyna 5.60, ale oj tam ...
~ 30-05-2018 20:06
Panie Zyska my tu nie chcemy aby tu nam mieszac zostan Pan se w Swiebodzicach i tam dalej mieszaj jezeli pozwolna na to ,mam duze watpliwosci,skaczesz Pan jak pszczolka z kwiatka na kwiatek ,nie chcemy tu obcych popaprancow zyciowych ,poczytaj sobie Pan komentarze nie tylkona tej stronie ,nikt tu nie chce Pana
~roś 30-05-2018 20:06
Że metra nie zaplanował. Co za minimalista ze Świebodzic.
~Eugeniusz 30-05-2018 20:28
Umarłem ze śmiechu Zyska na prezydenta Wałbrzycha ;) Facet skacze po partiach byle tylko ugrać własny interes. Jak bardzo można się poniżyć? Ta kandydatura obraża wałbrzyszan i pokazuje, że w polityce nie ma granic poniżania sie aby tylko wykołować wyborców. Nie trzeba byc bystrzakiem aby domyślić się, że Zyska jedynie chce wbić haka na listy PiS w wyborach parlamentarnych. Wałbrzych go tyle obchodzi co mnie zeszłoroczny śnieg.
~wal 30-05-2018 20:58
A kogo ta wiocha zwana Wałbrzychem obchodzi? To miasto zwija sie jak boa dusiciel z bólu. Co tam Radom, co tam Sosnowiec -to Wałbrzych króluje jako symbol totalnej degrengolady. Dziękujemy Panie Szełemej!
~wyzwalacz 30-05-2018 22:01
Za co mu dziękujesz cymbale?
~Pikus 30-05-2018 23:15
Zyska z ramienia PIS dziwne jeszcze niedawno zbierał głosy z ramienia KUKIZ 15 Zmiana nagła poglądów?
~Jarek 31-05-2018 0:40
Nie dosc, ze nie zyska to straci. Skończy jak Najman... daj sobie spokój chlopie
~wieszcz 31-05-2018 7:55
Nie ważne kto - najważniejsze żeby był z PIS-u. Brawo PiS.
~v7 31-05-2018 9:25
Koryto w mieście musi być zachowane nie PO to sprowadzano dęby od cioci frau, żeby teraz wygrał Zyzka, jeszcze w papierach zacznie grzebać i się wyda, że każda inwestycja, to dla dobra naszego, a nie Kowalskiego, pozdrawiam Józef Bąk
~ozyrys 31-05-2018 9:36
A mi się marzy "zielony Wałbrzych" a nie Wałbrzych "wysoko uprzemysłowiony", bo ja - w przeciwieństwie do kandydata tu mieszkam.
~Jerzy Jacek Pilchowski 31-05-2018 10:11
~maryna: Kal ktoś pisze "ultrakatolig" to normalnym Polakom (najczęściej po prostu katolikom) powinno się w głowie urodzić pytanie czy jest pani ultrażydówką. ultrarosjanką czy może ultraniemką. - Istnieją tez Polacy którzy nienawidzą Polaków którzy czuja się katolikami i to jest najsmutniejsze gdyż są to po prostu ludzie którzy ciągle jeszcze są "zaczadzeni" PRLem.
~kosiarz umysłów 31-05-2018 10:40
W Wałbrzychu jest też sporo żydoszkopów. Dla wszystkich wymienionych przez Plichowskiego grup jest charakterystyczna nienawiść do rdzennych, słowiańskich Polaków którzy tą polskość i słowiańskość kultywują instynktownie. Są oni wyśmiewani jako ,,wiocha, oszołomy,obciach,zacofanie", jednym słowem - podludzie. Natomiast polscy żydoszkopy, szabesgoje, ukrainofile, folksdojcze, debile prounijni - zamknieci są w matni, bo pogardzają nimi prawdziwi Niemcy, Żydzi, Amerykanie, Brukselczycy za to, że w rzeczywistości są gownojadami którzy sprzedają rodaków za poklepywania po plecach i uśmiech i ślepe uwielbienie dla tychże ras wyższych.
~zle nastawiony 31-05-2018 10:58
ON JEST ZE ŚWIEBODZIC A TO POWIAT ŚWIDNICKI. WIADOMO JEST ŻE LUDZIE ZE ŚWIDNICY I POWIATU ŚWIDNICKIEGO SĄ ŹLE NASTAWIENI DO WAŁBRZYCHA
~ 31-05-2018 11:24
Debil napisał: "PIS zmienia trase VIA Baltica, z ktorej PeOwcy tak sie smiali i robi Walbrzychowi droge ktora polaczy Walbrzych z Ryga, Wrocalwiem" Hura ! Wreszcie pojadę na wakacje do Wrocławia. A może nawet do Rygi.
~ 31-05-2018 11:36
Prawdziwi Amerykanie? Chodzi ci o Indian, kosiarzu? Dlaczego niby zwykły Apacz ma pogardzać takim Pilchowskim?
~v7 31-05-2018 11:36
kosiarz umysłów w samą dychę. Rosja jak i Niemcy dzielą nas na dwie kategorie, tych co im służą i nimi gardzą, oraz tych co nienawidzą. Roman wygra, a jak się będzie palić, to jak zwykle POdzamcze dosypie głosów, by żyło się lepiej 😀 Będziemy POśmiewiskiem, już nas Sosnowiec wyprzedził, mają awans do ekstraklasy, my mamy SK z dotacją 8mln rocznie. Kredyty, kredyciki, a efekty żadne, bo inne miasta nie takie drogi budują i zmieniają infrastrukturę. Kiedyś nas Wrocław olewał, bo byliśmy czerwoni, teraz mamy liberałów, którzy młodych wygonili z miasta, a zostali ludzie którzy za parę groszy oddadzą głos na koryto. Góra dwa lata, jak banki zaczną mieszkania przejmować, ale oj tam, oj tam, bo się robi, jest rondo i metalowa ławka jest zabawa. Wałbrzych się zmienia 😂
~Szczur 31-05-2018 11:44
Prędzej wybudują drogę na księżyc niż Via Baltica. Mija już 2,5 roku panowania i widzimy na własne oczy ile się zmieniło. Jaka więź i miłość panuje wśród rodaków, jaką skromność i służalczość władza ma w stosunku do swoich obywateli, jak bardzo dba o najsłabszych i schorowanych, jak bardzo obniżyła podatki w tym VAT na wszystkie produkty, jak bardzo poprawiła służbę zdrowia, jak bardzo obniżyła zarobki prezesów Spółek Skarbu Państwa, jak rozbudowała zatrudnienie w tych Spółkach zatrudniając na specjalnie stworzonych stanowiskach tzw. swoich, jak bardzo wzrósł koszt utrzymania samych siebie. Wystarczy nie kraść, to hasło przestało być już być wiarygodne wobec braku oficjalnych danych o tym procederze. Długo pisać tylko po co, kiedy są zakute łby które wierzą obiecanki przedwyborcze takie j
~tak dla zmian 31-05-2018 13:12
Oczywiście, że fotel prezydenta jest ważny. Zastanawiam się tylko jak będzie z radnymi. Obecni radni to żenada.. POwsko - SLDowskie popłuczyny głosują tak jak im Roman każe. Funkcja kontrolna Rady praktycznie nie istnieje. Jeżeli natomiast PiS lub szeroko pojęte środowisko patriotyczne wystawią tych co zawsze to też daleko nie pojadą. Zawsze mnie to zastanawiało, że pomimo skupianiu wielu wartościowych ludzi wystawia się albo miernoty intelektualne albo przefarbowane wilki w owczej skórze ......... która mentalnie i towarzysko jest z PO a startowała z PiS. Pora naprawdę to zmienić.
~tylko nie to 31-05-2018 13:55
Tylko nie to, Panie Szełemej walcz i wygraj
~ 31-05-2018 15:41
PiS nie kradnie. PiS sobie przyznaje, bo im się należy :D
~Londynczyk 31-05-2018 22:58
Brod, syf, dziadostwo i korupcja a PO zawsze wygrywa w Walbrzychu!
~Romek pan Kredycik - Chwilowka 31-05-2018 23:20
Jejku nie robcie z siebie polinteligentow.... kosiarz umyslow to kosiarz trawnikow radnych PO.... czyli danielek wyzwalacz.... rece opadaja jak lemingi i wyborcy PO daje soba manipulowac. Jak juz dajecie sie manipulowac ruskim trolom to co dopiero PO? Polecam samodzielne myslenie... dociekliwosc....
~Husky35 1-06-2018 1:18
Prom kosmiczny , 1000 + i autosradę do samego Torunia aby na mszę do ojca dojeżdżać. Wyborcy pisu kupią wnet te obiecywania .
~Romek pan Kredycik - Chwilowka 1-06-2018 9:34
PIS nagrody oddaje... Rzecznik praw dziecka z PO przyznal sobie 155 tys nagrod... kiedy odda? PO ni eoddaje bo im sie nalezy, tak jak urzednikom, ktroym ROmek i PO podwyzki daje. Nam mieszkancom Walbrzycha PO daje podwyzki czynszow, parkinkow, biletowo i wody, a sobie podwyzki pensji
~Romek pan Kredycik - Chwilowka 1-06-2018 9:37
A jakimi obietnicami PO przekonalo wyborcow PO? Likwidacja 500+? A moze likwidacja IPN? A moze likwidacja CBA? Jakimi obietnicami PO was przekonalo? Ze co? Czym w waszych oczach PO zdobyloo swoja wiarygodnosc? Jakie obietnce PO spelnila? Jedyna obietnica o ktora tak PO walczyla i gdyby nie utrata wladzy to by ja spelnila na 100% to uchodzcy.
~ 1-06-2018 10:52
Przypominam Kretynikowi, że to temat o Zysce, a nie o PO. Kaczor was tak nauczył, że zawsze jak się źle pisze o naszych, trzeba odwrocić Alika ogonem? Zła taktyka.
~Romek pan Kredycik - Chwilowka 1-06-2018 12:19
Przypominam ogarowi z ratusza spuszczonego ze smyczy ze mamy wolnosc slowa... ja wiem ze o walkach PO najlepiej bys chcial by byla zmowa milczenia hehehe.
~maryna 1-06-2018 15:04
Cyniczny ultrakatolik, i żeby było jasne sama jestem katoliczką ale takich cynicznych talibów nie znoszę, dzisiaj się na Papieża JPII powołuje a jutro robi co innego. Raz startuje od Kukiza a jak poczuje lepsze frukty to do PiSu leci. Cynizm pełną gębą. I przepraszam bardzo niby jak ten Pan ma zamiar zrobić "przemysłowy Wałbrzych"? Bo samymi chęciami nic nie zdziała, a gadać każdy może. Znowu jakaś pijawka bez jaj. To trzeba mieć charyzmę, ciepłe kluchy już były (Kruczkowski), nie trzeba przypominać jak to się skończyło. Zero zaplecza, marne pomysły, brak znajomości miasta, rzeczywiście kandydat jak miód. Jakby to była Zalewska to tak, ale Zyska? Serio? SŁABO
~maryna 1-06-2018 16:28
Cyniczny ultrakatolik, i żeby było jasne sama jestem katoliczką ale takich cynicznych talibów nie znoszę, dzisiaj się na Papieża JPII powołuje a jutro robi co innego. Raz startuje od Kukiza a jak poczuje lepsze frukty to do PiSu leci. Cynizm pełną gębą. I przepraszam bardzo niby jak ten Pan ma zamiar zrobić "przemysłowy Wałbrzych"? Bo samymi chęciami nic nie zdziała, a gadać każdy może. Znowu jakaś pijawka bez jaj. To trzeba mieć charyzmę, ciepłe kluchy już były (Kruczkowski), nie trzeba przypominać jak to się skończyło. Zero zaplecza, marne pomysły, brak znajomości miasta, rzeczywiście kandydat jak miód. Jakby to była Zalewska to tak, ale Zyska? Serio? SŁABO
~Wałbrzych moim domem 3-06-2018 0:39
Wałbrzych nigdy nie był w tak dobrej kondycji jak teraz, gdy przyjeżdżają do mnie znajomi z Warszawy czy Szczecina to jest co pokazać wszyscy są zaskoczeni jaką przemianę przeszło to miasto. Nie wiem czy jest jeszcze jakieś miejsce,które w tak krótkim czasie przeszło tak wielką metamorfozę. Nie widzę nas dalej bez Szełemeja, a już na pewno z kimś ze Świebodzic...
~Jerzy Jacek Pilchowski 3-06-2018 7:19
~maryna: W jednym ma pani rację. Polityk powinien mieć charyzmę i trzeba przyznać, że dr Szełemej ją ma. - Jeśli chodzi o "rozwój miasta" oparty na braniu lichwiarskich pożyczek i organizowanie szemranych przetargów to jego sukcesy są naprawdę duże.
~Romek pan Kredycik - Chwilowka 3-06-2018 14:42
Walbrzych nigdy nie byl w tak dobrej kondycji? Buahahaha.... a kiedy mial wiecej dlugow jak dzisiaj? I kiedy mial wiecej do splaty kredytow jak dzisiaj? Niegdy nie mial sie tak dobrze? To gdzie jest PKS? Gdzoe sa baseny? Gdzie sa Porcelany? DLaczego sprzedana jest Koksownia Victroia? Dlaczego sprzedany jest PEC, dlaczego mamy max podatki i czynsze? Dlaczego mamy najdrozsze bilety? Gdzie jest WAMAG? Kiedy miasto przestalo sie wyludniac? Kiedy miasto przestalo sie starzec? Dlaczego bezrobocie nie spada, koro miasto sie rok w rok wyludnia? Jakie sa perspektywy dla mlodych po studiach? Linia produkcyjna na strefie hehe? Gdzie jest walbrzyski sport druzynowy?Gdzie mozna isc sie rozerwac na weekend? to efekt 20 lat rzadow PO.za malo czasu mieli by wyrwac miasto z zapasci? 20 lat? Jak Lukaszenka
~Romek pan Kredycik - Chwilowka 3-06-2018 14:52
Wybralismy ostatnio posla na sejm z walbrzyskich list SIemoniaka z PO. CO zrobil dla Walbrzycha? Jak nam sie odwdzieczyl ze oddalismy na niego glos w wyborach? Co dla nas zrobil? Jak sie odwdzieczyl? A inne poslanki PO co zrobily dla Walbrzycha? Wiem ze poslanka Kolacz Leszczynska interesowala sie losem Igora Stachowiaka, ale nc nie zrobila w sprawie smierci walbrzyszanina na komisariacie 5. Wiec pytam, co nasze poslanki i Siemoniak zrobili dla Wlabrzycha?
~Romek pan Kredycik - Chwilowka 3-06-2018 17:36
Tak sie zastanawiam, dlaczego radni PIS nie chodza na spotkania z Szelemej, ktore on organizuje za publiczne pieniadze i tak rpowadzi kampanie. I dlaczego przy ludziach nie zadaja trudnych pytan Szlemejowi.... oczywiscie mowi o pytania merytoryczne, a nie ajk robia to wyborcy PO czyli wrzask i oszolomstwo na spotkaniach z PISem w kraju. W Wyborczej i na Onecie... tych niezaleznych od politykow mediach boja na alarm... Trzaskowski moze przegrac jak Komorowski. Prawda jakie niezalezne media? Bija na alarm bo Trzaskowski z PO moze przegrac jak Komorowski.... to za takie artykuly zaplacili Walbrzyszanie 300 tysiecy z kasy maista Walbrzycha, bo tak chcial Romek i radni PO? Niezalezne media.... hehehehe
~Romek pan Kredycik - Chwilowka 4-06-2018 13:11
Zadac pytanie o podwyzki dla urzednikow.... skad miasto stac na podwyzki.... albo zaac pytanie czy PO w Walbrzychu dawala sobie nagrody... poprosic o oficjalne pismo w tej sprawie... i dopytac kiedy oddacie wy?
~Romek pan Kredycik - Chwilowka 6-06-2018 10:10
STRACILI OCHOTE NA DYSKUSJE O WALBRZYCHU? Ludzie w szoku.... ze jest kandydat, ktory w koncu ma pomysl na to by Walbrzych zaraabial na siebie.... a nie na ludziach.... czyli strzyrzenie juz i tak osreo ostrzyrzonych barankow.... podwyzki biletow, podwyzki parkingow, podwyzki podatkow, podwyzki czynszow.... etc etc etc.... I tylko opowiadaja ze co to baranki beda mieli.... 7 razy obiecali obwodnicy, 100 mln na rewitalizacje, potem 300 mln na rewitalizacje, klime w autobusach beda mieli, nocne autobusy beda mieli... profesjonalna scianke wspinaczkowa za 2 mln, stadion no nowym miescie hehehe.... PO tak rozwija rozwoj miasta, ze nawet sprzedaje swoje spolki miejskie i sreberka walbrzyskie.... KOksownia Victoria poszla pod mlotek, PEC poszdl pod mlotek, jeszcze 5 lat PO i Ksiaz pojdzie.!
~Romek pan Kredycik - Chwilowka 6-06-2018 12:02
PISowcy chodza po ratuszach rzadzonych rpzez PO i pytaja o nagrody dla urzednikow. Zapraszam ich do Walbrzycha.... najbardziej zadluzonego 100-tys miasta w Polsce, w ktorym rzadzi od 20 lat PO.
~Jędrek 9-06-2018 18:05
Do tego kogoś : Romek pan krecik . Prezydent Szełemej jak oczywiście wystartuje to wygra wybory w cuglach , a wiesz dlaczego , chyba nie , skoro piszesz takie bzdury i kłamstwa . A więc czytaj : wygra Szełemej , bo ma poparcie prawdziwych Wałbrzyszan i to co najmniej 75-80 % . A twoje wpisy tylko potwierdzają twoją głupotę , niewiedzę , bo jesteś po prostu pisior i to wredny . A ten pan ze świebodzic nawet nie ma szans wygrać w swoim miasteczku . Czekam na twoje wpisy po wyborach . No i na koniec pytanie do ciebie ? czy wiesz ilu członków liczy partia PIS w Wałbrzychu ? , jakie ma poparcie w procentach ? , bo ja wiem , bardzo małe w granicach 3 do 5 % . I to są fakty a nie te bzdury , które wypisujesz , ale to dobrze robisz , pisz dalej a klęska Pisu w Wałbrzychu pewna a i w Polsce
~Jędrek 9-06-2018 18:10
Napiszę krótko : Jeśli Pan Szełemej wystartuje do wyborach , to wygra je w 70-75 % . Miasto zmieniło się zdecydowanie na lepsze . Zrobił bardzo dużo dla miasta i mieszkańców . I to są fakty a nie te bzdury , którzy tu niektórzy wypisują . A ten Pan ze Swiebodzic wystartuje , ma prawo i tyle w temacie .
~Romek pan Kredycik - Chwilowka 11-06-2018 11:01
Fakty ratuszowego matola.... dwa wpisy i jego faakty to: Zrobil abrdzo duzo dla miasta, duzo rpacuje, bardzo duzo, bardzo wiele, bardzo dzuo, nikt wiecej nie zrobil, bardzo duzo, duzo i bardzo wiele, bardzo duzo zrobil.... No skoro maatol tak twierdzi to chyba nie moze byc inaczej. Teraz ja zadam pytania.... Piszesz miasto zmienilo sie zdecydowanie na lepsze....a z czym sie porownujesz? Wroclawiem? Czy z jakim miastem? Mieroszow, Gorce, Gluszyca? Czy moze chociaz Swidnica? ehehe... i tu zaczynaja sie schody.... Dziekujemy ROmanowi i PO za 500+, za 500+ mln dlugu do splaty przez kolejne jakies 30 lat.... ludzie PO rzadza 20 lat tu w miescie i naarobili 500+ mlm dlugow.... tak zmienili miasto hehehe. Miasto nie jest juz prakttycznie naasze tylko banksterow.
spoon 20-08-2018 19:56
~do Jedrek: "Zrobił bardzo dużo dla miasta i mieszkańców . I to są fakty ..." - masz rację Kolego! ZROBIŁ DLA MIASTA BARDZO DUŻO DŁUGÓW NA RZECZY, KTÓRE NIE PRZYNOSZĄ DOCHODÓW. Ale Ty to chyba z tych co jarają się lampami LED i barierkami ... taki z Ciebie froterysta, lubisz ocierać się o barierki Romana?

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group